Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

Waar had je dat gaas trouwens vandaan? :? Ik zoek ook nog zoiets, maar dan een stuk van ongeveer 1 mtr bij 0,5 mtr (nee, niet voor mijn motor!).
laten we het zo zeggen Pina....





De kippen rennen nu los bij die rooie door de tuin ;) ;) ;)
 
nu de hamvraag: wil ik frans kennen. O-)
full







:+
 
goedenavond :W

en dag aan alle slapenganers :W

vandaag kouwe klauwerit gedaan (brrrr)
6 uur onderweg en circa 100km gereden.

is rap gegaan hiero vandaag, meerder pagina's moeten bijlezen.

nog iets leuks gevonden voor de oranje en zwarte rijders onder de Z-etters;
full




staat echter niet op de shoei site :?
vind die zwarte wel iets hebben, voor mezelf dan toch
 
Mogè :W

de meest ideale verhouding is tussen lucht en brandstof komt neer op 14,7:1; 14,7 delen lucht staat tot 1 deel brandstof.

door meer brandstof toe te voegen gaat je fiets te rijk staan.
door minder brandstof toe te voegen verarm je het mengsel.

Is deze verhouding uit balans en is het deel van de brandstof hoger ( rijk mengsel ), dan zal de verbranding minder efficiënt zijn.
Het mengsel is onvolledig verbrand en zodoende wordt er dus energie verspilt.
Is op zijn beurt echter het brandstofdeel te laag (arm mengsel), dan zal de verbranding erg heet worden en riskeert men schade aan het motorblok.

met de verhouding 13 :1 (het is iets meer dan 13 volgens mij 13,2 of 13,4 maar dat terzijde) zul je dus een fractie te rijk staan wat dus niet nadelig kan zijn voor de motor

het zijn tenslotte gebruiks motoren en geen wegracers die veelvuldig blokrevisie (moeten)hebben.

jammer is dat ik geen uitdraai heb van n standaard Z1000 met n air/fuel verhouding

de gedachte van n powercommander is dat wanneer de brandstof/lucht verhouding bij elk toerental optimaal is, het automatisch voor een optimale verbranding zorgt en dus ook een optimaal lopende motor levert.

daarom steken zie die lambasonde achter in je uitlaat, deze snuffelt de uitlaatgassen en door het meten van de hoeveelheid zuurstof en andere gassen kan het doorgeven of de verbranding wel of niet optimaal is.

Dat zeg ik :X
Dus hoe meer zuurstof hoe meer brandstof je nodig hebt.
Ik denk dat we allebei het zelfde bedoelen maar lekker langs elkaar heen aan het lullen zijn _O-
 
:W

Waar had je dat gaas trouwens vandaan? :? Ik zoek ook nog zoiets, maar dan een stuk van ongeveer 1 mtr bij 0,5 mtr (nee, niet voor mijn motor!).
moguh
brezan automaterialen....soort halfords maar dan beter

ze hebben ook verschillende afmetingen en kleuren van het gaas
 
wat is je kenteken plaat kaal. :?
In het begin had ik vanaf de dealer (importeur?) een plastic frame waar de kentekenplaat ingeklikt werd. Daar had ik vooraf al niet zoveel vertrouwen in maar ik kreeg de verzekering dat het wel goed zat. Na een sollicitatiegesprek wees mijn gesprekspartner me er op dat ik geen kentekenplaat had. Na veel gezoek op de terugweg, heb ik hem teruggevonden in de berm. Op het betreffende stuk had ik iets te hard gereden en daar kon e.e.a. niet tegen. En aangezien asfalt uitstekende schuurpapier eigenschappen heeft....is dit het resultaat.

Ik had natuurlijk ook heel kort kunnen zeggen dat ik wel eens een wheely maak, maar dat gelooft geen hond. (ik ook niet). _O-
 
jammer... ;( ....zag nog een mooi Remusje aan de zijkant naar me glimmen... :)












:+
Hij herkende zijn oude baasje zeker.... :Y . Hij vroeg me effe naar je te zwaaien. :W :W :W *O* *O* en te zeggen dat ze het goed naar de zin hebben onder een groene Z. Tot nu toe krijg ik alleen maar lovende kritieken over het geluid! :}
 
Goeiedag, ik zit met een dilemma, ik rijd nu op een VTR firestorm, maar wil iets anders gaan rijden, nu twijfel ik tussen de nieuwe sv650s en de z750, graag van jullie de bevindingen misschien kunnen jullie de keuze makkelijker maken.
Moet je hier niet vragen. Wij gaan niet voor minder dan een Z. :N :W :9
 
Hij herkende zijn oude baasje zeker.... :Y . Hij vroeg me effe naar je te zwaaien. :W :W :W *O* *O* en te zeggen dat ze het goed naar de zin hebben onder een groene Z. Tot nu toe krijg ik alleen maar lovende kritieken over het geluid! :}
:Y *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* :Y :W


geef ze maar n kusje van mij.............als ze afgekoeld zijn :+
 
zo deel 17 alweer. *O* *O* *O* *O*

Kan ik ff niet reageren maken ze er snel deel 17 van _O- _O- _O- _O-
met 8 bld om bij te lezen..... goed bezich hiero


als je profiel nog klopt, ik was zaterdag bij je in het dorp (winkelcentrum en nieuwbouwwijk achter Mac Donalds) Maatje van me ging SV1000 halen. Ik zag die leuke ophogingen bij de rotondes nu vanuit een auto stoel. @ Pina, weet je nog, ik ging er toen met de motor bijna overheen. Leuke aanbiedingen bij Safe Eindhoven vanwege opruiming zeg? Ik was even snel een rondje gelopen door kleding shop. Als jij, RonZ, Z750 zeer zeker of een andere brabander uit de omgeving nog wat wilt kopen, sla je slag
 
Goeiedag, ik zit met een dilemma, ik rijd nu op een VTR firestorm, maar wil iets anders gaan rijden, nu twijfel ik tussen de nieuwe sv650s en de z750, graag van jullie de bevindingen misschien kunnen jullie de keuze makkelijker maken.


Join the club. Alleen gaat het bij mij tussen Z750 - Bandit 1200 - GSR 600 en FZ6.

Z is het goedkoopst in Belgie (7190 zonder korting), B12 grootste koppelbaas ... O-)
 
als je profiel nog klopt, ik was zaterdag bij je in het dorp (winkelcentrum en nieuwbouwwijk achter Mac Donalds) Maatje van me ging SV1000 halen. Ik zag die leuke ophogingen bij de rotondes nu vanuit een auto stoel. @ Pina, weet je nog, ik ging er toen met de motor bijna overheen. Leuke aanbiedingen bij Safe Eindhoven vanwege opruiming zeg? Ik was even snel een rondje gelopen door kleding shop. Als jij, RonZ, Z750 zeer zeker of een andere brabander uit de omgeving nog wat wilt kopen, sla je slag

Mijn profiel is nog in orde.... dan ben je inderdaat dicht in de buurt geweest van de nieuwe speeltuin rond om de wijk meerhoven.
Jammer dat ik niet thuis ander was je welkom voor een bakkie koffie :Y :Y

dus laat het weten als je weer eens in de buurt van Eindhoven bent :W :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan