Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
prijzen van de shirts zijn binnen

per stuk komen de shirts op ± € 6,85.

als we een persoonlijk tintje er aan willen geven met onze nickname dan komt er € 12,50 per shirt bij.

ik ga er dan wel vanuit dat we er minimaal 30 gaan bestellen.

ik hoor eeeh lees het wel :W
 
Laatst bewerkt:
mf-er gespot dus :W :W :W :W

maar goed...... 8-)

Ik wil toch eens kijken wat ik wil, ga denk ik wel voor de goedkopere optie(jason moet ook nog een nieuwe broek voor op de fiets), was of een nieuw pak volledig, of een PCIII met open filter en een leren broek :X

Tja, keuzes hé

Ik heb gehoord dat afstellen bij de dealer kost:

PCIII + K&N filter + afstellen = €600,- ongeveer

Zelf doen

PCIII + DNA filter = €400,- ongeveer

DIt scheelt dus €200,- ongeveer,

wat kost een ritje op de bank om hem optimaal af te laten stellen?, is dit meer of minder dan €200,- ?

En wat zijn de verschillen, Crawl gaf al aan dat de map met de yoshi's voor een andere Z1000 zijn gemaakt, maar in hoever zal ik dat gaan merken..?

bij Rockanje motors € 450,00 gemonteerd en afgesteld vanaf hun eigen bank.

dit scheeld echt geld dus, mischien heb ik ook wel interesse.
 
prijzen van de shirts zijn binnen

per stuk komen de shirts op ± € 6,85.

als we een persoonlijk tintje er aan willen geven met onze nickname dan komt er € 12,50 per shirt bij.

ik ga er dan wel vanuit dat we er minimaal 30 gaan bestellen.

ik hoor eeeh lees het wel :W
Ik 2 met nickname zoals op de lijst vermeld

doe ff een giro of bank nummer kan ik het geld vast overmaken ,of als je het discreet wilt ,mail me ff je rekening nummer
 
(hoe bevalt het daar op het boerenland. Stukkie rustiger dan Gouda of heb je heimwee nr de rumoerige nachten (lees dievengilde)
veeeel rustiger dan in Gouda, heerlijk...
en dat gilde kan ik idd missen als kiespijn... maar ondanks dat heb ik toch voorzorgsmaatregelen genomen hoor...
 
prijzen van de shirts zijn binnen

per stuk komen de shirts op ± € 6,85.

als we een persoonlijk tintje er aan willen geven met onze nickname dan komt er € 12,50 per shirt bij.

ik ga er dan wel vanuit dat we er minimaal 30 gaan bestellen.

ik hoor eeeh lees het wel :W
dus dat wordt voor mij 13,70 + 25 euro, i'm in ! mail de gegevens maar ff voor het overboeken...
 
Laatst bewerkt:
prijzen van de shirts zijn binnen

per stuk komen de shirts op ± € 6,85.

als we een persoonlijk tintje er aan willen geven met onze nickname dan komt er € 12,50 per shirt bij.

ik ga er dan wel vanuit dat we er minimaal 30 gaan bestellen.

ik hoor eeeh lees het wel :W

wil ze zonder nicknaam, lijkt toch nergens op.
betaalinfo zie ik wel verschijnen.


@ kawasutra;
witte sokken alleen voor de diehards.


oh ja, goedenavond :W
 
Laatst bewerkt:
bij Rockanje motors € 450,00 gemonteerd en afgesteld vanaf hun eigen bank.

dit scheeld echt geld dus, mischien heb ik ook wel interesse.
Pc kopen en een map laden kost 339,=, dynojet Oss zegt dat dit genoeg is..

dus onder de €400,- klaar met een mooi sportfiltertje erop..
 
En wat doe je op een open dag van Kawasaki? Je maakt er een foto en die stuur je dan op......en dan krijg je ineens een mail dat je een van de winnaars bent. En dat met 2 vingers in de neus. Kijk maar op de Kawa-site.

En dit kreeg ik vandaag binnen;
(Afbeelding)
Een lekker jassie hoor. Met dank aan Kawasaki.

edit; Oke, ik kijk wat benauwd maar dat ligt niet aan de jas. Ik ben niet zo fotogeniek. En ik zal volgende keer een paar sokken aandoen.

hahahaha, gefeliciteerd Kawasutra
*O* *O*
 
prijzen van de shirts zijn binnen

per stuk komen de shirts op ± € 6,85.

als we een persoonlijk tintje er aan willen geven met onze nickname dan komt er € 12,50 per shirt bij.

ik ga er dan wel vanuit dat we er minimaal 30 gaan bestellen.

ik hoor eeeh lees het wel :W


Goedenaaf *O*



Girlie & KPL zijn in voor een persoonlijk tintje :Y :Y :Y
 
prijzen van de shirts zijn binnen

per stuk komen de shirts op ± € 6,85.

als we een persoonlijk tintje er aan willen geven met onze nickname dan komt er € 12,50 per shirt bij.

ik ga er dan wel vanuit dat we er minimaal 30 gaan bestellen.

ik hoor eeeh lees het wel :W

ik wil nog steeds 2 stuks.
mijn nick er op boeit me niet zo veel.
doe maar wat de meeste doen dan zijn ze tenminste allemaal gelijk.
 
een keer proefrijden en je bent verkocht. })
full

was ik vergeten :P
 
reacties komen al weer vlug op gang hier :}

oh ja zaterdag nog een tankie leeg gereden vanaf geervliet via rockanje naar zoetermeer en weer terug. (wat een zuip schuit he)

zie ik bij pijnacker een motor rijder in m'n spiegeltje tijdens inhalen waar dat natuurlijk niet mag, bij het invoegen geef ik hem/haar natuurlijk gelijk een beetje ruimte door direct naar rechts te gaan op de rijbaan.

Komt dat kreng ineens vlak voor me rijden en zie ik dat het geval oranje reflectie strepen heeft, ja hoor je raad het al een pliesie agent op een off-road.

wijs mij dat ik aan de kant mot, ja ben gek net aan het inhalen en dan langs die weg stil gaan staan mooi niet dus.

even verder is er een afslag naar rechts, ik wijs hem er op dat ik daar wel ff kan stoppen, ja ik wist toen dat het een hem was er hing namelijk een sprekend kutje aan z'n kin.

Na te zijn gestopt vraagt hij mij om rij en kenteken, ik heb m'n keteken bij me maar een rijbewijs dat weet ik niet vertel ik hem.

waarop hij zegt "mooie motor heb jij zeg" ik bedank hem voor z'n compliment en heb onder tussen ook m'n rijbewijs gevonden.

terwijl hij deze bestudeerd vraagt hij of ik m'n rijbewijs wel eens kwijt ben geweest, begreep hem niet gelijk O-) maar na een paar seconden viel het kwartje.

ik zeg tegen hem was ik zo onbehoorlijk dan, nou ja inhalen over een dubbele door getrokken streep, geen richting aangeven, te hard, te veel herrie, te kleine spiegels.

hij vroeg zich af of ik hem wel had gezien, ja wel gezien anders maak ik geen plek voor je maar dat je een pliesie was dat ontbrak nog ff.

tijdens ons praatje probeert hij om de centrale te bereiken via een oproep, echter na een aantal keren proberen vraag ik hem of hij wel vrienden heeft op het buro, we lachen er maar om en hij geeft het op.

na nog enige minuten te hebben gespoken met elkaar, geeft hij mij een hand en zegt, let goed op je mot nog heel thuis komen.

ik bedank hem voor z'n sympatieke reacties en we gaan weer verder.

Hulde aan de rechtsdienders die er zo mee omgaan als deze agent, ik heb m'n weg naar Hans van Wijk vervolgt en nog veel genoten van m'n Zetje.

:} :} :}

en zoals RonZ z'n motto klink "goed geluld houd de knip gevuld"
(de agent mot dan wel meewerken natuurlijk) :W
 
reacties komen al weer vlug op gang hier :}

oh ja zaterdag nog een tankie leeg gereden vanaf geervliet via rockanje naar zoetermeer en weer terug. (wat een zuip schuit he)

zie ik bij pijnacker een motor rijder in m'n spiegeltje tijdens inhalen waar dat natuurlijk niet mag, bij het invoegen geef ik hem/haar natuurlijk gelijk een beetje ruimte door direct naar rechts te gaan op de rijbaan.

Komt dat kreng ineens vlak voor me rijden en zie ik dat het geval oranje reflectie strepen heeft, ja hoor je raad het al een pliesie agent op een off-road.

wijs mij dat ik aan de kant mot, ja ben gek net aan het inhalen en dan langs die weg stil gaan staan mooi niet dus.

even verder is er een afslag naar rechts, ik wijs hem er op dat ik daar wel ff kan stoppen, ja ik wist toen dat het een hem was er hing namelijk een sprekend kutje aan z'n kin.

Na te zijn gestopt vraagt hij mij om rij en kenteken, ik heb m'n keteken bij me maar een rijbewijs dat weet ik niet vertel ik hem.

waarop hij zegt "mooie motor heb jij zeg" ik bedank hem voor z'n compliment en heb onder tussen ook m'n rijbewijs gevonden.

terwijl hij deze bestudeerd vraagt hij of ik m'n rijbewijs wel eens kwijt ben geweest, begreep hem niet gelijk O-) maar na een paar seconden viel het kwartje.

ik zeg tegen hem was ik zo onbehoorlijk dan, nou ja inhalen over een dubbele door getrokken streep, geen richting aangeven, te hard, te veel herrie, te kleine spiegels.

hij vroeg zich af of ik hem wel had gezien, ja wel gezien anders maak ik geen plek voor je maar dat je een pliesie was dat ontbrak nog ff.

tijdens ons praatje probeert hij om de centrale te bereiken via een oproep, echter na een aantal keren proberen vraag ik hem of hij wel vrienden heeft op het buro, we lachen er maar om en hij geeft het op.

na nog enige minuten te hebben gespoken met elkaar, geeft hij mij een hand en zegt, let goed op je mot nog heel thuis komen.

ik bedank hem voor z'n sympatieke reacties en we gaan weer verder.

Hulde aan de rechtsdienders die er zo mee omgaan als deze agent, ik heb m'n weg naar Hans van Wijk vervolgt en nog veel genoten van m'n Zetje.

:} :} :}

en zoals RonZ z'n motto klink "goed geluld houd de knip gevuld"
(de agent mot dan wel meewerken natuurlijk) :W
*O* *O* *O* lucky you!!
 
Ik heb vorig jaar op de beurs een helm gekocht, prima ding niet teveel herrie maar vanaf een gangetje van 130km/u drukt dat ding echt heel hard naar achteren. Best irritant of is dat normaal? Tijd voor een nieuwe helm of moet ik er maar aan wennen? Wat zeggen de deskundigen?
 
Ik heb vorig jaar op de beurs een helm gekocht, prima ding niet teveel herrie maar vanaf een gangetje van 130km/u drukt dat ding echt heel hard naar achteren. Best irritant of is dat normaal? Tijd voor een nieuwe helm of moet ik er maar aan wennen? Wat zeggen de deskundigen?

zit mischien in het type/merk helm.
de helm kan ook idd.te groot gekocht zijn.
ik heb er met mijn shoei iig. geen last van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan