Yamaha XV Virago Topic

Een XV Virago...

  • ..is on-ooglijk, laag, maar rijd erg lekker

    Stemmen: 8 6,5%
  • ...is onverwoestbaar

    Stemmen: 12 9,7%
  • ... is geen echte HD

    Stemmen: 9 7,3%
  • ...rijdt gewoon relaxed

    Stemmen: 24 19,4%
  • ...is de perfecte basis voor custom-bouwers

    Stemmen: 7 5,6%
  • ...is één van de vele leuke fietsen

    Stemmen: 60 48,4%
  • ...is een verslaving...

    Stemmen: 4 3,2%

  • Totaal aantal stemmers
    124
Status
Niet open voor verdere reacties.
benieuwed benieuwd benieuwd ik wordt er niet goed van die kloten Yamaha. De eerste die 1000 euro mee neemt mag mijne hebben. Ben er de hele dag al mee bezig. Af en toe even het forum beantwoorden en accu opladen dan maar verder.
Heb al wel de spanningsregelaar op de motor gezet dus als de motor weer GOED is dan laat hij de accu ook weer bij. Dus bij deze heren wie de eerste 1000 euro bied mag hem hebben. Gr Martin :(
Zonde dude !
Probeer eens zo exact mogelijk (echt exact) te omschrijven wat precies het probleem is.Theaterbeest en Viragoman bijvoobeeld weten erg veel van deze fietsen, maar er zijn meer mensen die je wellicht kunnen helpen.
Kom op man, easy doesit...
Als ie eenmaal doet wat ie moet wil je'm echt niet weer kwijt !
 
Laatst bewerkt:
koop dan een keer wat goeds man !
Bral zit niet te zieken
slaan.gif


:+
 
Gman, ik zal proberen het uit te leggen ok. Als hij loopt prutteld en stotterd hij als de pest. Er komen vlammen uit de uitlaat. Als ik dan de slang dicht knijp die van de cylinders komen (weet niet hoe je die noemt)gaat hij wel iets beter lopen maar zo gouw ik die weer los laat knalt hij weer. Als ik boven de 3000 toeren kom wil het allemaal nog wel maar als ik het gas los laat begint het weer van voren af aan. Ik hoop je hier beter op weg mee te helpen
 
Volkomen gelijk heb je Dr Bral, ik heb ook liever de oudere types daar kom je te minste zelf wat mee, maar ik dacht heb ik weer iets goed gekocht. Zo ga nu eerst mijn handen wassen en koffie zetten.
 
@ martin:
Kijk eens bij de bookmarks die ik eerder heb gepost onder het kopje "backfire"

@ bral:
Najah high tech ;)
Kan wel van alles zijn: tci module, valse lucht, ais, uitlaatpakkingen, kleppen, enz, enz.. ik ben er ook nog niet uit hoor.
Valt ook niet mee voor een amateur... 8-)
 
Hier zie je dat het meeste weg is. Nou is dat ene pijpje wat er nog loopt misschien die ontluchting??

full
 
Ja, die is ook dicht. Door er een imbusboutje in te draaien.

vond nog een foto

full


Heb erhelaas geen van de andere kant, maar daar is die hele contraptie ook weg.
 
Ja, die is ook dicht. Door er een imbusboutje in te draaien.
vond nog een foto
(Afbeelding)
Heb erhelaas geen van de andere kant, maar daar is die hele contraptie ook weg.
AIS is dus weg ?
Wat nog meer ?
Carteronluchting/verbranding heb je wel laten zitten ?
Dat kan allemaal ongestraft/funktioneert goed ?
Ik neem aam dat je na die open filters wel de carbs opnieuw heb moeten synchen ?
 
PETER, Welke maat past er bij jou in het blok. Ik bedoel om welk schroefdraad gaat het M6-of M10?? Hier even een foto over welke slang het gaat. Martin :]
Ik hoop dat je het kan lezen. Er staat dat het om die slang gaat.

Bijlage: BLOK.JPG
 
Die 'buizen' zitten er bij mij helemaal niet op, zowel bij de europese 1100 als de amerikaanse 700 - dus die zullen dan wel dicht kunnen
 
die dingen voegen verse lucht toe aan de uitlaatgassen zodat het schoner opfikt

usa cars hebben dat ook allemaal, kun je rustig afdichten...
 
Inderdaad, die hele zooi kan weg. Daarna wel ff opnieuw alles afregelen.

En welke maat????? (Ik heb die fiets al een jaar niet meer.)
 
Die 'buizen' zitten er bij mij helemaal niet op, zowel bij de europese 1100 als de amerikaanse 700 - dus die zullen dan wel dicht kunnen
Wil jij eens wat detailfoto's maken van je blok ?
Ben erg benieuwd hoe dat allemaal precies zit en is afgewerkt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan