Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteravond rond kwart over 7 (gokje) Nikos gespot (rode Mito) op de Neerbosscheweg richting A73. Ik was gister eens een keertje op de Duc naar de baas geweest... kort daarvoor een groepje motorrijders waaronder een Kawa gezien die richting hogelandseweg gingen....
( maar die reden zo'n beetje in korte broek en T-shirt, dus die waren vast niet van hier 0-) )
 
Zo, ik ben ook weer terug van een weekje sturen in de pyreneeën. Mooi rijden daar. De colletjes zijn leuk te bedwingen alleen in het spaanse gedeelte zijn de wegen wat onvoorspelbaarder. Ging met 4000km erop met de pilot sport erheen, en kwam 4000km later terug met een BT020.... Bij 7000km kwam het canvas er doorheen en moest verplicht de band wisselen. Na 1.5 uur zoeken in de voorwegen van Parijs kwamen we eindelijk een zaak tegen die open was. Had geen pirelli diablo (hij vertelde dat ze in heel parijs uitverkocht waren) maar wel een BT020 '( . Ik had geen keus dus.....
De pilot sport was bij 6000km al bij zijn slijtnokken aangekomen maar ik dacht dat ik daar nog wel mee thuis zou komen, helaas. Maar goed, gisteren 1400km op klok gezet. 's morgens om 8 uur vertrokken en ;s avonds om 23:15 uur thuis (inclusief die bandwissel).
 
Gisteravond rond kwart over 7 (gokje) Nikos gespot (rode Mito) op de Neerbosscheweg richting A73. Ik was gister eens een keertje op de Duc naar de baas geweest... kort daarvoor een groepje motorrijders waaronder een Kawa gezien die richting hogelandseweg gingen....
( maar die reden zo'n beetje in korte broek en T-shirt, dus die waren vast niet van hier 0-) )


hehe ja dat was ik. mooie duc :9~ . Ik was die andere groep ook al tegen gekomen zag geen MF stickertjes.
 
Ik heb m'm Diablo's er ook onder zitten, dus het kan weer }) ...

@Sgapie: ik heb een MPEG2 (wmv is bagger kwaliteit) van 700MB.
Zal ik die ff op een CD branden, ik heb nml. niet zoveel webspace :X :X :X
700 Mb, }) , doe inderdaad maar op cdtje. Mocht je de webspace wel hebben dan was ik nog zeker 4 uur (denk ik) bezig met downloaden.
Laat me maar weten wat het kost en dan zal ik het u terugbetalen. ;)
 
700 Mb, }) , doe inderdaad maar op cdtje. Mocht je de webspace wel hebben dan was ik nog zeker 4 uur (denk ik) bezig met downloaden.

Het is MPEG-2 op DVD kwaliteit }) ...

edit: oh ja, ruw materiaal is ongecomprimeerde AVI, is 3,xx GB }) ....
Past nog net op een DVD'tje :P :9

Laat me maar weten wat het kost en dan zal ik het u terugbetalen. ;)
Nog ff en ze gaan hier meneer tegen mij zeggen.....
Heb jij dat nou ook SgeraldV, als mede-ouwetje.... }) :+
 
Laatst bewerkt:
Zo, ik ben ook weer terug van een weekje sturen in de pyreneeën. Mooi rijden daar. De colletjes zijn leuk te bedwingen alleen in het spaanse gedeelte zijn de wegen wat onvoorspelbaarder. Ging met 4000km erop met de pilot sport erheen, en kwam 4000km later terug met een BT020.... Bij 7000km kwam het canvas er doorheen en moest verplicht de band wisselen. Na 1.5 uur zoeken in de voorwegen van Parijs kwamen we eindelijk een zaak tegen die open was. Had geen pirelli diablo (hij vertelde dat ze in heel parijs uitverkocht waren) maar wel een BT020 '( . Ik had geen keus dus.....
De pilot sport was bij 6000km al bij zijn slijtnokken aangekomen maar ik dacht dat ik daar nog wel mee thuis zou komen, helaas. Maar goed, gisteren 1400km op klok gezet. 's morgens om 8 uur vertrokken en ;s avonds om 23:15 uur thuis (inclusief die bandwissel).
We zijn dit jaar in de Alpen en Dolomieten geweest (alleen Alpenpassen gereden)en willen volgend jaar ook nar de Pyreneeën. Heb je misschien nog routes voor me. Je kunt ze mailen (zie mijn profiel).
 
We zijn dit jaar in de Alpen en Dolomieten geweest (alleen Alpenpassen gereden)en willen volgend jaar ook nar de Pyreneeën. Heb je misschien nog routes voor me. Je kunt ze mailen (zie mijn profiel).
Ik heb vrijuit routes. Ik heb alleen geen scanner. Ik wil ze wel voor je kopieëren? Mail me maar ff waar je woont dan stuur ik ze wel ongefrankeerd naar je op. (je woont volgens mij niet in de buurt van Nijmegen hè?)
 
Laatst bewerkt:
@F@z5r:Wat voor programma gebruik jij om
de film op de pc te zetten?
Ik heb nu een ook dv-cam en er zit ulead videostudio 7
bij maar het de hoogste kwaliteit is volgens mij
mepg-1 ??
 
@F@z5r:Wat voor programma gebruik jij om
de film op de pc te zetten?
Ik heb nu een ook dv-cam en er zit ulead videostudio 7
bij maar het de hoogste kwaliteit is volgens mij
mepg-1 ??
Ik gebruik zelf Adobe Premiere CS :} :} :} .... Maar we moeten maar eens een keer afspreken, dan kunnen we wat ervaringen uitwisselen... :) ;)
 
@F@z5r:Wat voor programma gebruik jij om
de film op de pc te zetten?
Ik heb nu een ook dv-cam en er zit ulead videostudio 7
bij maar het de hoogste kwaliteit is volgens mij
mepg-1 ??
Hoi Cage,

je vraagt het eigenlijk aan F@z5r :o , maar ik gebruik altijd
pinnacle studio 9. Eenvoudig in gebruik en je kunt elke
codering instellen die je maar wilt. De decoder moet dan
wel geinstalleerd staan op je computer en ze geven geen
garantie dat het altijd goed gaat, maar tot nu toe geen
problemen ondervonden. Mail maar ff als je het programma
wilt "proberen" ;)
 
Hoi Cage,

je vraagt het eigenlijk aan F@z5r :o , maar ik gebruik altijd
pinnacle studio 9. Eenvoudig in gebruik en je kunt elke
codering instellen die je maar wilt. De decoder moet dan
wel geinstalleerd staan op je computer en ze geven geen
garantie dat het altijd goed gaat, maar tot nu toe geen
problemen ondervonden. Mail maar ff als je het programma
wilt "proberen" ;)
Dan moeten we maar een keer met z'n drieën afspreken :? . Ik heb ook nog een aantal "demo-versies".
 
Sorry F@z5r,ik kijk nu pas,kunnen we
volgende week wel doen,dan heb ik meer tijd.
Mits jij het goed vindt,kan gerald misschien ook.

Ik ben nu met videostudio v8.0 bezig.
Ik had een film op de hd gezet maar in svcd
kwaliteit en toen gebrand,slecht dus!
Vandaag effe met goede kwaliteit op de schijf
proberen,en niet te vergeten dvd's halen.
Die had ik dus nog niet :? .
 
Ik kan misschien zondag wel wat tijd vrij maken,
ligt natuurlijk wel een beetje aan het weer en
hoelaat :X .
Maar hoop dit weekend toch wel mijn nieuwe toys
uit te proberen }) .
112313

112311


Moet alleen nog een microfoon gaan verzinnen :9 .
Ik heb nu ook alles van die ouwe camera op die van
mij staan,moet ze van het weekend alleen nog op de pc
zetten.
 
Gut het is rustig hier!
[me]Ollie is (sinds gisteren) terug van vakantie! +/- 5000 km gereden in 2 weken tijd! De Dolomieten zijn echt geweldig en dat vraagt beslist om een herhaling!
[/me]


Hoe is het nu met Deepzly? Ik lees niets meer van hem? :?

Wanneer gaan we rijden? Ik heb de smaak te pakken (euhm alleen wel voorzichtig hier want je bent nog geen dag terug of je treft alweer een controle).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan