Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
En dan zo via Nijmegen richting de Ooij (beetje sightseeing) en dan naar Duitsland en dan weer ergens terug bij Venlo of zo????? :P
Iemand betere ideeen?
Zullen we dan allemaal maar de lente/zomerdans doen om het maar snel mooi weer te krijgen...
 
En, gebeurt er nu het lente is nog wel eens wat in het schone Nijmeegse?
Ik hoop het, las over Bastion hotel enzo. Woont daar nog iemand in de buurt?

Scheur sinds kort toch aardig op m'n '99-er Thunderace. }) :] O-)
 
Ik ben ook dagelijks on road in nijmegen, op mn paarse GS500 en mn zwart oranje dainesse pakje en een mf kenteken sticker ben ik toch wel herkenbaar geloof ik...
 
Laatst bewerkt:
Zou ik toch eens een sticker moeten zien dan :?

[me]DutchR1 kwam vorige week nog wel gele CBR600 met geel pak / matzwarte helm tegen maar weet niet of het een MF'er was.[/me]
 
Vandaag ben ik hier voor woon-werk verkeer ...

Morgen kom ik er weer langs als ik naar mijn familie ga. Lekker helemaal binnendoor vanuit Schiedam...

Kilometers vliegen voorbij...

:]
 
helaas...
bij mij een paar huizen verder staat al een hele winter lang een motor onder een zeil te wachten om bereden te worden, maar dat zal de jouwe dan wel niet zijn ;)
 
Ik rij regelmatig de dijk van Ochten naar Lent (en verder). Telt dat ook?

Edit: en weer terug ook. :z
 
Ben vandaag met wat MF'ers in de buurt ivm een bezoek van een van de rijders aan Termaat. Ik weet de route niet maar zouden wel wat leuke dijkjes e.d. bij zitten
 
hey HONDACBR600F 2001
ga je altijd met motorclubje naar de waalkade of alleen want ik kom er elke zondag maar er staan er nooit zoveel er moeten meer motoren komen
 
Hé dit is een leuke topic!!

Woon ook in Nijmegen *D Woon in het Zwanenveld, en rijd iedere dag met mijn grijs/geel/paarse Suzuki RF900 naar het werk en terug (Is 500m :+ :+ :+ , is niet goed voor de motor maar wel voor mij )

Heb helaas nog geen MF stikker, maar dat duurt geen weken meer!!!

Wel erg leuk om te zien dat er zoveel MF'ers in de buurt zitten!! Heb er alleen nog geen een gezien ;( maar gaat vast en zeker komen. Als jullie in de buurt een tochtje gaan doen, lijkt het me leuk om mee te rijden!!

Zo af en toe lekker een klein ritje, en vervolgens op een terrasje aan de waalkade neer ploffen *D

Als jullie me zoeken ik zit (vaak) op MSN met adres keesvolp@hotmail.com

Cu all 4 soon !!!!!
 
Hoe kan het toch dat er hier zat reacties staan maar ik toch niet zo gek veel motoren tegenkom?

Misschien moeten we een keer afspreken om elkaars plastic te komen bekijken en nog mooiere bochtjes te laten zien, alhoewel ik ze volgens mij allemaal wel ken inmiddels. Met gemak rijd ik hier fluitend anderhalf uur vol zonder ver uit de buurt te geraken.

Laatst (MM Veenendaal) zag ik hier wel een tweetal uit Neerbosch Oost vertrekken ongeveer een uurtje voordat ik vertrek richting de Mac. ;) :]

Nou goed, als ik er voortaan een tegenkom in de buurt dan steek ik m'n duim wel op, weet je tenminste dat ik een MF-er ben. Ik rijd trouwens op een Yamaha Thunderace, hoe kan het ook anders in Yamaha city met Termaat in de buurt... ;)

Thumbs Up + Ace = MF-er biv!
 
Nou Biv, lijkt me een goeie afspraak; Duim omhoog als je als MF'er in Nijmegen rijd!

Misschien met zijn allen iets afspreken tijdens de vierdaagse ???
Kruimel is er in iedergeval wel voor te porren!! :]
 
ok
xyxthumbs.gif
vanaf nu.

Behalve als het een Harley is, dat gaat te ver. sorry hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan