Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik woon in Nijmegen dus rij er zo vaak mogelijk !!!!
En dan vooral over de mooie dijken bij ons.
Of richting Groesbeek/Breedeweg.
Of gewoon richting Bemmel en Gendt. Dat zijn ook hele mooie weggetjes!!! :}
Ressen is nu een beetje tricky met al die politie daar :?
Maar zo nu en dan door de stad is ook wel leuk *D

Wie gaat er vandaag nog ff rijden ????
Het is weer mooi weer dus !!!! :]
 
Laatst bewerkt:
Kijk dan,ik woon in Wijchen en ben vaak in Nijmegen,nog ff lekker een paar gastjes in gti'tjes uitdagen voor het stappen haha.Mams woont in Neerbosch dus vaak in die buurt te vinden.Loop net naar buiten met mijn wasbenzine en doekje om mijn mf stickertje wat al een tijdje ligt erop te plakken staan de wouten aan de overkant te zwetsen met een gozer.FF wachten dus,neem aan dat ze het niet zo waarderen als ik onder hun neus mijn nummerbord sta te behangen,Wijchense wouten hebben toch al niet zo'n gevoel voor humor!! :r
 
Daar zou ik inderdaad wegblijven. De politie rijdt er rond met burgerwagens. :r

Weet het en de KLPD zweeft er ook nu met de heli in de lucht i.v.m. de vierdaagse. Dus is geen slim plan nu nee. Maar ja ik ga zo wel even de dijken onveilig maken naar Huissen :P
Is nu wat koeller als vanmiddag dus tijd om ff te gummen :} :]
 
Kijk dan,ik woon in Wijchen en ben vaak in Nijmegen,nog ff lekker een paar gastjes in gti'tjes uitdagen voor het stappen haha.Mams woont in Neerbosch dus vaak in die buurt te vinden.Loop net naar buiten met mijn wasbenzine en doekje om mijn mf stickertje wat al een tijdje ligt erop te plakken staan de wouten aan de overkant te zwetsen met een gozer.FF wachten dus,neem aan dat ze het niet zo waarderen als ik onder hun neus mijn nummerbord sta te behangen,Wijchense wouten hebben toch al niet zo'n gevoel voor humor!! :r

ja en ???? Je staat toch stil en op eigen terein dus wat zouden ze je willen maken ??? :z
Al zou ik er een poster op plakken van MF dan hebben ze nog niks te zeggen.
Maar niet gaan rijden met die poster dat vinden ze niet leuk nee :9
Kunnen ze je niet flitsen he :r
 
Daar zou ik inderdaad wegblijven. De politie rijdt er rond met burgerwagens. :r
Niet alleen dat :(

Ik ging gister naar mijn vriendin.
Ik moest de A15 hebben dus neem een stukkie klaverblad.

Staat een motorwout lekker in de schaduw onder het viaduct.
Keek nog in mijn spiegel en volgens mij was ie mijn kenteken aan het noteren, die vuile....... :X

Je mag er zeker ook geen normaal gebruik van maken |(
 
ik heb er al 2 en met

Mlies
deepzly
froggy
sgapie
malfunction
de grote muis
yuri

hebben we een hele bende kawasaki's

in totaal iets van 10

laten we een keertje samen de waalkade op rijden
Je bent brainless vergeten ;( , eigenlijk altijd te bekennen in de buurt van malfuntion, nitrojunkie, en sgapie. Voelde me buiten gesloten :+
 
Ik heb me net hier op het motor-forum aangemeld. Ben dus kersvers en woon ook in Nijmegen. Xou het wel leuk vinden om eens samen te rijden.
Binnenkort paar weekjes Corsica :] dus dan ben ik ff niet hier.
 
Welkom welkom,

Misschien binnenkort eens een kleine meeting van nijmeegse MF'ers :)
Of eh een doordeweeks rondje Nijmegen :]

Volgens mij zijn er wel een aantal MF'ers voor te porren O-)
 
Heb deze week vrij, maar moet nog veel doen: vakantie voorbereiden, vervelend nou :+

Na de vakantie maar es een tochie rondom Nijmegen doen ofzo.
 
Gisteravond, 22.00-23.30 nog lekker gereden in de buurt. Gaan we zeker vaker doen, ´s avonds rijden.
Weer een leuke route erbij!
 
Gisteravond, 22.00-23.30 nog lekker gereden in de buurt. Gaan we zeker vaker doen, ´s avonds rijden.
Weer een leuke route erbij!

Als dat niet continue klaverblad rondjes zijn, ga ik graag eens mee de omgeving verkennen. :]

Deze week nog vrij: woendagavond, donderdagavond.
En overdag natuurlijk, ivm vakantie ;-)
 
Donderdagavond nog niks... als iemand een leuk routetje heeft (en het weer werkt mee :+ ) wil ik ook wel een stukkie rijden :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan