Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben nieuw hier en kom uit Wijchen, helaas kan ik niet anders was ik ook ff komen kijken. Is het niet makkelijker om bij de Texaco op de wijchenseweg af te spreken? (Orient Plaza) Veel stuurplezier en wie weet tot de volgende keer

Ohw voor SgeraldV: Agge ut nie mehr wit vatte kit, agge nie wit woarvur vatte pur ;)
Zie je wel dat ik niet de enige ben die deze super oplossingen ter beschikking heeft ;)
 
Ik wil ook wel een keer mee, om in die omgeving te rijden. Zal na mijn vakantie worden, want ik ga morgen al weg ;)
 
Ik ben donderdag ook van de partij *D

Ff denken waar die Tango zit.
Ik heb het plattegrondje gezien maar kan het niet voor me halen.

Wat zit er in de buurt van dat tankstation :?

Zegt het nec-stadion je iets? :)
Das op het plaatje gezien vanaf de tango de eerste weg links (op de hatertseweg dus).
 
Ik ben donderdag ook van de partij *D

Ff denken waar die Tango zit.
Ik heb het plattegrondje gezien maar kan het niet voor me halen.

Wat zit er in de buurt van dat tankstation :?

Kijk ff op mijn plattegrondje die ik als attachment erbij had gedaan. (IMGATT vergeten, sorry)
't Is niet de goeie route ;) maar wdan eet je wel waar de Tango zit!
 
En hoe is de defenitieve route :?

Ik ben vanmiddag een uurtje of 2,5 ermee bezig geweest. Wat een gekut. Dan mag je ergens wel in , dan toch weer niet. Pfffff |(
Maar t komt goed.

full


Kunnen jullie hier wat mee of zal ik het verder uitwerken? 8-)
 
Wel, het is 55 km geworden.

Hierbij de route als attachment. 't Is een wordpad document (geen Word dus).
Klein stukkie door duitsland, overigens.

Ik zal zelf wel voorop rijden (mits julie geduld genoeg hebben ;) )

Voorlopig heb ik:

DutchR1
Kruimel
B@rt
Dweezy
SgeraldV
Tsunami
Froggy
Deepzly
MalFunction
Sgapie + AOV
Brainless

Bijlage: RouteNijmegen.doc
 
Laatst bewerkt:
Ja ben wat druk geweest, maar ben er weer.
Waarschijnlijk ben ik er morgen ook, net als malfunction en brainless.
En heb ik mijn motorinnetje ook bij.
Maar mocht het nou gaan regenen, of behoorlijk nat zijn dan laat ik het brommertje maar thuis en kom ik met het koekblik met mijn helm op. :9


*Sgapie houdt niet van regen en nat weer en al helemaal met de bandjes die er nu op liggen*

Dus ga ik de mooiweerdans doen!

Lees trouwens net de route, lijkt me leuke route!Veel van bekend, ook van de afgelopen nachtelijke route volgens mij.
 
Laatst bewerkt:
Goh, super! Eindelijk wat Nijmeegse (en omgeving) MF-ers bij elkaar. Moet gezellig worden :+

[me]Kruimel vindt het een leuke rommelroute![/me]
 
Ik heb vroeger O-) ook een brik gehad hoor... Maar menigeen had moeite om die bij te houden dus dat zegt niet alles.. Als ik de route zo lees dan wordt het echt geen race dus....
[me]SgeraldV heeft al genoeg bekeuringen thuis liggen :X [/me]
 
Trouwens net terug van een hardloopwestrijdje in Voorthuizen. Ik hoop dat we morgen ook zo mazzelen met het weer 8-) Was lekker scheurweer. En nou maar hopen dat er niets langs de weg heeft gestaan anders kan ik zometeen geen bezine meer kopen O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan