Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, de zon schijnt nu, dus iedereen is er met goede zin om 20:00 uur :+
Een beetje regen is nog niemand van gesmolten, dus gewoon komen! Met een beetje mazzel hebben we de ergste buitjes wel gehad dan :]

[me]Kruimel zag al wat weggetjes waar ze zelf ook nog nooit geweest is, dus ze is benieuwd[/me]
 
Nou, de zon schijnt nu, dus iedereen is er met goede zin om 20:00 uur :+
Een beetje regen is nog niemand van gesmolten, dus gewoon komen! Met een beetje mazzel hebben we de ergste buitjes wel gehad dan :]

[me]Kruimel zag al wat weggetjes waar ze zelf ook nog nooit geweest is, dus ze is benieuwd[/me]
Ik ben er sowieso, zijn we in ieder geval minimaal met zijn tweeen :+
 
Ik ben er sowieso, zijn we in ieder geval minimaal met zijn tweeen :+
Laat ik dan ook maar komen he! })

Regen of geen regen... Het lijkt me best wat hebben om door zo'n hoosbui te rijden....

[me]Dweezy bedenkt ineens dat hij nog nooit écht door de regen heeft gereden :X [/me]
 
Ik rijd voorop, dus ik let op iedereen die erachteraan rijdt. 'k Zal niet veel boven de max snelheid rijden, dan is het achteraan al genoeg gassen waarschijnlijk.

Als iedereen daarnaast nou ff regelmatig in z'n spiegels kijkt en STOPT als iemand niet meer te zien is, dan staan we na maximaal 12 afslagen (als we met z'n 12-en zijn) stil. Dan gaat de -voorste- terug, en zo iedereen achter de voorste aan. Dus wachten. Niet zelf alvast terugrijden, want dan is iedereen straks iedereen kwijt.

Route achterstevoren rijdend is het nl moeilijk afslagen te raden!! dus bij afslagen wachten!

Maar 12 ofzo gaat nog net :D
 
Ik rijd voorop, dus ik let op iedereen die erachteraan rijdt. 'k Zal niet veel boven de max snelheid rijden, dan is het achteraan al genoeg gassen waarschijnlijk.

Als iedereen daarnaast nou ff regelmatig in z'n spiegels kijkt en STOPT als iemand niet meer te zien is, dan staan we na maximaal 12 afslagen (als we met z'n 12-en zijn) stil. Dan gaat de -voorste- terug, en zo iedereen achter de voorste aan. Dus wachten. Niet zelf alvast terugrijden, want dan is iedereen straks iedereen kwijt.

Route achterstevoren rijdend is het nl moeilijk afslagen te raden!! dus bij afslagen wachten!

Maar 12 ofzo gaat nog net :D
Ik had er zondag 15 achter me aan, en dat ging ook prima. Nouja...op een enkele keer na dan, maar inderdaad netjes wachten :)

Voordeel is wel dat het voor iedereen bekende weg is, en dus altijd wel de weg naar huis weet te vinden :P
 
Laatst bewerkt:
Is wel lullig als iemand de sloot is ingegaan en de anderen denken, die zal wel naar huis zijn... '(

Samen uit, samen op de waalkade :+
 
Niet boven de maximale snelheid :?
We gaan toch wel een beetje doorrijden :?

Ik vertrek hier om 19.30
Lekker weertje voor het leerpakkie.
 
Met een grote groep is het ook verstandig om niet een te groot gat te laten ontstaan tussen jezelf en je voorganger. Hiermee bedoel ik niet dat je in zijn wiel moet gaan rijden, maar ook geen 100 meter ertussen laten. Met 12 man kan de totale lengte van de stoet dan al gauw een kilometer worden (voor de wijsneuzen: 1.1 kilometer *D ).
 
Sgapie en ik komen iig ook, tis wel aardig weer dus... :]
Tot strax!

[edit] Branless komt ook mee... [edit]
 
Laatst bewerkt:
Niet boven de maximale snelheid :?
We gaan toch wel een beetje doorrijden :?

Ik vertrek hier om 19.30
Lekker weertje voor het leerpakkie.
Naar mijn idee wordt het een toertochtje en geen doorrijdtochtje. Ach ik zie het wel, als het me te rap gaat haak ik af. Maakt niet uit hoor :)
 
Als ie op tijd is opgeladen neem ik hem mee. Kan zijn dat ik wat aan de late kant ben ( :( ) maar ik haal jullie wel in als ik het niet red.
 
Crap |( was een beetje later terug dan verwacht.. volgende keer beter zal ik maar zeggen.

Ik denk dat jullie er niet minder om gestuurd zullen hebben *D
 
He, was tof. Moeten we vaker doen. Volgende keer beter op de routebeschrijving letten he? ;)

Was een leuke route dikkedollie!

Voor mij ging het wel soms een beetje snel allemaal, zeker die 80km stukken waar sommigen met misschien wel 200+ overheen knalden. Gelukkig werd er vaak gewacht op de wat langzamere groep, ook omdat er vaak verkeerd werd gereden ;)

De waalkade was erg gezellig, moeten we inderdaad vaker doen!

Groeten,
Bart

Ps. Die oortjes waren lachen, vooral het schudden met het hoofd zag er erg leuk uit :)
 
Ben ook weer thuis.
Wat een kut vliegjes nu :(

Het was een leuke route.
Kende al veel weggetjes.

Weer wat bekende en nieuwe M-F ers gezien.
Terrasje was ook gezellig :)
Moeten we zeker vaker doen *D

Waar blijven die piccies :?

PS de volgende keer neem ik mijn Helmmuts mee.
 
Tjáááháhá...
Ik ben ook weer heel thuis, ff wat gedronken bij brain en nu lekker naar mn tombe...
T was zeker errug gezellig en voor herhaling vatbaar!
Leuke route, leuke weggetjes en ook nog ff een lekker stukkie geknald.. ;)
k ben alleen weer de helft van de namen kwijt maar die zie ik hier wel verschijnen... :+
T was tof en tot de nexte keer!
 
Gelukkig werd er vaak gewacht op de wat langzamere groep, ook omdat er vaak verkeerd werd gereden ;)

Huh ?!? Vaak verkeerd gereden ? :? Nee toch, 1x 5 meter te laat geremd en 1x zgn Kawa-proef-vak, hahaha.

O ja, er stonden 2 typo's aan het eind van de routebeschrijving, maar ja, anders komt iedereen zo maar op de waalkade uit als ze deze route stiekum gaan rijden })
 
Nou ik heb het weer overleeft! :)

Leuk tochtje, alleen de volgende keer wel wat doorrijden guys :+

[me]Dweezy heeft de nodige wheellies en enkele stoppies weer mogen meemaken. En natuurlijk de leuke kletspraat aan de waalkade, gezellig :)
[/me]


Volgende keer ben ik er weer bij (denk ik ;) )

PS: Kruimel, ik was blij dat jij er bij was ;)
 
Was een leuke route dikkedollie!

Voor mij ging het wel soms een beetje snel allemaal, zeker die 80km stukken waar sommigen met misschien wel 200+ overheen knalden. Gelukkig werd er vaak gewacht op de wat langzamere groep, ook omdat er vaak verkeerd werd gereden ;)

De waalkade was erg gezellig, moeten we inderdaad vaker doen!

Groeten,
Bart

Ps. Die oortjes waren lachen, vooral het schudden met het hoofd zag er erg leuk uit :)
Lekker inrijden en ondertussen ervaring opdoen....Dan rij je ze er over een tijdje allemaal uit :X ;) :+
 
Was een leuke route dikkedollie!

Voor mij ging het wel soms een beetje snel allemaal, zeker die 80km stukken waar sommigen met misschien wel 200+ overheen knalden. Gelukkig werd er vaak gewacht op de wat langzamere groep, ook omdat er vaak verkeerd werd gereden ;)

De waalkade was erg gezellig, moeten we inderdaad vaker doen!

Ben het wel met Bart eens, het ging soms wel heel erg hard!! (gedurig wel iets harder dan dat ik gezond verstand noem) Maar leuk was het wel. Vooral het waalkade gedeelte :) :) :)

maar eh Het was ERG gezellig !!! Moeten we zeker vaker gaan doen!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan