Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Het Honda CBR 600RR topic deel 7

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

600RR UPP

Reg. datum:
22 mrt. 2005
Slotje 2500 *O* *O* *O*
lockie.gif
Blitzer waar is deel 8 nou

CRT-C cup #60

Reg. datum:
18 jun. 2003
Edit: Kom ik er net achter dat dit topic gesloten kan worden _O- , heb deze post daarom maar in het andere topic gekopieerd :Y .

quote:
Op woensdag 01 maart 2006 10:35 schreef BHRacing het volgende:
En dan de home made original look slipon demper gemonteerd:

(Afbeelding)

That looks good :} .

quote:
Op woensdag 01 maart 2006 12:00 schreef cbrrrtje het volgende:
Net ff met molenaar gebeld, nog steeds geen kettingkast binnen -O- Vrijdag weer bellen B|

Balen ja -O- , ik heb ook nog steeds geen mailtje van Molenaar gehad over een racekuipset voor de 600RR.

quote:
Op woensdag 01 maart 2006 13:24 schreef BlitzeR1 het volgende:
En wat lag er net in de brievenbus? Stickerssssssss *O*

Effe ideetje gedaan van hoe ik 't ongeveer wil hebben:

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Bedoeling is dat alles wit wordt. Dus niet de rode Honda sticker, die moet er gewoon in wit op komen. Het liefst de Gas sticker ook. Maar daar zit ik nog effe over te dubben of ik die in 't wit laat maken.

Ziet er goed uit :} , als ik een andere kuipenset er bij koop, plak ik er ook stickers op denk ik :) .

quote:

Aha :) , maar ben je dan niet bang dat je bij een eventuele valpartij je kuip aan gort hebt ? Dit is eigenlijk mijn hoofdoverweging om met een ander setje te rijden.
Ik zit echter nog wel met het volgende: ik woon circa 10 minuten bij het circuit vandaan en heb eigenlijk geen zin de motor er op een aanhanger heen te vervoeren. Ik wil dit dus rijdend doen, als ik voor de andere kuipenset ga, zet ik alleen een remlicht er op en hopelijk dat ze me dan niet aanhouden :X . Kentekenplaat zal ik uiteraard ook voeren :Y . Mag je eigenlijk wel zonder knippers en lampen rijden (overdag) ?
Onboard bij SV_Wim: klik.

Reg. datum:
04 mei. 2003
Have fun in deel 8

slotje.gif

:W
• A man is only as big as the dreams he dares to live
• I live with fear everyday but sometimes she lets me race

Struisvogelen!

Reg. datum:
17 aug. 2001
Zie deel 8 :)

A dirty mind is a joy forever!

Pagina's:
«
»
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3

Hosting by True