Wie rijden er in de omgeving van Den Bosch Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
2 rollen voor achterop :? Volstaat 1 niet.
Geloof dat ik me maar ff in de tanktassen-rollen materie moet verdiepen |( , ik dacht het nl. wel te redden met een grote tanktas voor en een rol achter O-)


van die zijrollen, die heb je ook in een wat kleiner maatje, heb ze laatst ergens zien staan. Maar kan best zijn dat ik aan de tanktas en een rugzakje erbij genoeg heb maar dat test ik van het weekend wel even.
 
van die zijrollen, die heb je ook in een wat kleiner maatje, heb ze laatst ergens zien staan. Maar kan best zijn dat ik aan de tanktas en een rugzakje erbij genoeg heb maar dat test ik van het weekend wel even.

Vind die zijrollen nou niet echt je-van-het, probeer te volstaan met een tanktas en 1 rol, maar test 't maar ff en rapporteer uw resultaten maar.

Op de Autobahn 200+ richting Italië en alles bleef zitten :)

Owww....dan ben ik overtuigd ;)
vrouwen hebben meer bagage, denk ik
 
Vind die zijrollen nou niet echt je-van-het, probeer te volstaan met een tanktas en 1 rol, maar test 't maar ff en rapporteer uw resultaten maar.Owww....dan ben ik overtuigd ;)
vrouwen hebben meer bagage, denk ik


ja je moet natuurlijk ook voor enkele dagen batterijen meeslepen ;)
 
Vind die zijrollen nou niet echt je-van-het, probeer te volstaan met een tanktas en 1 rol, maar test 't maar ff en rapporteer uw resultaten maar.Owww....dan ben ik overtuigd ;)
vrouwen hebben meer bagage, denk ik

Als je alleen een rol koopt (zo'n grote van 60L) kun je die met een spin
goed vastzetten. Als je veel wilt meenemen, is die set van mij erg handig,
niet zo bulky achterop, en in totaal toch 20+20+40 liter.

tis wel even vogelen om dat 'harnas' om je zadel te krijgen
maarja, dan zit het wel meteen snel vast, en klik je alles er zo af
 
ja je moet natuurlijk ook voor enkele dagen batterijen meeslepen ;)

Ghe, ghe
full
 
Als je alleen een rol koopt (zo'n grote van 60L) kun je die met een spin
goed vastzetten. Als je veel wilt meenemen, is die set van mij erg handig,
niet zo bulky achterop, en in totaal toch 20+20+40 liter.

tis wel even vogelen om dat 'harnas' om je zadel te krijgen
maarja, dan zit het wel meteen snel vast, en klik je alles er zo af

Als ik het niet gevogeld krijg met dat harnas, dan weet ik wie ik moet vragen
;) . Gewoon niet veel meenemen, alleen het hoognodige.
 
Ik heb hem vrijdag binnen als het goed is. Dan pas ik alles ff erin en mocht
ik ruimte tekort komen dan kijk ik nog naar 2 van die rollen achterop. En als ik die te duur vind neem ik nog een klein rugzakje voor de rest.




waarom fabriceer je niet een leuk klein aanhangertje voor achter je motor ? kan je klapjap ook mee :Y
 
GDVDOMME, heb ik zomaar het uiteinde van deel2 gemist ;(

Nou, ik doe ook wel weer mee, ik hoop niet dat het gaat sneeuwen dit weekend, want mijn vriendin is op vakantie en ik heb geen auto :P
 
Das wel een handige ja, zo'n McGyver ding wat ook als rugzak en als zadelding en weet ik veel wat kan worden gebruikt.

[me]PeerkeMikuni haalt jeugdherinneringen op aan de man die met een stukje kauwgom een nuclear meltdown tegen kon gaan ;)
[/me]


(Afbeelding)

GHE,zegt de man die standaard een rol Duct-tape onder zijn zadel heeft :D

(ik heb in Mei mijn zakmes bij, dus als iemand anders nog een stel postelastieken meeneemt, een pakje kauwgum en een ijzerdraadje, kunnen we mooi het A-Team aanvallen met een zelfgebouwde tank!)
 
GHE,zegt de man die standaard een rol Duct-tape onder zijn zadel heeft :D

(ik heb in Mei mijn zakmes bij, dus als iemand anders nog een stel postelastieken meeneemt, een pakje kauwgum en een ijzerdraadje, kunnen we mooi het A-Team aanvallen met een zelfgebouwde tank!)




dan hoeven we alleen nog maar een Chinese christmass cracker te hebben en dan kunnen we een atoombom bouwen *O* O-)
 
Ik ben dus niet de enige die het raar vond dat McGyver altijd in een scheikunde lab werd opgesloten en het A-Team in een oude schuur met niets er in behalve een oude auto, stalen platen en een lasapparaat?
 
GHE,zegt de man die standaard een rol Duct-tape onder zijn zadel heeft :D

(ik heb in Mei mijn zakmes bij, dus als iemand anders nog een stel postelastieken meeneemt, een pakje kauwgum en een ijzerdraadje, kunnen we mooi het A-Team aanvallen met een zelfgebouwde tank!)

Een mes :o

Gaan we gewapend dan :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan