Wie rijden er in de omgeving van Den Bosch Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Roadkill



is het geen idee om die beugel die jij nog had liggen compleet en passend te maken voor de vakantie ? kunnen we een videocamera erop monteren voor on the road filmpjes 8-)



volgens mij kan dat ook met een fotocamera :Y dan hebben we alleen foto's ipv films



enne (Afbeelding)


Voor fotos lijkt het me wel een goed idee, met de meeste camera's kan je ook filmpjes maken.

Ik ga iig niet mijn eigen videocam meeslepen, dat vind ik te veel moeite .....
 
@Roadkill



is het geen idee om die beugel die jij nog had liggen compleet en passend te maken voor de vakantie ? kunnen we een videocamera erop monteren voor on the road filmpjes 8-)



volgens mij kan dat ook met een fotocamera :Y dan hebben we alleen foto's ipv films



enne (Afbeelding)


Volgens mij leeft je camera er beduidend korter door.. Die trillingen zijn funest. (tenzij je dat niet interesseert natuurlijk) Zou ik dat niet doen :)
 
_O-

Ik neem ook een kettingslot mee, als we zorgen dat er per 2 motoren één slot is, kunnen we alles een beetje aan elkaar hangen :)

I think this one will do the job })

full
 
Ohja, niet te vergeten, heb vandaag nieuwe laarzen gekocht.

Niet op de beurs in denbosch, want daar hadden ze niet wat ik wil, en ik had met mezelf afgesproken dat ik ze toch echt vandaag moest hebben :P

Dus zijn peerke en ik nog effe naar motopoint in middelbeers gereden, die zijn op zondag open (en daar hadden ze wel die laarzen die ik wilde, ook in mijn maat (47, die hebben ze niet overal))

anyway, PICS!!!!!

(Afbeelding)

(Afbeelding)
Mooi, lekker simpel :)

Hoe heet die zaak ook alweer die brandende bandjes korting geeft met pasen bij jou in de buurt :?
 
Woon ook in Den Bosch en moet over zon dikke 2 maandjes gaan lessen, iemand die een goede rijschool weet of juist een slechte ervaring heeft met een rijschool in de buurt? Advies wordt op prijs gesteld!
 
Woon ook in Den Bosch en moet over zon dikke 2 maandjes gaan lessen, iemand die een goede rijschool weet of juist een slechte ervaring heeft met een rijschool in de buurt? Advies wordt op prijs gesteld!

Ik weet dat mijn vriend heeft gelest bij John de Bie in Den Bosch; die was er erg tevreden over.
 
Mooi, lekker simpel :)

Hoe heet die zaak ook alweer die brandende bandjes korting geeft met pasen bij jou in de buurt :?

Peers motor sale (http://www.peersmotorsale.nl)

Woon ook in Den Bosch en moet over zon dikke 2 maandjes gaan lessen, iemand die een goede rijschool weet of juist een slechte ervaring heeft met een rijschool in de buurt? Advies wordt op prijs gesteld!

Heb goede ervaringen met rijschool Signaal in StMichielsgestel
 
Woon ook in Den Bosch en moet over zon dikke 2 maandjes gaan lessen, iemand die een goede rijschool weet of juist een slechte ervaring heeft met een rijschool in de buurt? Advies wordt op prijs gesteld!

Van de Broek in Rosmalen.
Goede duidelijke uitleg, maar je moet niet te snel over te zeik raken als ie zegt dat "het zo niet moet, JE MOET DIE HEUPEN GEBRUIKEN" (sommigen kunnen er niet tegen, voor anderen is het een stimulans).
 
aankomend projectje, maar ik moet nu dus gaan spuiten, iemand tips hoe aan te pakken?

Of is er iemand die dit al vaker heeft gedaan, spuiten met verf bedoel ik dan :P , en tips kan geven?

full


Zie ook sig, daar hoop ik het bij te houden...
 
Van de Broek in Rosmalen.
Goede duidelijke uitleg, maar je moet niet te snel over te zeik raken als ie zegt dat "het zo niet moet, JE MOET DIE HEUPEN GEBRUIKEN" (sommigen kunnen er niet tegen, voor anderen is het een stimulans).

Heb 11 jaar lang gebasketbalt waar ik 5 trainingen in de week de huid vol werdt gescholden als je iets fout deed, kan er onderhand wel tegen :+
 
Vandaag naar de beurs geweest *O* , met de trein

Gaaf.... :9~ , veel gezien :Y , veel gekeken :Y . Uiteraard nieuwe modellen, maar toch ook wel veel 2e hands motoren te koop. Veel gestunt met (leren)kleding Het was gezellig druk, dus degene die van het weekend gaan, zullen wel over de hoofden kunnen lopen.

En voor degene die morgen gaan, have fun ;)
 
Vandaag naar de beurs geweest *O* , met de trein

Gaaf.... :9~ , veel gezien :Y , veel gekeken :Y . Uiteraard nieuwe modellen, maar toch ook wel veel 2e hands motoren te koop. Veel gestunt met (leren)kleding Het was gezellig druk, dus degene die van het weekend gaan, zullen wel over de hoofden kunnen lopen.

En voor degene die morgen gaan, have fun ;)


*O*

Ik ben heel benieuwd en ik heb er kei veel zin in. *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan