Wie rijden er in de omgeving van Den Bosch Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van de Broek in Rosmalen.
Goede duidelijke uitleg, maar je moet niet te snel over te zeik raken als ie zegt dat "het zo niet moet, JE MOET DIE HEUPEN GEBRUIKEN" (sommigen kunnen er niet tegen, voor anderen is het een stimulans).


Dankzij jullie tips les ik dus nu daar.. :) Ben echt alleen maar blij. Hij is tenminste een beetje lomp en geen pussy die vriendjes wilt worden :)
Harde manier leren is de beste manier..
Even een paar uitspraken:
"Je bent traag van begrip of niet?!"
"Zo gaat het toch niet, hoe vaak moet ik het zeggen ZUCHT"
"Waar ben je mee bezig.. dit slaat nergens op wat je nu doet."
"Ga zo maar door, zo kan je op examen meteen omdraaien"
"Ja ik liet jullie maar even gaan, jullie doen toch maar wat"

:) :) :) Heerlijk.. ik kan er iig goed van leren.


owja, morgen naar de beurs.. even een paar mooie sidi's zoeken voor niet te veel. En als je het kan vinden een vizier voor mijn helmpie
 
Dankzij jullie tips les ik dus nu daar.. :) Ben echt alleen maar blij. Hij is tenminste een beetje lomp en geen pussy die vriendjes wilt worden :)
Harde manier leren is de beste manier..
Even een paar uitspraken:
"Je bent traag van begrip of niet?!"
"Zo gaat het toch niet, hoe vaak moet ik het zeggen ZUCHT"
"Waar ben je mee bezig.. dit slaat nergens op wat je nu doet."
"Ga zo maar door, zo kan je op examen meteen omdraaien"
"Ja ik liet jullie maar even gaan, jullie doen toch maar wat"

:) :) :) Heerlijk.. ik kan er iig goed van leren.


owja, morgen naar de beurs.. even een paar mooie sidi's zoeken voor niet te veel. En als je het kan vinden een vizier voor mijn helmpie


Wat een lulkoek, op den duur werkt dat alleen maar frustrerend denk ik :+

Geef mij dan maar een instructeur die zich in december in een zwarte piet pak en een paar dagen later in een kerstmanpak hijst :P
 
Wat een lulkoek, op den duur werkt dat alleen maar frustrerend denk ik :+

Geef mij dan maar een instructeur die zich in december in een zwarte piet pak en een paar dagen later in een kerstmanpak hijst :P

Nouja, ik zie het zo:

Je betaald veel geld voor zo'n lesje en wanneer die man dan niet meteen zegt wat je niet goed doet... dan vind ik dat alleen maar klote.
Het zal ongetwijfeld niet voor iedereen goed zijn, maar daarom zijn er ook figuren als jij net opnoemde :)
 
Dankzij jullie tips les ik dus nu daar.. :) Ben echt alleen maar blij. Hij is tenminste een beetje lomp en geen pussy die vriendjes wilt worden :)
Harde manier leren is de beste manier..
Even een paar uitspraken:
"Je bent traag van begrip of niet?!"
"Zo gaat het toch niet, hoe vaak moet ik het zeggen ZUCHT"
"Waar ben je mee bezig.. dit slaat nergens op wat je nu doet."
"Ga zo maar door, zo kan je op examen meteen omdraaien"
"Ja ik liet jullie maar even gaan, jullie doen toch maar wat"

:) :) :) Heerlijk.. ik kan er iig goed van leren.


owja, morgen naar de beurs.. even een paar mooie sidi's zoeken voor niet te veel. En als je het kan vinden een vizier voor mijn helmpie

HAHA typisch :} _O-

Wie weet zie ik je, een mede (ex)van-de-broek-lessenaar 8-)
 
Wat een lulkoek, op den duur werkt dat alleen maar frustrerend denk ik :+

Geef mij dan maar een instructeur die zich in december in een zwarte piet pak en een paar dagen later in een kerstmanpak hijst :P

Zoiets kan 2 kanten op gaan; of het werkt motiverend;je kunt er goed tegen/je wilt zo gauw mogelijk bij die man weg...of je knapt zo af dat je het motorrijden gelijk aan de wilgen hangt.

Ik ben best voor een goede aanpak maar ik ben ook van mening dat een goede rijleraar zich kan verplaatsen in zn leerling.
 
Wat een lulkoek, op den duur werkt dat alleen maar frustrerend denk ik :+

Geef mij dan maar een instructeur die zich in december in een zwarte piet pak en een paar dagen later in een kerstmanpak hijst :P

:^

Ken zat mensen die bij Erico weg zijn gegaan omdat het in essentie gewoon een botte lul is, dat was hij met autorijden en blijkbaar dus ook met motorrijden. (aan de quote die hicham heeft gedaan ga ik er van uit dat het over vd Broek gaat :? :X )

Mijn voormalige instructeur is ex coureur, DAAR kan je echt wat van leren :P en als je 'vriendjes' word is dat helemaal niet zo erg, als het goed weer is ga ik regelmatig met hem een rondje rijden op een woensdag avond, terwijl het al bijna 3 jaar geleden is dat ik mijn rijbewijs heb gehaald.
 
:^

Ken zat mensen die bij Erico weg zijn gegaan omdat het in essentie gewoon een botte lul is, dat was hij met autorijden en blijkbaar dus ook met motorrijden. (aan de quote die hicham heeft gedaan ga ik er van uit dat het over vd Broek gaat :? :X )

Mijn voormalige instructeur is ex coureur, DAAR kan je echt wat van leren :P en als je 'vriendjes' word is dat helemaal niet zo erg, als het goed weer is ga ik regelmatig met hem een rondje rijden op een woensdag avond, terwijl het al bijna 3 jaar geleden is dat ik mijn rijbewijs heb gehaald.

Ik vind het een prima leermethode.. of hij nu een botte lul is.
Daarbij is het niet voor iedereen goed, je moet er wel tegen kunnen. Ik kan dat en leer zo goed.

Hopelijk is het bijna afgelopen met lessen.. Eindelijk een keer zelf rijden.
(vind het frustrerend dat je geen doel hebt met lessen (doel in de zin van bestemming met de motor)
 
Ik vind het een prima leermethode.. of hij nu een botte lul is.
Daarbij is het niet voor iedereen goed, je moet er wel tegen kunnen. Ik kan dat en leer zo goed.

Hopelijk is het bijna afgelopen met lessen.. Eindelijk een keer zelf rijden.
(vind het frustrerend dat je geen doel hebt met lessen (doel in de zin van bestemming met de motor)
Het is een slechte leermethode, klaar, dat weet ik zeker. Stel je maar voor dat je een slechte leerling bent die begrijpt dat je halve draai weer fout gaat en denkt shit, dat had ik anders moeten doen. Waarbij meneer botte lul weer gaat zeiken en zaniken: dan denk je in je kop ook wel "Jaahaaa, dat had ik ook wel door hoor :X "

Maar je lest momenteel goed en het bevalt allemaal, daarom zit je in de ontkenningsfase. Net zoiets als je droommotor kopen waarbij toch wel is gebleken dat er allemaal verborgen gebreken in zaten. Dan ga je tegen anderen allerlei smoesjes verzinnen en bedenken: "Maar het was wel een hele aardige jongen" en "Die grote beurt had ik toch wel sowieso laten doen" bladie bla :z

Ik had een hele leuke rijinstructeur die ook gewoon verteld wanneer er wat fout ging. En verder altijd grappen maken en gekke dingen doen. Je hoeft echt geen botte lul te zijn om iets in iemands kop te stampen, dat werkt gewoon niet. Hoe goed de instructeur ook is.

:+
 
Het is een slechte leermethode, klaar, dat weet ik zeker.
Grootste onzin van de wereld, doen alsof het een feit is blablablalbla :Z

Stel je maar voor dat je een slechte leerling bent die begrijpt dat je halve draai weer fout gaat en denkt shit, dat had ik anders moeten doen. Waarbij meneer botte lul weer gaat zeiken en zaniken: dan denk je in je kop ook wel "Jaahaaa, dat had ik ook wel door hoor :X "
En dan lach je wat in je helm en ben je extra gedreven om het dan wel goed te doen.

Maar je lest momenteel goed en het bevalt allemaal, daarom zit je in de ontkenningsfase.
En ik ben al klaar en heb heus ook wel kutlessen gehad, dus wederom blablalbalblalblalblalblalblalal

Je hoeft echt geen botte lul te zijn om iets in iemands kop te stampen,
Klopt, om vervolgens weer met je reinste onzin aan te komen

dat werkt gewoon niet.

:)

Voor sommigen werkt het niet, voor sommigen wel, blijkbaar ben jij een over emotioneel persoontje die er niet tegen kan ( :9 ). Dat maakt niet uit, maar niet iedereen is zo.


edit: Beurs van Utrecht viel tegen. Veel choppers :r Weer teveel bankstellen, en en handjevol standaard supersporters...Misschien zijn beurzen wel niks voor mij :p iig niet 'om er gewoon heen te gaan', zonder echt op zoek te zijn naar iets.
 
Grootste onzin van de wereld, doen alsof het een feit is blablablalbla :ZEn dan lach je wat in je helm en ben je extra gedreven om het dan wel goed te doen.En ik ben al klaar en heb heus ook wel kutlessen gehad, dus wederom blablalbalblalblalblalblalblalalKlopt, om vervolgens weer met je reinste onzin aan te komen:)

Voor sommigen werkt het niet, voor sommigen wel, blijkbaar ben jij een over emotioneel persoontje die er niet tegen kan ( :9 ). Dat maakt niet uit, maar niet iedereen is zo.


edit: Beurs van Utrecht viel tegen. Veel choppers :r Weer teveel bankstellen, en en handjevol standaard supersporters...Misschien zijn beurzen wel niks voor mij :p iig niet 'om er gewoon heen te gaan', zonder echt op zoek te zijn naar iets.

:^

Over de beurs, ik was er ook.. gezocht naar sidi's maar niets voor echte beursprijzen gevonden.. alleen bij de laatste stand (motoport) en die hadden niets meer in mijn maat! :(
 
:^

Over de beurs, ik was er ook.. gezocht naar sidi's maar niets voor echte beursprijzen gevonden.. alleen bij de laatste stand (motoport) en die hadden niets meer in mijn maat! :(

Als je naar een motorzaak gaat krijg je met een beetje lullen ook wel een leuke korting. O-)

Ben jij trouwens familie van Wil de Jong ?
 
Als je naar een motorzaak gaat krijg je met een beetje lullen ook wel een leuke korting. O-)

Ben jij trouwens familie van Wil de Jong ?

Nope.. (er zijn ook wel heeeeeel veel de jong's in nederland)

Heb er nog naar gevraagd, maar ze waren erg stijf.. sidi's verkopen goed, ook wel zonder korting.
Heb al een adresje op internet waar ik ze voor 179 krijgen kan (nieuw)
 
De beurs was leuk! Beetje laat terug door de files. :( We waren rond 20.00 uur pas thuis! Er was echt veel te zien. Ik ben te lam om veel te typen, dus ik houd het even kort. :+ Ik ging eigenlijk nergens voor, maar ik had eventueel wel willen kijken voor een beter paar winterhandschoenen en een onderpak, maar ik heb er geen moeite voor gedaan en ik heb van beide dan ook heel weinig gezien. Uiteindelijk heb ik nog een rood topje van Honda gekocht. *D
 
Na héél lang op de snelwegen des Nederlands te hebben rondgekart waren
we rond een uurtje of 20.00 weer bij TR Roadkill, gaar van het rondhuppelen :Z

Heb nieuwe handschoenen gekocht *O* maar heb effe geen zin om de cam te
zoeken. Het zijn van die kevlar/carbon leren handschoenen :)

voor de overige spullen gold: beursprijzen liggen tegenwoordig hoger
dan winkelprijzen, laat staan wat ze vroegen voor al die 2e hands barrels :X

Ohja, nog een showtje gezien van de trial-kampioen, was zeker de moeite waard.
 
:W

Leuke dag vandaag. Er was heel veel te zien. De laatste meters naar de auto kon ik bijna niet meer afleggen. :+ We waren laat terug door de files :X , namelijk pas rond een uur of acht. |(

We, ik mag denk ik wel van we spreken, hadden vandaag niet echt koopplannen voor deze beurs. :N Ik wilde eventueel wel een beter paar winterhandschoenen en Mercy wilde een onderpak. Die wil ik trouwens ook nog wel een keer. :Y Ik vond het niet echt dringend nodig, zowel de handschoenen als het pak niet, dus ik heb er geen moeite voor gedaan. Dat kwam er op neer dat ik ook nauwelijks handschoenen heb gezien en maar 1 onderpak (en dat was volgens mij meer algemene thermokleding, het was in ieder geval niet echt interessant). Nou ja, beter voor de portemonnee. ;) Ik heb uiteindelijk alleen een rood topje van Honda gekocht, Peerke heeft zomerhandschoenen gekocht en dat was de enigste buit voor vandaag. :)

Het hoogtepunt van de dag was wel dat Mercy onbedoeld zijn afkeer voor Motoport heeft laten zien }) en uiteraard de show van de trialrijder (achtvoudig kampioen 8-) wow zoooooo gaaf he :9~ !!!!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan