Wie rijden er in de omgeving van Den Bosch Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na héél lang op de snelwegen des Nederlands te hebben rondgekart waren
we rond een uurtje of 20.00 weer bij TR Roadkill, gaar van het rondhuppelen :Z

Heb nieuwe handschoenen gekocht *O* maar heb effe geen zin om de cam te
zoeken. Het zijn van die kevlar/carbon leren handschoenen :)

voor de overige spullen gold: beursprijzen liggen tegenwoordig hoger
dan winkelprijzen, laat staan wat ze vroegen voor al die 2e hands barrels :X

Ohja, nog een showtje gezien van de trial-kampioen, was zeker de moeite waard.


Doe es een piccie van die handschoenen :) und schnell

In den bosch waren de 2e hands prijzen ook al zo hoog, als ik dan kijk naar prijzen die ik vroeger betaalde in guldens is het van de zotte dat je onder de 5000 gulden tegenwoordig nagenoeg geen fatsoenlijke motor meer vind. :N
2750 voor een oud barrel is nog altijd 6060 gulden !!

ik ga steeds meer naar de gulden omrekenen -O-
 
Doe es een piccie van die handschoenen :) und schnell

In den bosch waren de 2e hands prijzen ook al zo hoog, als ik dan kijk naar prijzen die ik vroeger betaalde in guldens is het van de zotte dat je onder de 5000 gulden tegenwoordig nagenoeg geen fatsoenlijke motor meer vind. :N
2750 voor een oud barrel is nog altijd 6060 gulden !!

ik ga steeds meer naar de gulden omrekenen -O-


Ja triest he!! Nou bij de aankoop van mijn motor waren veel motoren al in die prijsklasse te vinden inderdaad, maar ik vond de prijzen hier op de beurs dan nog net hoger liggen dan wat eind 2004 normaal werd gevonden. :X

Eigenlijk als de prijzen in guldens waren geweest dan had ik het al ontzettend veel geld gevonden, dus in euro's is dat al automatisch veel te duur. :(
 
Doe es een piccie van die handschoenen :) und schnell

Omdat je het zo aardig vraagt :P
full


De woorden nieuw en oud spreken voor zich denk ik ;)

In den bosch waren de 2e hands prijzen ook al zo hoog, als ik dan kijk naar prijzen die ik vroeger betaalde in guldens is het van de zotte dat je onder de 5000 gulden tegenwoordig nagenoeg geen fatsoenlijke motor meer vind. :N
2750 voor een oud barrel is nog altijd 6060 gulden !!

Ja precies, beetje belachelijk, prijzen zijn gewoon niet meer normaal,
tis maar net wat de gek er voor geeft lijkt het wel.
 
Jou krijg ik nog wel, mij beetje dissen. :(

;) :+

Detroit wha?! ;)

Zeg maar wanneer, dan kan ik mijn nieuwe handschoenen uitproberen 8-)

Maareh iemand die mee was had handschoenen gescoord voor 75 euro (afgeprijs van 120), dus dat was netjes :) Broodje unox was trouwens niet echt heel lekker, en het was erg druk in de trein (en het weer was bagger)...zo genoeg geklaagd voor vandaag. Nog iets leuks te melden? De stripshow van zo'n blond mokkeltje bij de Xeno slot verkoopmeuk. Ik vroeg me alleen af wat de relatiewas....sileconen...spray?
 
Detroit wha?! ;)

Zeg maar wanneer, dan kan ik mijn nieuwe handschoenen uitproberen 8-)

Maareh iemand die mee was had handschoenen gescoord voor 75 euro (afgeprijs van 120), dus dat was netjes :) Broodje unox was trouwens niet echt heel lekker, en het was erg druk in de trein (en het weer was bagger)...zo genoeg geklaagd voor vandaag. Nog iets leuks te melden? De stripshow van zo'n blond mokkeltje bij de Xeno slot verkoopmeuk. Ik vroeg me alleen af wat de relatiewas....sileconen...spray?

Ze zullen wel moeten, die sloten maken zo'n irritant geluid dat er niemand op af komt
 
Er waren inderdaad een paar irritante standjes met de hele tijd klereherrie, was op den bosch ook al zo |(
 
Er waren inderdaad een paar irritante standjes met de hele tijd klereherrie, was op den bosch ook al zo |(
DAt komt omdat er van die leuke mensen zijn die dan aan zo een schijfrem vol sloten of rek vol sloten gaan hangen zodat alles tegelijk af gaat. _O- Ik noem geen namen, straks krijgt mercy_symbol nog een slechte naam :+
 
DAt komt omdat er van die leuke mensen zijn die dan aan zo een schijfrem vol sloten of rek vol sloten gaan hangen zodat alles tegelijk af gaat. _O- Ik noem geen namen, straks krijgt mercy_symbol nog een slechte naam :+

Hij heeft het deze keer gehouden bij het op de grond gooien van een kawasaki Z-iets bij de motorport stand :P
 
Hoevaak ik de standaardjes niet gecontroleerd heb voordat ik ze weer terug zette.. :)

een keer wel bijna op mijn bek gegaan omdat een matje onder mijn voet wegschoof.. ging net goed! *D

Standaardje was wel uitgeklapt, maar die Z1000 gleed toch gewoon om :P

Achja, Motoport + Kawasaki, dus het boeit niet :+
 
Standaardje was wel uitgeklapt, maar die Z1000 gleed toch gewoon om :P

Achja, Motoport + Kawasaki, dus het boeit niet :+


_O-

Dus dat bedoelde Raus met dat stukje dat Mercy zijn afkeer jegens Motoport had laten zien. Meer, meer, meer! Gelieve een plattegrond en schematische tekening van de gebeurtenis :+

Schade? :P
 
Neuh, verder niks aan de hand, voor de zekerheid wel snel doorgelopen ;)

:o belooft dit wat voor mei :?

Standaardje was wel uitgeklapt, maar die Z1000 gleed toch gewoon om :P

Achja, Motoport + Kawasaki, dus het boeit niet :+

Stelletje ongeregeld :+


Wat is trouwens een beetje redelijke prijs voor een 10 K beurt? Heb wel al wat rondgebeld, zo tussen de € 300 en € 350 Hebben jullie wat info voor mij?
 
:o belooft dit wat voor mei :? Stelletje ongeregeld :+


Wat is trouwens een beetje redelijke prijs voor een 10 K beurt? Heb wel al wat rondgebeld, zo tussen de € 300 en € 350 Hebben jullie wat info voor mij?


24K beurt inkl.kleppencheck 300 :+
32K met kleppenstellen 270 *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan