Lion Striper

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
full


nou heb ik dit op de kop getikt, voor bijna niks...een Lion Striper..

een dingetje uit de 70's zo te zien, met een kartelwieltje en een reservoir voor verf, om striping mee te maken...

kent iemand dit en zo ja, werkt het een beetje en wat voor verf moet erin ?
 
(Afbeelding)

nou heb ik dit op de kop getikt, voor bijna niks...een Lion Striper..

een dingetje uit de 70's zo te zien, met een kartelwieltje en een reservoir voor verf, om striping mee te maken...

kent iemand dit en zo ja, werkt het een beetje en wat voor verf moet erin ?
Moet iig speciale PinStriping verf in, dik en snelhardend vlgs mij. Lucky Lenn vragen ?

Heb ooit met zo'n zelfde soort dingetje geprobeerd te werken, lukte me voor geen meter :X had er ook geen geduld/gevoel voor :X
 
D'r staat op vehikel ook altijd een Engelsman met van die kitjes.
Hij vekoopt ook de verf (volgens mij gebruikt hij 'one shot').
 
Die vent staat ook altijd in Hardenberg. Maar ik denk dat Alfons je wel verder kan helpen qua verf.
 
kan me ook niet voorstellen dat het snelhardend moet zijn, ik dacht eerder aan redelijk dik ofzo....One Shot is toch van die pinstripe verf ofnie ?

Ik zag trouwens dat die kitjes over de 100 usd kosten op Egay...idioten...
 
kan me ook niet voorstellen dat het snelhardend moet zijn, ik dacht eerder aan redelijk dik ofzo....One Shot is toch van die pinstripe verf ofnie ?

Ik zag trouwens dat die kitjes over de 100 usd kosten op Egay...idioten...



Da's gewoon olieverf of zo.. One shot kost 6 dollar per potje in de states. En die penseeltjes zijn ook cheap.
 
kzou het anders eens proberen met autolak met een beetje verharder erin, als het niet lukt was je het gewoon terug uit met thinner
 
En...!! het voordeel van zo'n "one shot paint"..als je't nie leuk meer vind(t), één goeie scrub met autopolish en t'is er weer af..! :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan