Gezocht motorrijders omg. kempen / eindhoven Deel4

Poll

  • 1

    Stemmen: 1 50,0%
  • 2

    Stemmen: 1 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    2
Status
Niet open voor verdere reacties.

Duc-Crasher

MF veteraan
12 feb 2005
2.310
0
Valkenswaard
Het 4de deel alweer

De openingsrit van het seizoen was weer een groot succes :]


full

full

full

full


Bijlage: Studeren.jpg
 
Laatst bewerkt:
*D

enne, de motormatchende kledij was echt geen afgesproken werk!!



het zit gewoon in onze genen!!!
 
Laatst bewerkt:
Damn............................
Ik denk dat ik ook maar weer een bietje ga studeren.
Bietje lamballen, ouwehoeren, koffie drinken en internetten lijkt me wel wa _O-
Maare valt me een bietje tegen dat jullie TU studenten het niet voor elkaar krijgen een mooi bannertje te maken en plaatsen (moet toch lukken onder het ouwehoeren, koffie drinken en internetten)en we het nu maar moeten doen met de aanblik van 2 studentjes die het er dagelijks maar van nemen terwijl wij (het werkvolk) weer verschrikkelijk af lopen te zien O-)
 
En jullie 2 werken ook nog? Tenminste, dat neem ik aan? :?

Ik snap niet hoe jullie zulke fietsen kunnen rijden hoor? Op afbetaling? Thuis wonen en/of rijke ouders? :? Of in een kartonnen doos onder de motor? :? :P Geen vriendin? _O-

Ik heb tot voor kort altijd half time gestudeerd en gewerkt en soms meer gewerkt, maar dikke jonge motoren zat er toch niet in met vaste lasten etc. :N

Ik doe het hiermee, duur zat en enorme fun, ik had veel eerder zoiets moeten gaan rijden :Y *O*

full
 
wij studeren heel hard, simpel weg geen tijd om banners te maken..............


Whahahahahahahahahahahaha
Jullie kunnen wel reageren binnen 1 minuut na het posten van m'n bericht dus heel erg druk zullen jullie t niet hebben denk ik _O-
Ik vermoed dat de kennis bij jullie helaas niet in voldoende mate aanwezig is om een banner te creeren en dat valt me behoorlijk tegen van een TU student (LOL).
 
en jij blijft reply's schrijven

doe ik het toch beter



misschien moeten we ronald maar bannen voor de tijden dat we hier op de TU zitten. hij voert werkelijk helemaal niets uit.... :Z
 
Laatst bewerkt:
LOL
Mijn machine is gewoon hard aan t werk.
Ik heb gewoon geluk dat m'n machientje aan het net hangt dus kan ik jullie lekker in de gaten houden terwijl ik hard aan t werk ben _O-
 
Om ff te reageren om de enige nuttige vraag in 3 pagina's
full


Ja, ik heb een bos superbike demper gekocht... 2e hands...

volgens mij ben je ongeveer 420 euro kwijt voor zo'n uitlaat alleen dan heb je de titanium demper met een rvs linkpijp, dus dat is iets minder...
Wil je ook een titanium linkpijp kost het weer wat meer...
je kunt natuurlijk ook de volledig uitlaat in rvs nemen.

Ik weet niet of dit inclusief mono ophang beugel is... anders komt er nog eens 50 euro bij...

ff Safe bellen ? :+
 
het weer gaat de goede kant op.

Iet minder regen en we kunnen het rondje van eindhoven weer doen om er weer in te komen. :]
 
Wordt inderdaad tijd voor een mooie rit, dan meteen met de hele groep om het nieuwe seizoen in te luiden. Mooie foto maken, dan hebben we ook wat moois voor in de beginpost ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan