VTR SP-Meeting/Mergellandroute

Ja goed man eindelijk weer eens samenkomen!

  • Zo: 14 Mei

    Stemmen: 30 88,2%
  • Zo: 28 Mei

    Stemmen: 4 11,8%

  • Totaal aantal stemmers
    34
- Ik stel voor dat ik voorop rijd, en aangeef waar men effe kan doorknallen of stunten. (langs het kanaal, of het stuk tussen Epen en Vaals). Ik zal me over de hele route redelijk aan de snelheid houden. Voor de onervaren rijders onder ons (zijn die er met een VTR??)

Die zijn er ;) wat dat betreft dat die nu net niet meegaat (als ik was gekomen had ik ook nog een duo gehad. Veel plezier, ik ben net wakkert :)
 
Die zijn er ;) wat dat betreft dat die nu net niet meegaat (als ik was gekomen had ik ook nog een duo gehad. Veel plezier, ik ben net wakkert :)

Ze zullen wel rustig moeten rijden. :]
Het regent nog steeds hier in limboland. Best wel jammer,als ik zie hoe alles
geregeld is.Hoop dat ze toch veel plezier hebben.

Joeps :)
 
Heb net bericht gehad van Remco vanuit Limbo land.
Het regent en de weg is spekglad :( :( ;( ;( -O- -O-
Niet erg eerlijk verdeeld: vriendje (en meerderen met hem) rijden in de regen, en vriendinnetje ligt in Twente te bakken in de zon...

Maar ondanks het slechte weer is het er wel gezellig.
De regen mag de pret niet drukken! O-)
 
het was erg gezellig :Y
wij zijn maar niet met de rit meegereden, zoveel ervaring heb ik nog niet en het was de eerste keer dat ik in de regen reed :X

maar verder was het super!
heerlijk om al die brullende motoren te horen en te zien 8-) :} :}
 
Heb net bericht gehad van Remco vanuit Limbo land.
Het regent en de weg is spekglad :( :( ;( ;( -O- -O-
Niet erg eerlijk verdeeld: vriendje (en meerderen met hem) rijden in de regen, en vriendinnetje ligt in Twente te bakken in de zon...

Maar ondanks het slechte weer is het er wel gezellig.
De regen mag de pret niet drukken! O-)

Het was erg nat....

Tijdens de stop
full
 
En op het beginpunt. Gelukkig was het op de terugweg droog en werd het steeds mooier weer. Jongens, was erg gezellig maar nu nog een x bij beter weer??

Enne Djoembie: nog gelukt met je sleutel?

full
 
Organisatie was toppie :}

Alleen jammer van dat klxteweer :( :(

Op de terugweg scheen de zon bij Eindhoven O-)

Foto´s foto´s foto´s....

@ Djoembie : hoe ben je thuis gekomen ??
 
het was erg gezellig, maar kl*te weer... zeker met zo'n rc 30 met circuit banden.

@ Raven bedankt!! 8-) :}

Ik heb nog een bruine longsleeve geleend, die wordt op dit moment gewassen. Als je m terug wilt mail mij dan even, zorg ik dat ie van de week met de post meegaat!!
 
Nou ik ben nu pas terug van weggeweest: De Die-hards zijn gebleven had ik het idee. Op een gegeven moment zijn we de snelweg vanaf maastricht opgereden (richting Luik) en gelijk ook weer afgereden, en daarna was iedereen weg?! (op 6 personen na).

We hebben met zijn 6-en besloten om toch nog maar door te rijden, maar mijn god zeg: wat een KLOTE weer. :( Pas om 16:00, toen we eindelijk ergens op een terrasje mochten zitten, begon het op te klaren. En dan is een droog wegdek (met soms wat modder) en een volle maag, een stuk relaxter rijden.

Via de binnenwegen heb ik "de Hollenders" om 19:00 weer veiulig bij de A2 afgezet.

Ik vond het een super dag, ondanks het weer. En is zeker voor herhaling vatbaar! Dank je wel voor jullie inzet en enthousiasme!
Ik zal wat foto's posten...

ps.Als jullie mij alle gemaakte foto's willen mailen (vinniefrenken@hotmail.com) dan maak ik samen met de beelden van Donnybrasco en van mezelf er een leuke compilatie-DVD van! :}
 
Laatst bewerkt:
de neusjes:
DSC_0989.JPG


De kontjes:
DSC_0991.JPG


De wieltjes:
DSC_0992.JPG


De uitlaatjes:
DSC_0993.JPG


De frontjes
DSC_0994.JPG


De geluidjes 1
DSC_0997.JPG


De geluidjes 2
DSC_1000.JPG


Vanaf hier een rits VTR
DSC_1002.JPG


DSC_1003.JPG


DSC_1004.JPG


DSC_1008.JPG


DSC_1010.JPG
 
Laatst bewerkt:
het was erg gezellig, maar kl*te weer... zeker met zo'n rc 30 met circuit banden.

@ Raven bedankt!! 8-) :}

Ik heb nog een bruine longsleeve geleend, die wordt op dit moment gewassen. Als je m terug wilt mail mij dan even, zorg ik dat ie van de week met de post meegaat!!

't was gezellig terug rijden met jullie!

@ Raven: mail adres staat in m'n profiel. Zou wel mooi zijn als ik op Zandvoort geen wiebelend kontje meer heb :P
 
Laatst bewerkt:
hee peeps,het was een keigave dag vandaag
jammer dat het weer tegenzat,maar hulde voor een ieder die wat met de organisatie te doen heeft gehad.

@vinnie voor het regelen van de catering

@donnie voor het filmen onderweg

@een ieder voor de gezelligheid,aanwezigheid fotografie etc

greetz SP1KE en vodkat


PS: kom op met die fotoos/filmpjes :P
 
Zo ..zo ..dus iedereen gelukkig heelhuids weer thuis aangekomen :} ...ik ook.
Hulde voor m'n zwager die zo lief is geweest om m'n reserve sleutel te komen brengen :} al met al was ik om 19:15 thuis.
Ik hoop dat jullie nog erg genoten hebben ondanks het weer .......en nu kom op met de pics en films *O*
 
Ja ja we zijn weer thuis

Met een gemiddelde op de terugweg van Valkenburg naar A'foort schrik niet :X 1op17.3 :X Stukken van 150 k.m. per uur erbij

full
 
mooie fotoos mensen

ik kijk de rest morgen wel ff,ga zo mn warme nestje opzoeken
morgen om half zes weer truckertje spelen
 
Terug
Bovenaan Onderaan