VTR SP-Meeting/Mergellandroute

Ja goed man eindelijk weer eens samenkomen!

  • Zo: 14 Mei

    Stemmen: 30 88,2%
  • Zo: 28 Mei

    Stemmen: 4 11,8%

  • Totaal aantal stemmers
    34
Remco en ik zijn na de eerste stop afgehaakt, en hoe verder we van Maastricht af reden hoe beter het weer werd '( '(

Het was jammer van het weer, maar ik vond het toch een geslaagde dag.Het was leuk weer een hoop mensen te leren kennen.Ik hoop di t nog een over te kunnen doen, maar dan met beter weer.

Iedereen bedankt voor de inzet en hopelijk tot een volgende keer.

Gr. Marck
 
Laatst bewerkt:
Ben heel erg benieuwd naar alle foto's en filmpjes die er gemaakt zijn!
Heb zelf m'n camera meegenomen maar eigenlijk niks mee gedaan |(

Volgende keer Noord-Brabant onveilig maken *O*
Erg mooie routes hier in de buurt :Y 8-)
 
Was erg leuk, helaas erg slecht weer. Snel een keer overdoen, blijf ik zeker langer! Hier mijn foto's:
full
 
En HIER naar Rechts!!!! O-) _O- (een intern grapje voor de Die-hards)

Ja dank u _O-

Remco ging net op tijd op zij, anders had ie m'n spiegel in z'n rug gehad. (ach, krijg je als je allemaal dezelfde snelheid en onderlinge afstand houdt :X )

Vinnie & Donnie & de rest of the crew: heel erg bedankt, was ondanks de weergoden (wat je toch niet in de hand hebt) een geweldige dag. :Y



Nadat ik afscheid had genomen van Hakman heb de SP maar even de sporen gegeven. Ben nog nooit zo snel thuis gekomen en wat had ik het koud. (grote risico genomen maar gelukkig niet aangehouden)

Plat op de tank en met met 200+ naar huis toe. (ik zat erdoor heen, kon me allemaal niets meer schelen)

Trouwens bij thuiskomst tegen 22:30 uur was het bad al lekker door m'n vrouw gevuld om weer op temperatuur te komen *O*

Foto's volgen z.s.m. (van de rit en niet van het baden ;) )


Vinnie: hou je mailbox in de gaten dat ie niet vol geraakt ;) and see you also someplace else :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan