VTR SP-Meeting/Mergellandroute

Ja goed man eindelijk weer eens samenkomen!

  • Zo: 14 Mei

    Stemmen: 30 88,2%
  • Zo: 28 Mei

    Stemmen: 4 11,8%

  • Totaal aantal stemmers
    34
full
 
het was een leuke dag idd, jammer dat ik "moest" afhaken... volgende keer blijf ik wel. Er komen nieuwe banden onder zo rap mogelijk en de veerinstelling moet ik eens gaan nakijken.... Misschien dat iemand daarmee kan helpen???
Iedereen bedankt voor de leuke dag!

Toen ik vodkat en sp1ke had uitgewijfd, ging bij mij ook het gas erop en met snelheden van 200+ tot 230+ naar huis geknald... wordt ook tijd voor een nieuwe helm want toen ik thuis kwam had het gevoel alsof ik een paar flinke klappen op mijn neus had gekregen... omdat mijn helm er tegen aan had gedrukt.
 
Ben niet helemaal fris vanmiddag, zeg maar uitgewoond van die kilometers gisteren. Plaatsen van foto's is dan arbeidstherapie. Daar gaan er een paar, die hopenlijk wat toevoegen aan het totaal:

Limburg1.jpg

Limburg2.jpg

Limburg3.jpg

Limburg4.jpg

Limburg5.jpg

Limburg6.jpg

Limburg7.jpg

Limburg8.jpg

Limburg9.jpg


Nabestellen in groter formaat kan altijd :)
 
het was een leuke dag idd, jammer dat ik "moest" afhaken... volgende keer blijf ik wel. Er komen nieuwe banden onder zo rap mogelijk en de veerinstelling moet ik eens gaan nakijken.... Misschien dat iemand daarmee kan helpen???
Iedereen bedankt voor de leuke dag!

Toen ik vodkat en sp1ke had uitgewijfd, ging bij mij ook het gas erop en met snelheden van 200+ tot 230+ naar huis geknald... wordt ook tijd voor een nieuwe helm want toen ik thuis kwam had het gevoel alsof ik een paar flinke klappen op mijn neus had gekregen... omdat mijn helm er tegen aan had gedrukt.

Goed te horen Pat dat je weer veilig thuis bent gekomen(zoals iedereen gelukkig) Je moet i.i.g. rap een andere voorband laten monteren :Y
Hoe is het afgelopen met de opname's???
don.wigmore@gmail.com ;)
 
Er komen nieuwe banden onder zo rap mogelijk en de veerinstelling moet ik eens gaan nakijken.... Misschien dat iemand daarmee kan helpen???
Iedereen bedankt voor de leuke dag!

Bij mij ben je altijd welkom voor die instellingen. Pakken we het lijstje instellingen erbij dat 2wheel zo goed bevalt. Zo gebeurd. *O*

[me] en 2wheel rijdt er zonder mankeren die maffe slijtnokken mee aan de grond[/me]
 
Niet vergeten mannen :N

ps.Als jullie mij alle gemaakte foto's willen mailen (vinniefrenken@hotmail.com) dan maak ik samen met de beelden van Donnybrasco en van mezelf er een leuke compilatie-DVD van!

Voor het geval jullie het vergeten waren :W
Zo'n melding op een pagina in het topic wordt al snel overspoeld met beeldmateriaal zodat je belangrijke detail's vergeet :Y

En we willen natuurlijk allemaal meewerken aan ons 1e dvd'tje ;)
 
Bij mij ben je altijd welkom voor die instellingen. Pakken we het lijstje instellingen erbij dat 2wheel zo goed bevalt. Zo gebeurd. *O*

[me] en 2wheel rijdt er zonder mankeren die maffe slijtnokken mee aan de grond[/me]

Absoluut, dus gooi er een nieuw setje (dus voor en achter) Michelin Pilot Powers og eronder, stel je vering opnieuw in (Ribbel heeft de juiste instellingen voor de SP1) en je weet niet wat je meemaakt. :Y
 
Is er iemand hier met een grote server capaciteit? Dan kan ik daar de gemonteerde versie eerst (op lagere kwaliteit) naar toesturen, en dan hij/zij ze online zetten.
Mochten er mensen na het zien van het filmpje interesse hebben, maak ik voor hun een DVD-copie.

Het zal wel effe duren met monteren, want ook ik heb het stervens-druk. oohja zijn er muziek nummers die er ZEKER in moeten zitten? Voor mijn komt er 'n nummer van TOOL in voor!

tool-cvr-0506.jpg



Nog meer requests? :Y
 
Laatst bewerkt:
Is er iemand hier met een grote server capaciteit? Dan kan ik daar de gemonteerde versie eerst (op lagere kwaliteit) naar toesturen, en dan hij/zij ze online zetten.
Mochten er mensen na het zien van het filmpje interesse hebben, maak ik voor hun een DVD-copie.

Het zal wel effe duren met monteren, want ook ik heb het stervens-druk. oohja zijn er muziek nummers die er ZEKER in moeten zitten? Voor mijn komt er 'n nummer van TOOL in voor!

(Afbeelding)


Nog meer requests? :Y

Doe maar bij mij. Als mijn thuisserver vervolgens dichtslibt door alle belangstelling gooi ik 'm gewoon off line }) .

 
Hallo bikers!!

het was zekers een geslaagde meeting/dag (alleen het weer ;( ;( ...)
Ben met marck vanaf vrijthof op huis aan gevlamt en idd wat marck al zei des te meer deze kant uit des te beter weer ..

Next time better weather en dan wordt het wel een feest!!
verder bedankt voor de goede organisatie enz..enz..
*O* *O*

O.. ja "crazy animal ik wilde je gister eigenlijk f mijn hotcams late kijken je had toch evt intresse?? :? "

ook veel bekijks met die strakke burnouts op het vrijthof! huhu.. _O-


gr remco
 
Hallo bikers!!

het was zekers een geslaagde meeting/dag (alleen het weer ;( ;( ...)
Ben met marck vanaf vrijthof op huis aan gevlamt en idd wat marck al zei des te meer deze kant uit des te beter weer ..

Next time better weather en dan wordt het wel een feest!!
verder bedankt voor de goede organisatie enz..enz..
*O* *O*

O.. ja "crazy animal ik wilde je gister eigenlijk f mijn hotcams late kijken je had toch evt intresse?? :? "

ook veel bekijks met die strakke burnouts op het vrijthof! huhu.. _O-


gr remco
Ja maar wie was jij :? met al die nickname,s wist ik niet wie wie was |( |( |(
 
Is er iemand hier met een grote server capaciteit? Dan kan ik daar de gemonteerde versie eerst (op lagere kwaliteit) naar toesturen, en dan hij/zij ze online zetten.
Mochten er mensen na het zien van het filmpje interesse hebben, maak ik voor hun een DVD-copie.

Het zal wel effe duren met monteren, want ook ik heb het stervens-druk. oohja zijn er muziek nummers die er ZEKER in moeten zitten? Voor mijn komt er 'n nummer van TOOL in voor!

(Afbeelding)


Nog meer requests? :Y

Ja ja U2!
Als ik die gasten hoor spelen is mijn dag weer goed :Y
full
 
Is er iemand hier met een grote server capaciteit? Dan kan ik daar de gemonteerde versie eerst (op lagere kwaliteit) naar toesturen, en dan hij/zij ze online zetten.
Mochten er mensen na het zien van het filmpje interesse hebben, maak ik voor hun een DVD-copie.

Het zal wel effe duren met monteren, want ook ik heb het stervens-druk. oohja zijn er muziek nummers die er ZEKER in moeten zitten? Voor mijn komt er 'n nummer van TOOL in voor!

(Afbeelding)


Nog meer requests? :Y

Metallica - One (niet helemaal natuurlijk, alleen dat ragstukkie voor 't eind :P )
Prodigy - Smack My Bitch Up
Rage Against The Machine - Killing in the name of
 
Metallica - One (niet helemaal natuurlijk, alleen dat ragstukkie voor 't eind :}
Prodigy - Smack My Bitch Up/Diesel power :}
Rage Against The Machine - Killing in the name of/Bombtrack :}
 
audioslave - cochise 8-)
disturbed - down with the sickness
Faithless - insomnia

maar zo kan ik nog wel ff doorgaan eigenlijk :P

of P. Diddy - Bad Boys For Life :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan