gez.elektrisch schema Suzuki GS1000

Hmm d8 dat het een gs1000 was maar het boek luid:


Secrest from top tuners
Clymer
Suzuki
GS&GSX1100 fours 1980-1981
Service-repair-performance
Geen gs1000 schema echter wel die van een 1980 GS1100LT en die van een 1980 GS1100ET & 1981 GS1100EX


Verder heb ik nog een officieel Suzuki GS&GSX Service data manual en daarin staan wel verdomd interessante gegevens van de gs1000 zoals valve clearance etc...maar weer geen elektrisch schema. Maar wel allerlei specs.


Kan je dat schema niet ergens downloaden ofzo?

vraag ut hier anders ff Suzuki GS Topic 2
 
Laatst bewerkt:
C/EC/HC/N/EN/L/S versie (ketting)

afbeelding0013mv.jpg


afbeelding0010019en.jpg


afbeelding0010021af.jpg


afbeelding0010033uy.jpg


Cardan versie (G) heb ik geen schema van, maar is denk ik hetzelfde in grote lijnen
 
Hey Richards,

Ik heb m'n best voor je gedaan:

- Een Haynes Owner Workshop Manual voor de gs1000 vandaag weten bemachtigen op de motorbeurs. Gekocht voor 10 euro. (ja inclusief schema's) Ze hadden er zelfs 2 liggen


Interesse?


reageer ff ja..
 
Laatst bewerkt:
Ik zal het vragen of hij ook interesse heeft in een werkplaats boek,wat moet deze dan kosten.
Je hoort van me.

Gisteren voor 10 euro gekocht voor je op de beurs, dus lijkt me fair als ik die centen terug krijg. Hij is oud van het liggen ..zie geen vette vingers of iets dergelijks.


Wil het wel opsturen maar dan moet je ff het postadres mailen. naar


mr*haw*keye"edje"xs4all.nl


edje vervangen door een @ en de sterren en aanhalingstekens weghalen (anders word ik straks doodgegooid met spam)
 
Suzuki GS&GSX Service data manual

Die heb ik in PDF en in boekform

Ik kan um je zo toemailen

Mail mij hem eens ik heb wel interesse ..ook handig in PDF vorm ;)

Het origineel in boekbvorm (tis een ouwe namelijk die je niet meer kan krijgen) dus niet van de gsxr1100/gsx1100f ...tis zo'n 77->80'er manual.

Ik heb ok nog een originele Suzuki WPH van een gsx1100f dus niet zo'n haynes.

Vind trouwens dat haynes veel dekt maar sommige punten staan weer beter beschreven in de originele wph en vica versa...ZO'n haynes beschrijft vaak meerdere modellen en die originele WPH gaat puur over 1 model

Eigenlijk moet je ze allebei hebben voor de perfectionist.
 
Terug
Bovenaan Onderaan