Stuur vervangen van VS1400

c.e.n.t.

Rookie
14 jan 2006
11
0
Rotterdam
Mijn broer ik dachten 'even' een ander stuur erop te zetten, maar dat is dus moeilijker dan we dachten.
Hij heeft een dragbarstuur gekocht (80cm) en daar moeten gaten in geboord worden, want de bedrading moet er doorheen. Geen probleem. Kunnen de originele risers bewaard blijven of moeten die vervangen worden?

Maar dan de bedrading. De bedrading komt samen in de koplamp en zitten met klemmetjes vast, toch? Die bedrading schrikt ons toch wel af. Krijgen we dat heel door het stuur heen getrokken? Trek je de hele boel niet aan gort? Hoe krijgen we de bedrading weer terug?

Wie heeft er tips? Let op: we hebben hier te maken met twee motorrijders, geen knutselaars
 
Gewoon rubbertje erin, en pot vaseline, en voorzichtig

DSC00132.JPG


(zelf gaten boren in het stuur, is stuur verkrachten, je moet een geboord stuur kopen, zelf boren maakt er zwakke plekken in) en 1" , anders past ie niet!
 
Bij een origineel stuur gaat het prima om de draden er weer dorheen te duwen/trekken.
Ik zou absoluut geen gaten boren in een ander stuur, de originele staan er al om bekend dat ze scheuren op de plekken van de gaten, laat staan als je dat zelf achteraf gaat doen.
Als er geen voorgeboord stuur te koop is dan zou ik de bedrading er maar buiten langs laten lopen. :Y

De bedrading weer aansluiten is a piece of cake, gewoon kleur bij kleur, kan niet missen. :N
 
Yeps, en doortrekken, maar voorzichtig, kom maar langs, kost nix en is voor mij routinewerk. Mits je een geboord stuur hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan