Voorvork verlagingskit...???

Kan, maar je wint maximaal 5cm.
Je kunt ook alleen de binnenpoten (laten) inkorten - aan de bovenkant afzagen en nieuwe draad erin zetten en vervolgens zelf de veer afzagen.
Ben je net zoveel kwijt maar kun je hem wel 10 cm laten zakken.

Ik heb zoals je weet ook de buitenpoten in laten korten, maar dat was omdat ik met m'n slag niet uitkwam. Als ik naar jouw foto's kijk is dat bij jou geen probleem.
 
5 cm is precies genoeg in mijn geval maar ik zie dat deze dingen ook nog progressief zijn, scheelt dat bij een hd nog of wat ?
(of stuurt het al zo verrot dat dit niet uitmaakt zeg maar....)

en wat kost zoiets hier eigenlijk ?
 
5 cm is precies genoeg in mijn geval maar ik zie dat deze dingen ook nog progressief zijn, scheelt dat bij een hd nog of wat ?
(of stuurt het al zo verrot dat dit niet uitmaakt zeg maar....)

en wat kost zoiets hier eigenlijk ?

De veren zijn aan 1 kant progressief. Als je ze aan de 'gewone' kant afzaagt is er volgens mij niks aan de hand. Zjin ze korter, maar nog steeds progressief.

Als 5cm genoeg is zou ik gewoon je eigen veren inkorten (en busjes tussen de demper en korte veren plaatsen). Heb je dit pakket niet nodig.
 
Ik heb ze nooit gebruikt, vooral omdat ik steeds vééél meer dan 5 cm nodig heb }) en ze zijn idd nogal prijzig voor wat het is..
 
Als ik naar de foto's van Brallie kijk is 5cm ook niet genoeg.
Doe de truc met de spanbanden eens... En fotootjes van voor- en na posten!
 
FF een veervraagje tussendoor:
Aangezien ik nogal wat onderdelen uit m'n voorvork heb gehaald (ivm het achterwege laten van de starre 'overloop' van de linker en de rechter poot, en daardoor ventielen heb geplaatst bovenop de poten), ben ik van plan om andere veren te plaatsen met op maat gemaakte bussen. Ik heb nu een allerbelabberst in & uitveer gedrag (of eigenlijk géén gedrag; de poten bonken erover...). Wat is dan wijsheid; progressive, of mijn eigen veren houden? Wat is mijn 'winst' bij progressive?
 
edit: dit ding heb er tussenuit gesloopt (daardoor paste het RK-koplamphuis wél):

full
 
ik wil niet veel meer missen dan 5 cm want de motor moet wel een klein beetje achterover blijven staan...zal vanavond eens kijken of ik wat foto´s kan regelen....
 
indachtig de oude stijl, met zeker geen vlakliggende framebuizen :

panprimary.jpg


een johnnychop creatie meen ik...
 
Terug
Bovenaan Onderaan