"Het Grote RSV1000 (R/Factory/Tuono) Topic #2

Shoot op Zolder o.l.v. Atmozphere, welke datum?

  • Zondag 9 April

    Stemmen: 1 7,7%
  • Zondag 23 April

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 7 Mei

    Stemmen: 6 46,2%
  • Zondag 14 Mei

    Stemmen: 6 46,2%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, ik ben ook weer terug uit Leeuwarden...wat een pokke end reizen zeg, pfff. Goed testritje gemaakt dus op die 2003 Mille R, niks op aan te merken, kon m dan wel niet helemaal opentrekken, maar goed, 8000 toeren is ook aardig.

Over het algemeen een mooie fiets, alleen jammer dat er een ster in het ruitje van de koplamp zat en de bekende kras op de achterbrug van de uitlaat. Ik moet mijn mening over het kontje van de 2003 bijstellen...ik vind m toch mooi *D . Ander minpuntje was dat er van de digitale snelheidsmeter 2 van die streepjes het niet deden. (die op de foto dus).

full


P.S. het lampje van het maximum toerental, wanneer hoort dat ongeveer te gaan branden ? Bij mij begon tie bij de 6000 a 7000 toeren al...
 
P.S. het lampje van het maximum toerental, wanneer hoort dat ongeveer te gaan branden ? Bij mij begon tie bij de 6000 a 7000 toeren al...

Kan je zelf instellen.
Bijvoorbeeld 6000 t/m 10500.
Ik heb hem zelf op 10000 die laatste 500 doen toch niets.
 
P.S. het lampje van het maximum toerental, wanneer hoort dat ongeveer te gaan branden ? Bij mij begon tie bij de 6000 a 7000 toeren al...

Je bedoelt waarschijnlijk dat knipperende witte lichtje de shiflight? Is gewoon instelbaar, standaard en als je de accupolen eraf hebt haalt gaat hij inderdaad knipperen bij 6 000 RPM. Als je het wil veranderen moet je dit doen:

Instellen 'rode gebied' (shiftlight)
1.      Zet motor op contact
2.      Druk op C
3.      Druk weer op C en hou deze ingedrukt totdat het gewenste toerental wordt aangegeven

alles onder voorbehoud :+
 
en overkill??? kijk dat frame van deze foto , das pas overkill , mooie motor maar dat frame das echt spuug lelijk?!?! |(

(Afbeelding)


ik vind die 2006 echt heel gaaf! zal ook vast heel goed sturen zijn maar als ik het prijskaartje zie.. dat gaat mijn rekening voorlopig niet toe laten.
 
Over het algemeen een mooie fiets, alleen jammer dat er een ster in het ruitje van de koplamp zat en de bekende kras op de achterbrug van de uitlaat. Ik moet mijn mening over het kontje van de 2003 bijstellen...ik vind m toch mooi *D . Ander minpuntje was dat er van de digitale snelheidsmeter 2 van die streepjes het niet deden. (die op de foto dus).

Die minpunten stellen geen zak voor.
ledjes kan in dashboard laten repareren en zal je misschien 100 euro kosten en anders koop je een 2e hands dashboard voor dat geld waarvan je de km stand voor 30 euro kan laten aanpassen. anders kan je die puntjes nog gebruiken om de prijs te drukken.
Aan mijn Mille mankeerde meer toen ik haar kocht maar daar was de prijs ook naar.
Als ik die foto van "jouw" Mille op marktplaats zie, met die km stand dan is het echt een topfiets met alle wensbare opties waar je nog heel lang plezier aan kan hebben.
 
Die minpunten stellen geen zak voor.
ledjes kan in dashboard laten repareren en zal je misschien 100 euro kosten en anders koop je een 2e hands dashboard voor dat geld waarvan je de km stand voor 30 euro kan laten aanpassen. anders kan je die puntjes nog gebruiken om de prijs te drukken.
Aan mijn Mille mankeerde meer toen ik haar kocht maar daar was de prijs ook naar.
Als ik die foto van "jouw" Mille op marktplaats zie, met die km stand dan is het echt een topfiets met alle wensbare opties waar je nog heel lang plezier aan kan hebben.

lijkt me eerder een probleem waarvan de segmenten van het lcdscherm niet meer werken, dus zal zowiezo een ander dash worden
 
idd,lamp kan je op ebay scoren voor 50€ , die kras krijg iedereen vroeg of laat wel :) ( mijne heeft 't nog niet)

dashboard moet je toch voor een 150€ kunne kopen 2dehands.

wss lcd schermpje naar de knoppen,valt weinig aan te doen.
 
kheb btw net mijn eerste intressemail voor de motor binnegehad :)

waar dat mooie weer al niet goed voor is :)
 
Zo, ik ben ook weer terug uit Leeuwarden...wat een pokke end reizen zeg, pfff. Goed testritje gemaakt dus op die 2003 Mille R, niks op aan te merken, kon m dan wel niet helemaal opentrekken, maar goed, 8000 toeren is ook aardig.

Over het algemeen een mooie fiets, alleen jammer dat er een ster in het ruitje van de koplamp zat en de bekende kras op de achterbrug van de uitlaat. Ik moet mijn mening over het kontje van de 2003 bijstellen...ik vind m toch mooi *D . Ander minpuntje was dat er van de digitale snelheidsmeter 2 van die streepjes het niet deden. (die op de foto dus).

(Afbeelding)

P.S. het lampje van het maximum toerental, wanneer hoort dat ongeveer te gaan branden ? Bij mij begon tie bij de 6000 a 7000 toeren al...

Zei toch dat je dat kontje wel mooi zou vinden :+
Maar ben het wel met Rosso eens, voor dat geld heb je echt een superfiets :Y
Die kleine minpuntjes poets je wel weg, dat dashboard kost ff zoeken, maar geduld is een schone zaak O-) En die kras, die heb ik ook, heb hem bij gewerkt met zwarte lak, zie je bijna niks meer van :)

Dit weekend trouwens weer met de Mille naar het werk geweest, heerlijk weer die Pk's!!!! *O* (met originele pijp overigens - O-)

Demper aangepast, en het probleem lijkt nu opgelost te zijn *D
Maar moet eerst een DB-killer maken, m'n pa heeft ff staan luisteren hoe ik volgas het viaduct over ging, bij terug komst viel hem op dat het geluid een "ietsiepietsie" te hard was :+
Moet dus ff eerst wat gedempt worden, anders is het net een rijdende lokfluit voor de politie }) , wel een mooi geluid :P

Nog een vraagje: heb nu een P-line Eprom met een DT1 filter en dus m'n eigenbouw demper, die moet nog afgesteld worden. Kan het nu schadelijk zijn voor het blok om er mee rond te rijden :? Dus dat ie te arm loopt of dat de CO gehalte niet meer klopt ofzo :?

Lijkt mij van nietn (andere eprom), maar wil wel ff bevestiging ;)
 
Zei toch dat je dat kontje wel mooi zou vinden :+
Maar ben het wel met Rosso eens, voor dat geld heb je echt een superfiets :Y
Die kleine minpuntjes poets je wel weg, dat dashboard kost ff zoeken, maar geduld is een schone zaak O-) En die kras, die heb ik ook, heb hem bij gewerkt met zwarte lak, zie je bijna niks meer van :)

Dit weekend trouwens weer met de Mille naar het werk geweest, heerlijk weer die Pk's!!!! *O* (met originele pijp overigens - O-)

Demper aangepast, en het probleem lijkt nu opgelost te zijn *D
Maar moet eerst een DB-killer maken, m'n pa heeft ff staan luisteren hoe ik volgas het viaduct over ging, bij terug komst viel hem op dat het geluid een "ietsiepietsie" te hard was :+
Moet dus ff eerst wat gedempt worden, anders is het net een rijdende lokfluit voor de politie }) , wel een mooi geluid :P

Nog een vraagje: heb nu een P-line Eprom met een DT1 filter en dus m'n eigenbouw demper, die moet nog afgesteld worden. Kan het nu schadelijk zijn voor het blok om er mee rond te rijden :? Dus dat ie te arm loopt of dat de CO gehalte niet meer klopt ofzo :?

Lijkt mij van nietn (andere eprom), maar wil wel ff bevestiging ;)
heeee Bart
zal geen probleem zijn :+
 
ziet er al leuk uit peet maar klopt iets niet met de verhouding uitlaat/kont(lang)

vind de kont ook wat te laag (ga je 'm verhogen?)
 
Die minpunten stellen geen zak voor.
ledjes kan in dashboard laten repareren en zal je misschien 100 euro kosten en anders koop je een 2e hands dashboard voor dat geld waarvan je de km stand voor 30 euro kan laten aanpassen. anders kan je die puntjes nog gebruiken om de prijs te drukken.
Aan mijn Mille mankeerde meer toen ik haar kocht maar daar was de prijs ook naar.
Als ik die foto van "jouw" Mille op marktplaats zie, met die km stand dan is het echt een topfiets met alle wensbare opties waar je nog heel lang plezier aan kan hebben.
Ik vind de minpuntjes ook wel meevallen hoor (alleen dikke kras in de achterbrug dan :X ) Zouden ze bij carglass die ster in dat ruitje ook kunnen fixen ?
 
Zei toch dat je dat kontje wel mooi zou vinden :+
rrrr :+

Maar ben het wel met Rosso eens, voor dat geld heb je echt een superfiets :Y
Die kleine minpuntjes poets je wel weg, dat dashboard kost ff zoeken, maar geduld is een schone zaak O-) En die kras, die heb ik ook, heb hem bij gewerkt met zwarte lak, zie je bijna niks meer van :)
Ok, kras is dus weg te werken...zit nog wel te twijfelen...2003 Mille R met 9000 km en 2002 Mille R met 18000 km (zelfde prijs). 2002 heeft geen enkel mankement (krassen etc.)...maar goed, heb nog even om er over te denken :)
 
Kan nu net met mijn voeten aan de grond O-) , uilaat komt net evenwijdig onder de kont, dus dat zicht zal al verbeteren :)


mooie velgen :+

ziet er al beter uit dan de laatste keer dat ik hem zag :) alleen die rode zijkappen zijn iets te afgerond naar mijn smaak, maar de kleurstelling van die dingen zal er ook wel toedoen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan