"Het Grote RSV1000 (R/Factory/Tuono) Topic #2

Shoot op Zolder o.l.v. Atmozphere, welke datum?

  • Zondag 9 April

    Stemmen: 1 7,7%
  • Zondag 23 April

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 7 Mei

    Stemmen: 6 46,2%
  • Zondag 14 Mei

    Stemmen: 6 46,2%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Moyer%20Factory%20Post%20Card%201910-1915.jpg


:+
 
2003 was dat slechte jaar voor aprilia
... :)
kan goed zijn hoor, maar goed dat ik toch geen 2003r heb gekocht dan :+
wie weet wa ze 'r nog hebbe afgelaten :d
 
Nou eindelijke wat foto,s van mijn kant.
velgen dus wit gespoten.
andere schijven erop(ivm krom)vind het hart niet mooi van deze,dus die laat ik nog een keer ompersen met die originele.
remschakelsetje(word gemaakt)
Ander uitlaatje(mee bezig,op de foto als voorbeeld te zien)
knipperlichten in achterlichten.
stickers op hugger.
diverse grijzen delen zwart gespoten.
en nog wat kleine dingetjes.
hier wat foto's.

full

full

full

full
 
een van een 999/749,zitten er normaal 3 op.
ik ga em aanpassen zodat die op de miile komt.zal wel een terringherrie geven :) :) :) :)
 
Goed bezig Jarno :}

Ziet er goed uit die witte velgen :Y
Dat uitlaatje ja, die gaat een hele hoop teringherrie geven, ik heb al problemen met het geluid van mijn demper, wat moet dat wel niet worden met deze :X :P

Ben wel beniuwd naar je rem en schakel setje, ben zelf namelijk ook bezig met iets dergelijks 8-)

Oh enne hoe heb je dat gedaan met die knippers in het achterlicht?

Grtz, Bart
 
Gaat de goeie kant op jah vind persoonlijk alleen zo een uitlaatje niet passen bij een rsv.

Verder cool!
 
Ik heb dus 2 weken geleden op een Tuono gereden van een maat van me.
Hij is aangepast door Wil van Zaanstad motoren voor circuitgebruik.
Andere chip, race uitlaat Aprillia, voor 1 tandje kleiner, achter 2 groter (tandwielen)en nog wat dingetjes, wat een beest kan ik jullie zeggen. Als ik 120 km.h reed en het gas opentrok wou dat malle ding gewoon nog ffies op het achterwiel, zonder enige moeite. Ik heb het niet op hogere snelheid geprobeert :9 .
Ik ben namelijk nu ook een beetje verliefd :Y

DSC00220.jpg
 
Ik heb dus 2 weken geleden op een Tuono gereden van een maat van me.
Hij is aangepast door Wil van Zaanstad motoren voor circuitgebruik.
Andere chip, race uitlaat Aprillia, voor 1 tandje kleiner, achter 2 groter (tandwielen)en nog wat dingetjes, wat een beest kan ik jullie zeggen. Als ik 120 km.h reed en het gas opentrok wou dat malle ding gewoon nog ffies op het achterwiel, zonder enige moeite. Ik heb het niet op hogere snelheid geprobeert :9 .
Ik ben namelijk nu ook een beetje verliefd :Y

(Afbeelding)

zaanstad... :Z
aan de schaamranden te zien is het niet echt een circuitfiets.
Hoe dan ook een mooie tuono! lijkt me dat als de vering aanpast zou zijn voor circuitgebruik, de voorvork wel meer door de kroonplaat zou steken.
Dit lijkt meer nog op de straat setup.
ik heb bij mijn vorige motor (bandit 6) door zaanstad een hyperproset laten monteren, ook voor cicuit gebruik. had daarna geen negatieve veerweg achter waardoor het meer op een hobbelpaard leek.
 
zaanstad... :Z
aan de schaamranden te zien is het niet echt een circuitfiets.
Hoe dan ook een mooie tuono! lijkt me dat als de vering aanpast zou zijn voor circuitgebruik, de voorvork wel meer door de kroonplaat zou steken.
Dit lijkt meer nog op de straat setup.
ik heb bij mijn vorige motor (bandit 6) door zaanstad een hyperproset laten monteren, ook voor cicuit gebruik. had daarna geen negatieve veerweg achter waardoor het meer op een hobbelpaard leek.

Een kenner met een Bandit en een Polo.... _O-

:+
 
zaanstad... :Z
aan de schaamranden te zien is het niet echt een circuitfiets.
Hoe dan ook een mooie tuono! lijkt me dat als de vering aanpast zou zijn voor circuitgebruik, de voorvork wel meer door de kroonplaat zou steken.
Dit lijkt meer nog op de straat setup.
ik heb bij mijn vorige motor (bandit 6) door zaanstad een hyperproset laten monteren, ook voor cicuit gebruik. had daarna geen negatieve veerweg achter waardoor het meer op een hobbelpaard leek.

Kijk ik bedoel kwa prestaties, de rest is eraf gehaald en als tourfiets gemaakt. Die maat van me heeft zijn 996 erop ingeruild vanwege vakantie's enzo. FF wat rechterop zitten :Y

Ennnn ehhh (mag het eigenlijk niet zeggen), Wil is er zelf een aantal keer mee op het circuit geweest, vandaar de aanpassingen, alleen liep het ff wat minder af, hij maakte een schuiver met deze fiets. Gelukkig alleen schade aan de lak en remhendel en nog wat kleine dingetjes. })
 
Laatst bewerkt:
Een kenner met een Bandit en een Polo.... _O-

:+

Hey niet zo he over mijn bandit! B| :P
ja ach.. ding moest op 25kw (alleen kenteken gelukkig..) en als semi-student kon er toen niet veel meer af naast het op mezelf wonen.
Heb nu een Mille en een nieuwe Passat, dus er is progressie.

Maarre kopen? is goede Polo.. als (door) oud vrouwtje bereden etc etc. Misschien wel wat voor gifkikker, rijdt een stuk goedkoper dan die dikke bmw's
 
Laatst bewerkt:
Oh enne hoe heb je dat gedaan met die knippers in het achterlicht?

Grtz, Bart
Daar zijn kastjes voor verkrijgbaar!!!!niet supergoedkoop dat 60 euro ofzo.
Moet je mototronix bellen.0299-660571 en de groeten van jarno doen.

Loek:dit is motogp verf.moet ongveer 35 pk meer krijgen nu :) :) :)

sja en als de uitlaat echt te erg is,dan verkoop ik hem aan iemand die echt HERRRRIE wil.we zien het allemaal wel :) :)
 
Daar zijn kastjes voor verkrijgbaar!!!!niet supergoedkoop dat 60 euro ofzo.
Moet je mototronix bellen.0299-660571 en de groeten van jarno doen.

Maar heb je dan ook witte kapjes op je achterlicht?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan