Kawasaki GPZ 500S rijders deel III

Wie mag deeltje 4 openen??? !!!!!!!

  • Wuf

    Stemmen: 5 23,8%
  • Aliss

    Stemmen: 6 28,6%
  • Mariowhana

    Stemmen: 0 0,0%
  • GPZ500 Dasje

    Stemmen: 0 0,0%
  • Fastlady

    Stemmen: 8 38,1%
  • Mighty Moose

    Stemmen: 2 9,5%
  • eef-erwt

    Stemmen: 0 0,0%
  • gpz_decoy

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Status
Niet open voor verdere reacties.

pinty

MF veteraan
4 jan 2003
3.498
0
Leidschendam
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
full

full


wat hier allemaal aan vooraf ging:
Kawasaki GPZ 500S Rijders
Meeting ! 17 mei bij Caddy's in Purmerend
GPZ meeting!!!!
Kawasaki GPZ 500S Rijders II
GPZ meeting deel 2


ach en als we dan toch bezig zijn:
de thuisbasis van elke gpz-klant;

Wuf -- Utrecht (ZX9-R straatcoureur)
Lady J -- Zoetermeer
Gewoonkevin -- Alkmaar (ZX7-R straatcoureur)
Mariowhana -- Groningen
Tyrant -- Spijkenissen
GPZ 500 Dasje -- Groningen
Pinty -- Leidschendam
Thompson -- Den Haag
MikeyC -- De Meern
Brum -- Nijkerk
Luus -- Pekel
Aanhouder -- Delf
Derf -- Wuustwezel (België)
Diablo85 -- Breukelen
Envy -- Eindhoven
Cees_Masterkiller -- Weesp
WVW -- Ede
Fastlady -- Heerhugowaard
Aletta74 -- Hellevoetsluis
Mighty Moose -- Beverwijk (allways on-top)
Bewthuh -- Groningen
Osiris -- Utrecht/Kampen
eef-erwt -- Westland
Dron -- Haarlem
Aliss -- Den Haag
NCM -- Nijmegen
gpz_decoy -- Nijmegen
Han -- Almelo
Thijs_Sinds_1985-- Eindhoven

En hier de foto's: :Y
Gewoonkevin:
full


Osiris:
gpzplusgj.jpg


Luus:
full

full


eef-erwt:
full


ncm:
full


GPZ 500 daSje:
full


Dron:
full


bewtjuh:
full


Wuf:
ZX-9_DaNinja.jpg


Thompson:
full


Han:
gpzhan.jpg


Aliss:
full


Fastlady:
full


pinty:
full


gpz_decoy:
Image1.jpg


Cees_masterkiller:
89087452.jpg


Mighty Moose
full


WVW
full


Thijs_Sinds_1985
full



Ja en onze wannabe mag er ook, omdat hij dit forum mede mogelijk heeft gemaakt! En hij vertelde me tussen neus en lippen door dat hij ook een kawa wil gaan kopen, om of course indruk op mij te maken, om hier te mogen posten en omdat kawa’s gewoon toffe fietsen zijn!
Viccie:
http://lanylane.canalblog.com/images/hunk.jpg




 
Laatst bewerkt:
tja, ik KAN een onderwerpje openen en een berichtje plaatsen. fotootje lukt ook nog net, maar veel verder gaat mijn kennis nou ook weer niet :P
 
Trouwens, in de onderkuip hè, zit vooraan een heel groot gat wat níet voor de radiator is... Volgens mij kun je daar via bij het oliefilter enzo wat daar ergens zit. Is dat gat verder nog ergens nuttig voor of kun je het prima met race-gaas netjes maken zoals ...naamvergeten
bloos.gif
... had gedaan?
 
zou volgens mij wel kunnen (mmm een ideetje) maar ik denk dat dat gat er ook zit voor extra motorkoeling
 
Trouwens, in de onderkuip hè, zit vooraan een heel groot gat wat níet voor de radiator is... Volgens mij kun je daar via bij het oliefilter enzo wat daar ergens zit. Is dat gat verder nog ergens nuttig voor of kun je het prima met race-gaas netjes maken zoals ...naamvergeten (Afbeelding)... had gedaan?
Envy ;)

't Heeft voor de rest niet echt een functie... Alleen moet je onderkuip eraf als je het oliefilter dus moet vervangen :Y
 
joepie

mischien een idee om net zoals bij die andere topics een lijstje temaken met fotos van de gptjes met de namen erbij? O-) :X *O*
 
Tja, 't is dus niet mn eigen motor, helaas, want volgens mij kun je olie(filter) vervangen etc prima zelf doen? Of ben ik dan te overmoedig? :P
 
Tja, 't is dus niet mn eigen motor, helaas, want volgens mij kun je olie(filter) vervangen etc prima zelf doen? Of ben ik dan te overmoedig? :P
Kan je prima zelf doen. Je heb er alleen een sleutel voor nodig, want me de hand gaat ie niet los B|
 
True, maar zelf knutselen is ook wel leuk :9

Ach, rijden is ook al leuk genoeg natuurlijk :) Ik mag niet klagen :)
 
Yehesss!!!! Nog een topic (Kev dat kon echt niet met je toppik in het vorige toppik...arme Thompson) voor mij om te vervuilen!!!
Love Aliss
X
 
Al hoop ik dat 't deze keer wel ietsjes minder snel gaat, kbedoel, 't vorige topic zat écht mega-vol mega-onzin :X
 
net alsof je een 25kw fiets niet kan tunen... je kan misschien niet het max vermogen verhogen maar wel je powerband verbreden dat je over een breder bereik de volle 25kw hebt.


nouja.. kan, kan... mag niet het max vermogen verhogen ;)
Tja, maar waarom zou je dat gaan tunen voor die 2 jaartjes van restrictie? :P Teveel moeite voor te weinig resultaat IMO.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan