Wie kan en wil mij het choppen wat bijbrengen

10 jun 2005
48
0
Purmerend
Hoi allemaal,

Ik ben een liefhebber van choppers en cruisermodel motoren, echter niet erg thuis in techniek nodig voor het verbouwen van een fiets.
Ben zelf in het bezit van een Vulcan 1500 die nagenoeg in originele staat is. Ik wil er graag wat van maken maar zoek eigenlijk iemand die me daarmee wat kan, en wil begeleiden.

Ja, ik weet dat het het projectenseizoen juist op z'n eind loopt, maar ik ben in ieder geval op tijd voor de winter 2006/2007 :+

Ik woon in Purmerend, dus omgeving Amsterdam/Alkmaar is voor mij goed te doen.
 
Ik kan je niet helpen omdat ik te ver weg woon maar ik kan je wel een tip geven.
Koop een oude brik van een paar honderd en laat je fantasie er op los.
Kun je lekker oefenen en een beetje ervaring opdoen.
Hier op het forum staan voorbeelden genoeg en op m'n site staan ook wel voorbeelden waar je wat ideeen en tips op kan doen.
http://home.hetnet.nl/~geronimo72/index.html

Veel succes!
 
ik heb er ook geen ervaring mee maar ik zeg altijd, gewoon doen, als het stuk gaat kun je hem altijd nog wegbrengen.

heb nog geen motor hoor ;)
maar met mun ragbak van een peugeot heb ik het ook gedaan.

dus onder mijn motto..

al gaande weg leert men.
 
ik ook niet!
maar koop toch gewoon een brikkie en probeer wat,werkplaats handboekje erbij bult fantasie en doen.
 
'k zie het al... gewoon aan de gang gaan dus...

@Geronimo; mooie fietsen heb je gemaakt.

Wat ik nog wel even wil weten; hoe doen jullie dat met zaken als het blok opentrekken? gewoon met werkplaatshandboek? (zal er voorlopig nog wel vanaf blijven maar, "just curious")

als ik denk dat het niet te erg is zal ik wat foto's posten.
 
Hoi allemaal,

Ik ben een liefhebber van choppers en cruisermodel motoren, echter niet erg thuis in techniek nodig voor het verbouwen van een fiets.
Ben zelf in het bezit van een Vulcan 1500 die nagenoeg in originele staat is. Ik wil er graag wat van maken maar zoek eigenlijk iemand die me daarmee wat kan, en wil begeleiden.

Ja, ik weet dat het het projectenseizoen juist op z'n eind loopt, maar ik ben in ieder geval op tijd voor de winter 2006/2007 :+

Ik woon in Purmerend, dus omgeving Amsterdam/Alkmaar is voor mij goed te doen.
Moi, vulcan rider ik woon te ver weg om je persoonlijk te helpen, maar ik kan je wel een paar tips geven. zet eerst op papier welke kant je op wil, b.v. chopper/custom/bopper/toer enz. want de grootste fout die je kunt maken is verschillende stijlen door elkaar hallen, of dat moet al je keuze zijn. dus de keuze die je maakt moet je over het hele project door trekken, en ga geen compromissen aan. je moet het gewoon rustig aan doen en niet te snel willen, want je zult niet de eerste zijn die iets aanschaft en er dan spijt van krijgt, van dan had het net dat andere moeten zijn.(beter duur als niet te krijgen.)
ik wens je veel plezier met je verbouwing.
Gr. hotdog
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan