VN 800

Hotdog ff een vraagje paste het stuur er zonder aanpasingen op. Heb zelf ook een vn 800cl en zit er over te denken om er een ander stuur op te zetten. Maar heb eigenlijk weinig trek om alle kabels te gaan vervangen, en wat de remkabel betreft heb je gelijk. Eigenlijk zou je meteen je standaard remkabel moeten vervangen.

gr. Bob
Hoi bosyka (BOb), ik heb het stuur zonder al te veel problemen kunnen vervangen ik heb alleen de handvaten vervangen en de remleiding voor een 10cm langere stalen remleiding. gr.hotdog
full

 
Laatst bewerkt:
Ik ben net langs geweest bij de dealer, ze hebben het start-relais vervangen.

Morgenochtend maar eens kijken of het opgelost is, maar ik heb er wel vertrouwen in. Toch wel een behulpzame zaak Axel's bike shop, erg vriendelijk en ze doen niet moeilijk bij problemen.
 
Ik ben net langs geweest bij de dealer, ze hebben het start-relais vervangen.

Morgenochtend maar eens kijken of het opgelost is, maar ik heb er wel vertrouwen in. Toch wel een behulpzame zaak Axel's bike shop, erg vriendelijk en ze doen niet moeilijk bij problemen.
kijk toch goed zo'n 3 maand garantieperiode, hoop voor je dat het probleem nu is opgelost. zo niet dan weet je waar je moet zijn. ( ga je ook naar vulcan-dag
10 juni in raalte :? )
full
 
Hoi bosyka (BOb), ik heb het stuur zonder al te veel problemen kunnen vervangen ik heb alleen de handvaten vervangen en de remleiding voor een 10cm langere stalen remleiding. gr.hotdog
(Afbeelding)
Hotdog.
Denk dat ik volgende week maar eens ga kijken bij wie ik dat stuur kan krijgen(nou ja kopen). Waar heb je die van jouw vandaan en wat kost dat ongeveer.
grtjs.
 
Hotdog.
Denk dat ik volgende week maar eens ga kijken bij wie ik dat stuur kan krijgen(nou ja kopen). Waar heb je die van jouw vandaan en wat kost dat ongeveer.
grtjs.
Hoi,het is een oldstyle stuur, merk is lsl, heb hem bij polo gekocht(D)daar was die € 64,95. misschien heeft motozoom ze ook.
succes :Y
 
De vn700 en 750 werken met gaatjes in het stuur voor het centreren van de stuurkastjes. De 800 daarvan is het gewoon losschroeven en overzetten.
Ik heb een dragbar gehad van 78 centimeter en ik kon gewoon alles overzetten zonder te verlengen van kabels. Dat brede rechte stuur gaf veel trillingen.
Daarna heb ik een Harley Davidson Fat Boy stuur gemonteerd (50 euro?) en dat reed superrelaxed.
Inderdaad nooit startproblemen gehad in 20000km, altijd buiten gestaan (en van een jonge man geweest ;) )
 
De vn700 en 750 werken met gaatjes in het stuur voor het centreren van de stuurkastjes. De 800 daarvan is het gewoon losschroeven en overzetten.
Ik heb een dragbar gehad van 78 centimeter en ik kon gewoon alles overzetten zonder te verlengen van kabels. Dat brede rechte stuur gaf veel trillingen.
Daarna heb ik een Harley Davidson Fat Boy stuur gemonteerd (50 euro?) en dat reed superrelaxed.
Inderdaad nooit startproblemen gehad in 20000km, altijd buiten gestaan (en van een jonge man geweest ;) )
Geen last van trillingen, rijd perfect. De dragbar van jou is 78cm, maar de stuur die ik op mijn motor heb is 97 cm, zou wel gaan met originele remleiding maar staat dan wel heel strak. :Y

Gr.hotdog })
 
Terug
Bovenaan Onderaan