Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er klasse uit Jason! Ik ben jaloers. :}

Maar mijn tijd komt ook nog.

Een laatste update; De schade in het blok valt mee. Er bleek slechts weinig pur in te zitten. Is er nu al uit. De schroevedraaier heeft in het blok ook geen schade aangericht. Verder worden de tank en het kontje gespoten. Al met al duurt het spuiten het langst en zal ik mijn liefje ca. 3 weken kwijt zijn.

Maar het valt volgens de wijze heren en dames nog steeds onder de verzekering. Dus heb ik nog goede hoop.
 
Dag mensen,

Ik ben nieuw hier. Ik krijg volgende week donderdag m'n nieuwe Z750S, kleur blauw. Als ik deel 17 zo eens doorlees, zie ik erg weinig S-uitvoeringen hier. Niet erg geliefd, misschien?

Ik ben benieuwd hoe de Kawa me zal bevallen. Het is zes jaar geleden dat ik voor het laatst een Kawa had (ZRX1100, 30.000 km). Daarna Triumph Sprint ST (32000 km)en de afgelopen anderhalf jaar een Suzuki SV650S. Eindelijk weer vier cilinders nu, dus.

Ik heb gekozen voor de S-uitvoering, omdat ik windbescherming toch wel erg prettig vind.
Welkom. Ik rij nu noodgedwongen een tijdje op een Faser 600 (ssstt) met zo'n zelfde soort kuip (ik weet het , is niet echt te vergelijken met de S) maar ik vind het met een beetje zijwind vreemd reageren. Nu komt de 750S beter uit de testen dus zal die het wel minder hebben. Veel plezier ermee in elk geval.

Tot ziens bij een meeting? Dan hoor ik het wel hoe het bevalt.
 
Ziet er klasse uit Jason! Ik ben jaloers. :}

Maar mijn tijd komt ook nog.

Een laatste update; De schade in het blok valt mee. Er bleek slechts weinig pur in te zitten. Is er nu al uit. De schroevedraaier heeft in het blok ook geen schade aangericht. Verder worden de tank en het kontje gespoten. Al met al duurt het spuiten het langst en zal ik mijn liefje ca. 3 weken kwijt zijn.

Maar het valt volgens de wijze heren en dames nog steeds onder de verzekering. Dus heb ik nog goede hoop.


@kawasutra,

nog laat op.

goed om te lezen dat het meevalt
:)
 
Ziet er klasse uit Jason! Ik ben jaloers. :}

Maar mijn tijd komt ook nog.

Een laatste update; De schade in het blok valt mee. Er bleek slechts weinig pur in te zitten. Is er nu al uit. De schroevedraaier heeft in het blok ook geen schade aangericht. Verder worden de tank en het kontje gespoten. Al met al duurt het spuiten het langst en zal ik mijn liefje ca. 3 weken kwijt zijn.

Maar het valt volgens de wijze heren en dames nog steeds onder de verzekering. Dus heb ik nog goede hoop.
krijg je de pijpen ook nog vergoed???

zou wel lekker zijn :P
 
@ RonZ

als je naar duitsland gaat, wil je voor mij aub kijken voor een blikje Jack daniels/cola.
zo'n 33cl blikje net als hier de cola/fanta/sprite etc.
dus niet zo'n smal hoog modelletje

zie/hoor het wel.

alvast dank

Ad
 
krijg je de pijpen ook nog vergoed???

zou wel lekker zijn :P
Men zegt van wel, maar ik heb nog niets echt zwart op wit. Ik hou dus even een slag om de arm.

...en als ik heeeeel eerlijk ben, vind ik zo'n pot onder het blok errug gaaf....(maar dat mag je nog niet verder vertellen hoor).
 
@ RonZ

als je naar duitsland gaat, wil je voor mij aub kijken voor een blikje Jack daniels/cola.
zo'n 33cl blikje net als hier de cola/fanta/sprite etc.
dus niet zo'n smal hoog modelletje

zie/hoor het wel.

alvast dank

Ad
vind je de startmotor niet mooi genoeg? ;)

ik zoek ook al heel lang naar iets leuks...
 
mensen t was weer gezellig ik ga ff douchen en lekker naar mijn mandje want ik moet morgen om 07.00 u weer in dit beest zitten.


(Afbeelding)


Dus ik spreek jullie wel weer mzzls :z
Wat een top machien man :}
Crawl is gek op kranen, eigenlijk op alle machines die het werk lichter maken
Vind het bedienen van kranen en dergelijke trouwens ook erg leuk werk, alleen is het zwaarste wat ik ooit bedient heb een "10 ton meter" kraan en een 4 tons shovel.
 
Weet iemand nog een 2e hands Z750 te koop staan in het noorden des lands (Drenthe, Groningen, Friesland? Degene die ik op het oog had is nl. net verkocht ;( Wil eigenlijk deze maand al rijden, moet me inhouden anders neem ik nog een laffe Yamaha FZ6 naked :X en dat zouden jullie niet willen O-)
 
Beste Thingummy en alle andere 'zetters'.
Ook ik ben nieuw hier en vanaf morgen in het trotse bezit van een spik-splinternieuwe z 750s, als heel nederland niet op zijn gat ligt met al die sneeuw en ijzel tenminste....

Sjeezus wat een fijne motor is dit zeg..! 2 jaar op een Fazer dan is dit wel een verademing.

Wellicht tot horens op dit forum.

(oja, hoe krijg ik ook zo'n plaatje onder mijn naam? computer-nerd als ik ben kom ik er in 'profiel' niet uit...)

Bijlage: index.jpg
 
Weet iemand nog een 2e hands Z750 te koop staan in het noorden des lands (Drenthe, Groningen, Friesland? Degene die ik op het oog had is nl. net verkocht ;( Wil eigenlijk deze maand al rijden, moet me inhouden anders neem ik nog een laffe Yamaha FZ6 naked :X en dat zouden jullie niet willen O-)
Sorry ik zou het niet weten.
Wat ik wel weet is dat een beetje geduld altijd beloond wordt.
Zou dus nog even wachten met het kopen van een yamermaha :+
 
Beste Thingummy en alle andere 'zetters'.
Ook ik ben nieuw hier en vanaf morgen in het trotse bezit van een spik-splinternieuwe z 750s, als heel nederland niet op zijn gat ligt met al die sneeuw en ijzel tenminste....

Sjeezus wat een fijne motor is dit zeg..! 2 jaar op een Fazer dan is dit wel een verademing.

Wellicht tot horens op dit forum.

(oja, hoe krijg ik ook zo'n plaatje onder mijn naam? computer-nerd als ik ben kom ik er in 'profiel' niet uit...)
Uit de faq
Hoe voeg ik zo'n icoontje toe bij mijn naam?
Maak of zoek een plaatje, zorg ervoor dat deze 60x60 pixels is, zet hem ergens op internet en vul daarna bij je profiel de URL van het plaatje in. Wanneer je zelf geen ruimte op internet hebt om je plaatje neer te zetten kun je hem ook op onze server zetten door Profiel, en vervolgens 'mijn bestanden' te kiezen en daar je plaatje te uploaden (op internet zetten). Nadat je je icoontje geupload hebt komt het in de lijst bestanden te staan. Klik rechts op de naam van je icoontje en kies 'Kopieer Locatie' of 'Copy Shortcut'. Klik vervolgens op Profiel en klik bij Icoon op rechts > plakken. Klik hierna op Wijzigen en voila, je hebt een icoontje. Zorg er wel voor dat je plaatje niet te groot is, dat is voor mensen met een niet al te snelle internet verbinding erg irritant. Een mooi bestandsformaat van je icoontje is rond de 10/12 KB
 
het begint langzaam vol te lopen met s-jes hier ....

full
 
Beste Thingummy en alle andere 'zetters'.
Ook ik ben nieuw hier en vanaf morgen in het trotse bezit van een spik-splinternieuwe z 750s, als heel nederland niet op zijn gat ligt met al die sneeuw en ijzel tenminste....

Sjeezus wat een fijne motor is dit zeg..! 2 jaar op een Fazer dan is dit wel een verademing.

Wellicht tot horens op dit forum.
schijnt soms verslavend te werken, dit topic...

welkom, morgen wat piccies graag... (en kijk alsjeblieft niet naar mijn ondertitel he?)
 
100 Nm is heel oke...dat merk je wel als je m met mooi weer opengooi

je waardes zijn gemeten aan het achterwiel.....tel daar maar zo'n 10 a 12% bij voor krukas waardes...kun je goed zien hoeveel meer het is

fabrieks opgave op de krukas is
Maximaal vermogen 93,4 kW {127 PK}/10.000 tpm
Maximale koppel 95,6 Nm {9.7 kgf·m}/8.000 tpm
Dus fabrieksaf is 95,6 nm op de krukas, en ik heb nu 100 nm op het achterwiel.......?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan