Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Y


heb geen exploded views voor de 750, alleen van de 1000.
maar soms wel handig voor algemene dingen, zal t linkie ff zoeken.

edit;

http://www.buykawasaki.com/Default.asp?strContentURL=site/VIVehicleInformation/VIChooseVehicle.asp?intCatalogID=2&intParts=1

ff opslaan en herbenoemen, is wat korter dan.
is van kawa us maar bestelnummers zijn exact als hier. tenminste tot nu toe passen alle bouten die ik besteld heb zonder problemen.
Thnx!

Ga morgen wel weer eens verder prutsen... nu eerst lekker paar uurtjes slapen... :Z

Trustuh!
 
full



het ZZZwarte leger groeit en groeit 8-) 8-) 8-)
 
Ik hoor zwart... *D

(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)

Ik heb trouwens nog een beetje een probleem, net als bij de vorige is vanavond bij een kort ritje weer de reflector onderaan de kentekenplaat tegen de band gekomen... :X :X nu niet echt gebogen, maar wel reden genoeg om 'm er nu definitief af te slopen... nu wil ik dus ook iets anders met m'n plaat...

overigens is volgens mij ook m'n verig achter niet strakker gezegd, zoals gevraagd bij afleveren, maar dat laat ik bij 1000 km beurtje nog wel ff checken...

Goed, zit dus te denken om 'm zonder de plastic reclame rand te bevestigen aan het huidige steuntje (want heb eigenlijk op 't moment ff geen geld voor nieuw steuntje), maar wil 'm eigenlijk ook nog over de kentekenverlichting, zo dat 'ie strak tegen m'n achterlicht aan zit... alleen moet ik dan ook m'n knippers wat verbreden, plus dat ik het kabeltje van de kentekenplaat verlichting ergens moet laten, kan iemand vertellen hoe dat precies zit? Kan er weinig van terug vinden in de service manual... :?

En nog tips?

gewoon reflector er afhalen zie foto

en hopelijk ben je er wa wijzer mee geworden

Bijlage: DSC00055.JPG
 
Vraagje:

Weet iemand of de aansluitstekkers van een taillight van de Z750 dito zijn aan die van de Z1000?
 
Vraagje:

Weet iemand of de aansluitstekkers van een taillight van de Z750 dito zijn aan die van de Z1000?

de laatste voor ik ga slapen;

volgens mij is de bekabeling voor licht etc gelijk, motorisch waarschijnlijk niet.

waarom, ander lampie opgedaan???


ps, op ebay staan vaak achterlichten voor 1000, 750 en zx6 zonder onderscheid.
zou dus gewoon 1 op 1 moeten passen.
 
Kolere zeg heb m'n leesbril echt nodig hier.

(Afbeelding)

(Afbeelding)

dit is toch ook echt lol met elkaar klik
of kijk ze allemaal klik see all

Voor degene die een T-shirt heeft besteld heb ik slecht nieuws. :(



































ze hebben het verkeerd gedaan de oenenmeloene, echter de opdracht was wel duidelijk dus ze worden opnieuw gedaan.
er is mij beloofd dat ze ongeveer 7 april als nog goed worden geleverd. *O*
Da's wel bbbbalen. Maar ja, ik ben inmiddels gewend aan wachten. Dit jaar zitten er meerdere dingen niet helemaal zo als het moet....maar het komt wel goed.
Eerst vrijdag mijn schatje halen en dan 7 april de shirts en hopelijk 10 april naar cursus..... :9~
Hoewel dat laatste.. :r
 
de laatste voor ik ga slapen;

volgens mij is de bekabeling voor licht etc gelijk, motorisch waarschijnlijk niet.

waarom, ander lampie opgedaan???


ps, op ebay staan vaak achterlichten voor 1000, 750 en zx6 zonder onderscheid.
zou dus gewoon 1 op 1 moeten passen.
Ja ik heb er al 1(met geintergreerde knippers), alleen nog ingepakt en niet hier voor het pakken. Ik twijfelde alleen even toen ik de stekkers zag op de Z zelf. Maar zal wel loslopen, en anders de soldeerbout erbij!!! 8-)

Trusten!!!! :Z
 
mogguh


Hallo, zekers te lang niet gezien :N :N :N

Wordt tijd voor mooi weer :Y :Y

Voor een kleine minimeet in de Achterhoek ben je altijd welkom,
mijn mail adres staat in mijn profiel :P


8-) 8-)

:W :W Kpl. MiniMeet, dan kan ik dat Zwart van jou en Z1000 girl een beetje opleuken met Groen :+ ( van de zomer mail ik je wel een keer i.d.d. wordt wel lekker druk)
 
Vraagje:

Weet iemand of de aansluitstekkers van een taillight van de Z750 dito zijn aan die van de Z1000?

Ik heb net mijn achterlicht vervangen door 1 met geintergreerde richtingaanwijzers en op de doos stond ZXR636 en Z1000 en die paste zo in mijn Z750. De stekker is het zelfde alleen de aansluiting voor de richtingaanwijzers moet je zelf ff knutselen met de meegeleverde blokjes. Was wel puzzelen hoe je het achterlicht kon verwijderen. Maar eenmaal gezien hoe, is het makkelijk
 
Gaaf die mod :)

Weet iemand hier welke stuur gewichten je het beste kan nemen????
Waar moet je op letten zo zwaar mogelijk? Of juist niet?

Ideetjes zijn van harte welkom :)
 
Gaaf die mod :)

Weet iemand hier welke stuur gewichten je het beste kan nemen????
Waar moet je op letten zo zwaar mogelijk? Of juist niet?

Ideetjes zijn van harte welkom :)

de originele zijn nogal zwaar.

heb nu mijn derde stuur met daarbij steeds andere alu. stuurgewichten. heb nooit echt merkbare verschillen bemerkt.

Let wel op, het verwijderen van de gewichten heeft hier op het Topic bij sommige tot wanhopige reacties geleid. Ze zitten nogal vast.
+ er zit een moer gelast in je stuur waar je de bevestingsbout indraait. Dat is voor mij o.a. aanleiding geweest een ander stuur te kopen.
:}
 
Nog 2 nachtjes slapen en dan........I'll be back in business! :] :] *O* *O*

Morgen nog een keer naar Risc op de 600, vrijdag nog een keer naar mijn werk op de 6 en dan rechtstreeks door naar de dealer. En als ze dan nog niet klaar blijkt te zijn, geeft ie maar een nieuwe mee.
 
Wat een groot topic.

Misschien al eens eerder gevraagd maar toch:
Ik ben van plan om mijn ZR7S in te ruilen voor een Z750S, maar ben eigenlijk helemaal gek van de uitlaatdempers van een Z1000. Zijn die zomaar onder een 750 te plaatsen?
 
Wat een groot topic.

Misschien al eens eerder gevraagd maar toch:
Ik ben van plan om mijn ZR7S in te ruilen voor een Z750S, maar ben eigenlijk helemaal gek van de uitlaatdempers van een Z1000. Zijn die zomaar onder een 750 te plaatsen?


welkom,

nee niet zomaar, je mist op de 750 aan de linkerkant bevestiging onder de rearfootpeg. rechts trouwens ook.
Omdat 750 uitlaat rechts opgehangen is aan subframe meen ik.

:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan