quote:chrisjemol schreef op 21 februari 2010 @ 20:01:
mailtje verstuurd (je hebt geen PM)
@bulldog spirit: ik heb idd net zoals madurarider een alu hoekprofiel gebruikt, die op hhet achtertandwiel gelegd naar het voortandwiel toe.
met de xjr brug en zxr wiel stond de boel toevallig goed in lijn, maar zoniet dan weet je wel hoeveel eraf/bij moet!!
quote:bulldog spirit schreef op 24 februari 2010 @ 23:08:
Vanavond mijn bol aan het lopen geholpen,hij liep prima op 4 cilinders maar toen ik hem weer starte liep hij nog maar op 2 cilinders 1 en 4 vonkten niet meer,2 en 3 vonken ook niet lekker meer,maar hij loopt er nog wel op.
Hoe kan het dat hij eerst prima liep en daarna nog maar op twee cilinders,ik heb al een zooi verbindingen nagekeken ziet er allemaal goed uit,wie weet wat het eventueel kan zijn?
quote:bulldog spirit schreef op 25 februari 2010 @ 18:01:
Waarschijnlijk is het probleem verholpen ik had nog een bobine liggen en hij vonkt weer.

quote:chrisjemol schreef op 19 april 2010 @ 15:11:
zo de mijne weer vanonder de mottenballen getrokken en eens verder aan gegaan en ff foto's gemaakt.
is nog dikke work in progress maar zeker een streetfighter dacht ik zo:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

quote:Matthijs1983 schreef op 27 juli 2010 @ 08:42:
Heb net een bolletje aangeschaft om flink te verbouwen!
Heeft iemand toevallig een werkplaats handboek op schijf?
quote:Dweertie schreef op 27 juli 2010 @ 11:09:
[...]
Stuur je adres maar even via email, ik heb een nederlandstalig handboek van de 900 voor je op cd-rom
quote:Matthijs1983 schreef op 27 juli 2010 @ 08:42:
Heb net een bolletje aangeschaft om flink te verbouwen!
Heeft iemand toevallig een werkplaats handboek op schijf?

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3