In 't Gooi deeltje IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja je kunt met die jongens altijd wel een goed babbeltje maken. ze leggen alles wel goed uit en ze hebben een goede service. Vorige keer had hij de remmen gedaan bij m`n zwager en hij had de leidingen los gehaalt. Kwam die `s avonds aan de deur, helemaal zenuwachtig om te vragen of hij de motor ff mocht zien. Hij wist niet zeker of de leidingen weer netjes terug zaten. alles zat goed maar vond het wel service dat ze het ff na kwamen kijken. beter dan dat je onderweg er achterkomt dat je leidingen afgeknelt worden _O-

ik heb gehoord dat het muizenvalletje tekoop staat. misschien kan je daar wat mee. kan je makkelijk parkeren op het terein er achter :]


ennuh vodkat: kan je weer ff door trainen :9

snap sowieso niet dat het muizevalletje een beetje draait. maar goed, ben ook nog niet binnen geweest. zitten gewoon 2 kroegen hier in de straat, maar wie er komen????
:?
 
@ Idon, staat je motor te koop ?

Ik zag het op 400cc.nl, je wilt wat zwaarders rijden?
Heb je al een idee wat ??


@ Motomuzzi & Animal: hoe was de proefrit ? (was gisteren toch ??? )


Wij gaan vanmiddag nog even touren hier in de buurt, ben benieuwd of het echt koud is ... zal wel '(


:]
 
hey luitjes, wat is er allemaal met het muizevalletje?? is een toptent hor (als je van rust houd) hahaha!!! k woon er in de straat
 
Heb jij je tupperware rijstraket al uit het vet gehaald dan? Of is het nog te koud voor je in het leer?

En ik ga zo de F1 kijken (ja ik weet het ik heb me vanmorgen verslapen)

Grtzz
 
Heb jij je tupperware rijstraket al uit het vet gehaald dan? Of is het nog te koud voor je in het leer?

En ik ga zo de F1 kijken (ja ik weet het ik heb me vanmorgen verslapen)

Grtzz
hehe }) ik heb er de afgelopen weken al rond de 1000 km op zitten :Y

En ondertussen ook een warmer pak en handschoenen :Y
 
Heey allen, lekker getourd allemaal :] :] :] ??

Enne Mech Ani. waar heb jij je profrit gemaakt???
Zag zaterdag namelijk precies zo'n BMW bij de KNORR in loosdrecht maar ken je niet van gezicht dus wist niet of jij het was nog wel flink getoeterd en :W :W maar zag die gene geloof ik niet!

Maar hoe was de proefrit Mech A. EN Motor M.


:W
 
Ik kreeg net een pakketje in de post van CZ zorgverzekeringen :

(Afbeelding)


mooi doosje zou je denken ....
maar dan maak ik hem open ennnnn :

(Afbeelding)

50 gratis condooms bij mijn verzekeringspakket _O- _O- _O- _O-

L :+ L

en dat met sp1ke zijn rubber-allergie ;)
@ Idon, staat je motor te koop ?

Ik zag het op 400cc.nl, je wilt wat zwaarders rijden?
Heb je al een idee wat ??


@ Motomuzzi & Animal: hoe was de proefrit ? (was gisteren toch ??? )


Wij gaan vanmiddag nog even touren hier in de buurt, ben benieuwd of het echt koud is ... zal wel '(


:]
8-)

damn zo'n GS is dikke sjit weet je.....in het begin moest ik effe wennen want ik kijk gewoon neer op de gemiddelde Caddilac Escalade maar na een paar bochtjes blijkt dat je hiermee net zo kan gummen als mijn honda :)

wendy had ook dikke schik op haar "Thumpertje" :) .....was ook voor haar wennen want het is wel een éépitter met nogal wat karakter maar ook Wen vond het een superfijne fiets. We mochten een heel uur rijden en hebben lekker over de Veluwe gereden en een stuk snelweg om ff te voelen hoe dat rijd.

Ze zal straks wel ff pixxies plaatsen :}

Nu ga ik nog op een RT rijden...dat is zo'n gekuipt toermonster omdat daar wel meer wind- en regenbescherming opzit dan op die enduro....alleen dat vind je wel terug in 40 kilo plastic :r ......Volgende week nog even ter vergelijking op een yamaha FJR1300 rijden....om echt weloverwogen binnenkort een keuze te kunnen maken :)


o sorry neg ff voorstellen. rij op een fireblade 900 en heb er nog geen foto's van. '( :Z :N
welkom.....

ik rijd ook een 'Blade....voor zolang dat nog duurt en Michel27 ook
maar die is minder snel...want die is zwart

:+

Mogguh allen!
eeeeeeej Nopsterrrrrrrr....

damn wat een ervaring die BMW....wat rijd dat lekker zeg....

werkt alleen beetje aso-rijgedrag in de hand...."opzouten iedereen...'k kom eran"

})
hehe }) ik heb er de afgelopen weken al rond de 1000 km op zitten :Y

En ondertussen ook een warmer pak en handschoenen :Y
:}
Heey allen, lekker getourd allemaal :] :] :] ??

Enne Mech Ani. waar heb jij je profrit gemaakt???
Zag zaterdag namelijk precies zo'n BMW bij de KNORR in loosdrecht maar ken je niet van gezicht dus wist niet of jij het was nog wel flink getoeterd en :W :W maar zag die gene geloof ik niet!

Maar hoe was de proefrit Mech A. EN Motor M.


:W
Hey BoB :)

dat was bij Bert Duursma in Apeldoorn....proefrit was super zoals hier ergens boven al staat :)

ik was het dus niet bij de Knorrrrrrrrrrrrrrr :W
Had vandaag wel gekund idd....maar had een feessie vannacht(Digital Overdose)en was niet helemaal fit vandaag :N

Goh :? ......wat vreemd -O-

:+
 
damn zo'n GS is dikke sjit weet je.....in het begin moest ik effe wennen want ik kijk gewoon neer op de gemiddelde Caddilac Escalade maar na een paar bochtjes blijkt dat je hiermee net zo kan gummen als mijn honda :)

wendy had ook dikke schik op haar "Thumpertje" :) .....was ook voor haar wennen want het is wel een éépitter met nogal wat karakter maar ook Wen vond het een superfijne fiets. We mochten een heel uur rijden en hebben lekker over de Veluwe gereden en een stuk snelweg om ff te voelen hoe dat rijd.

Ze zal straks wel ff pixxies plaatsen :}
:Y
 
Mogguh :W

Bij deze de beloofde piccies :)

full
 
full


Zo dat waren ze. Nee geen piccies terwijl we rijden sorry. We hadden een uur voor de proefrit en die hebben we tot op de minuut benut dus geen tijd voor rijdende pics :P

Als Maarten de yamaha gaat proberen ga ik de MG Breva proberen. Dan volgende week de 1150RT voor Maarten en de 650SC (scarver) voor mij. En dan wil ik denk ik ook nog ff de R850R proberen. En ach misschien komen er in die tijd nog wel wat opties bij die ik eerst nog ff wil uitproberen voordat ik een beslissing neem :]

Ow en sorry voor de kwaliteit van de piccies. Ze zijn goed maar door het verkleinen worden ze ook gelijk verkloot en in weet niet hoe ik ze anders moet verkleinen :X :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan