In 't Gooi deeltje IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
we zijn weer goed opweg hierzo O-)

het mooie weer kan je wel vergeten. dit weekend krijgen we weeer winters weer :N
 
Hallo mechanica; animal.

wil je even uitleggen wat jij met een cardan moet ??
kheb zelf ook even gedacht dat zoiets leuk zou zijn, maar ik ben blij dat het een bandit is geworden i.p.v. een Beemer
 
Laatst bewerkt:
Dit wordt waarschijnlijk de mijne *D

full


Maar dan zonder die lelijke topkoffer -O-

Laat het maar flink regenen zodat zaterdag de pekel foetsie is en dan kan Muzzi lekker proefrijden *O*
 
Hillcoating is een goede spuiter, als ik het goed heb spuiten ze in iedergeval poercoaten ze, zitten op de oude loswal (daar waar ze aan het bouwen zijn parralel aan de vreelandseweg)

Anderz op Nieuw walden in nederhorst den berg heb je no0g een paar spuiters zitten Aan de middenweg.

:W
Thanx, ik ga ze eens even bellen/er even langs.

Resultaat post ik wel ;)
 
N211, Lodijk.

Wel uitkijken voor die 2 flitpalen net achter elkaar hè. (of staan ze uit. Naja dat risico neem ik toch nooit).

Als ik naar m'n ouders toe ga kan je prima naar die palen zwaaien voor een extra mooie foto :X

Ho let op op de lodijk!!


De flitspalen zijn niet alleen gemaakt maar staat nu een xtra xtra hoge paal met punten! eraan die beide palen hoogst waarschijnlijk filmt, denk voor de vele vernielingen...
Dus als je de flitspaaltjes weer dicht spuit met verf ff bivak mutsje op en kenteken platen eraf :X :X

Wil trouwens morgen graag naar die rit in weest maar = denk ik niet echt versctandig ;(

Maar mensen vorig jaar rond deze tijd was het eerst -20 en 2 weken later +20 weten jullie nog?? dus dat biedt perspectief voor dat zomer avondje!!! *O* *O*


Fijne avond allen en een prettig weeken :W

*O* Joepie, zijn er dus nu ook mooie filmpjes van mij beschikbaar ;)

Mag ik dit onderschrift trouwens nog voeren? woon tegenwoordig in Amsterdam
[me]eindelijk m'n eigen kamer en weer op mezelf wonen[/me] 8-)
 
kvind het best een mooie motor al is het een bwm.
maar zaterdag rijden? ze voorspellen matige vorst |(

het houd ook nooit op. net nu Remco een motor heeft gekocht blijft het vriezen tot in mei -O-
 
VTR.jpg


bwoah,mooi weer slecht weer, t maakt mij niet echt uit op het moment
laat de regen maar vallen,dan spoelt de pekel mooi weg :Y
 
Enthousiste reacties :X

Ik vinnem mooi *D

Wel alle koffers eraf neem ik aan dan he ;)

Whahaha ja psies ;)

Ik vinnum ook mooi *O* De topkoffer gaat er iig af. Ik denk dat ik een nieuwe bestel alstie op de proefrit goed bevalt en dan wil ik er o.a. een aantal touratech accesoires op en eens ff kijken wat ze hebben aan koffers. Ik vind deze standaard koffers van BMW niet zo mooi. Die van de 1150 en 1200GS zijn veel mooier. En daarnaast heb ik mijn oxford panniers nog die al wel 1 x zijn gebruikt :X Dus ik zie nog wel ff :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan