In 't Gooi deeltje IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog steeds te koud om te rijden gvd....Kan toch niet lang meer
duren lijkt mij.
Hij staat gepoetst in de garage met een volle accu en tank :Y
 
Nog steeds te koud om te rijden gvd....Kan toch niet lang meer
duren lijkt mij.
Hij staat gepoetst in de garage met een volle accu en tank :Y

Heb toch ff gereden, moest gewoon. Ging redelijk, maar naar 3kwartier toch echt weer gestopt.

Maar het was goed droog en de grip was subliem.
 
Mogguh allemaal :W

Hebben wij hier iemand rijden op een ZZR600? Gisteren reed er vanuit Huizen eentje voor ons richting Hilversum via Crailo. Er zat een dame achterop met een lange jas en bont laarzen. Er zat een MF sticker op en het kenteken eindigde op BK. Jullie gingen na Crailo de snelweg op.

Kee zaterdag wordt proefrijdag *O*
 
mjah soms liggen er hele hopen zout op de weg :( niet nrmaal meer.
btw poikie was je dronken zaterdag avond? volgende keer ff ander shirtje aantrekken want die strepen kunnen heden ten dagen niet meer hoor _O-
 
mjah soms liggen er hele hopen zout op de weg :( niet nrmaal meer.
btw poikie was je dronken zaterdag avond? volgende keer ff ander shirtje aantrekken want die strepen kunnen heden ten dagen niet meer hoor _O-
Volgens mijn modebewuste broer zijn strepen juist helemaal in ....

:P
 
:o vertel op was hast du gesehen? :+
woehahaha betrapt Poikmaster
full
 
ik weet niet.
Ik ging net naar het dorp en liep vanaf het markt terein de groest op en jij kwam mij voorbij lopen. heb niet zo heel veel op je gelet hoor :D
 
't gooi,leuk een topic waar ik me wel thuis voel,woon zelf in bussum en heb zojuist m'n eerste motor gekocht,ZXR uit 95:

zxr28yz.jpg


uit de lijst van members ken ik zo op het eerste gezicht niemand,ongetwijfelt dat ik wel eens wat bike's heb zien rijden van jullie hoor
ja michel met de zwarte CBR komt me wel bekend voor,die zag ik nog wel eens met een wheelie voorbij komen door bussum als ik op m'n brommertje even langs de weg stond van de zomer *D

nouja hoe dan ook,ik ben zeker in voor een ritje als het wat beter weer wordt,zal alleen eerst beetje aan m'n motor meten wennen maar dat komt vast wel goed

groet Richard
 
't gooi,leuk een topic waar ik me wel thuis voel,woon zelf in bussum en heb zojuist m'n eerste motor gekocht,ZXR uit 95:

(Afbeelding)

uit de lijst van members ken ik zo op het eerste gezicht niemand,ongetwijfelt dat ik wel eens wat bike's heb zien rijden van jullie hoor
ja michel met de zwarte CBR komt me wel bekend voor,die zag ik nog wel eens met een wheelie voorbij komen door bussum als ik op m'n brommertje even langs de weg stond van de zomer *D

nouja hoe dan ook,ik ben zeker in voor een ritje als het wat beter weer wordt,zal alleen eerst beetje aan m'n motor meten wennen maar dat komt vast wel goed

groet Richard

*Proest* Je bedoeld toch niet Michel27 heh, el wheelie-end _O-

Maareh welkom hiero *O*
 
*Proest* Je bedoeld toch niet Michel27 heh, el wheelie-end _O-

Maareh welkom hiero *O*


:^

Zal ik dan wel echt niet geweest zijn :o
De enige keer dat ik een wheelie trok was niet gepland en was daarna verstijfd van schrik en van de pijn van het neerkomen toen mijn zaakje tegen de tank knalde :+

Maar welkom en mooie motor :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan