ural/dnepr bobber

Die nieuwe, die ze samen met de Wolff mc gemaakt hebben, die kennen jullie toch ook wel?

full


:r
 
full



Heerlijk, lekkere, eerlijke choppers die met weinig middelen (en al helemaal geen MCS, Zodia, W&W ofzo) in elkaar gezet. Volgens mij ga je zo 3 decenia terug als je daar rondrijdt.
 
(Afbeelding)


Heerlijk, lekkere, eerlijke choppers die met weinig middelen (en al helemaal geen MCS, Zodia, W&W ofzo) in elkaar gezet. Volgens mij ga je zo 3 decenia terug als je daar rondrijdt.
:^

Wat daar rijdt is idd allemaal ouwe zut ... veel respect voor hoor (wat ben ik blij met mijn wegenwachtpasje hier :X )

Zo'n Wolf-bike (voor de europese markt "Voyage" genaamd) staat er ook een bij Gossie. Ziet er idd helemaal niet uit, en is volgens zeggen geen bocht om te krijgen (en dat wil wat zeggen in russische termen hahahaha)
;)
 
Hmmm, bocht genoeg daar....

(Afbeelding)
Er heeft onder UDCN leden een tijdje een videoband gecirculeerd met opnamen in de Dnepr fabriek, uit de tijd nèt na de val van het communisme ... vergeleken met het personeel ziet deze er dan nog heel goed uit :X

Echt ongeloofelijk, een hoop van die zatte zwalkende lui met oud roestig gereedschap ... te triest voor woorden! Vandaar het vaak gehoorde advies: neem geen Dnepr met weinig kilometers op de klok ... want daar zijn de kinderziektes nog niet uit!

;)


Edit: volgens mij is de kilometerstand van dat hok van mij juist vóóruit gedraaid B|
 
Ik krijg zaterdag a.s. kaarten, campingkaarten, voor de www.zwartecross.nl schijnt een leuk feestje te zijn, 12 kaarten, we gaan er met traktor en oude caravan naar toe.

Ze hebben daar dit jaar ook een chopperklasse
 
Is voor mij en de eerste keer, heb het altijd willen doen voordat ik 45 was, en dat duurt nog twee jaar, en nou gaat een maat (ook een leeftijdgenoot) zaterdag naar concert in Dalfsen, en neemt daarvandaan de kaarten mee, kan niet missen. Doet ie ook al jaren.

Heb al 4 jaar achtereen achter het net gevist met via inet bestellen, dat is in no time uitverkocht.

En de camping, heb er DVD tjes van gezien, moet een superfeestje zijn, vrouwtje gaat ook mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan