Depri angels ?

Ik wil..

  • ook full member bij een mc worden

    Stemmen: 2 14,3%
  • niet bij een mc..

    Stemmen: 12 85,7%

  • Totaal aantal stemmers
    14
denk dat dat meer door het op geschoten worden etc komt ;)
want wie word er nu niet vrolijk van lekker :] ??
 
kan ook door het weer in zweden komen, maar als je het stukje goed leest tijfelt men enigsinds aan het waarheidsgehalte van al die `ziektes`...
 
ik ken ook zo'n verhaal maar dan met een zadel.
heb ik uiteindelijk aan de buurjongen gegeven voor op z'n (malthese)crossfiets
 
waar was je zaterdag eigenlijk ?

kom ik een keer in die bible belt daar, ben jij er weer niet...
 
Waar is Knogjarn eigenlijk gebleven ?

Ben er weer eens een keertje... heb eindelijk naar meer dan een maand wier internet! Tja je woont op het plateland of niet...
en het is nog steeds fokking koud (vanochtend om 7.00 uur was't -20!) en het sneeuwt nog steeds...
Ennuh mijn garage is niet zo warm als ik had gehoopt....

Sinds ik in Zweden woon ben ik niet meer depri trouwens...

On-topic: mooi verhaal... Tja de scandinavian biker war heeft zijn traumas achtergelaten... en ook het feit dat de bandidos hier in de omgeving er snel groeien helpt denk ik ook niet. Hier is een lokale tattoo-artiest welke voor/onder de naam House Of Pain werkte (van de Big Red Machine/81) is ook al terug gezonden naar Rusland, althans zijn verblijfsvergunning is niet verlengd en de shop staat nu leeg....

Heb nog niet de tijd genomen/gehad om de forum te bekijken en ik ben druk in de weer om alle bouten uit te boren/slijpen van die Ratstar...
 
full


En dat van die Bandidos ; ook bij onze oosterburen vermenigvuldigen ze zich behoorlijk snel. Zou mij niet verbazen als het ook hier niet lang meer kan duren......

Maar eh, 1 op de 5 Zweden is dus overspannen, of staat iig onder behandeling voor stress? Is dat niet een beetje veel?
 
Laatst bewerkt:
(Afbeelding)

En dat van die Bandidos ; ook bij onze oosterburen vermenigvuldigen ze zich behoorlijk snel. Zou mij niet verbazen als het ook hier niet lang meer kan duren......

Maar eh, 1 op de 5 Zweden is dus overspannen, of staat iig onder behandeling voor stress? Is dat niet een beetje veel?

Bedankt!

Ach de mensen hier zijn niet veel spanningen gewend geloof ik... ze zijn ook altijd rustig en ontwijken gespreken over bijv. politiek e.d. om de gemoederen niet te hoog op te laten lopen...(ze denken bijvoorbeeld heel snel dat ik boos ben...) Ik heb ook vaak dat ik denk dat veel mannen homosexueel zijn, niet dat dat een probleem is, want ze zijn vaak socialer/gevoeler/warmer dan de gemiddelde man in NL... Maar dat is hier in het gezellige zacht aardige gemoedelijke Dalarna! Hahaha.... Maar ja wat wil je naar jaren lange sociaal-democratische indoctrinatie! Hahaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan