chopper van 75 euro??!!

ja goed werk hoor daar valt een mooie bike van te maken,zowiezo zijn de 450 modellen mooier gelijnt als de 440's
verder nog plannen met dat apparaat.
(hoe quote ik iemand trouwens??? |( )
 
Rechts bovenin wit vakje met rood pijltje naast paars envelopje, daar klik je op :)

ja computers he,blijf toch lastiger als sleutelen,bedankt ,hoe is het trouwens met die hardtail van je,wel iets over gelezen maar weet niet meer waar. :]
 
hoe is het trouwens met die hardtail van je,wel iets over gelezen maar weet niet meer waar. :]
[/quote]

De foto's, zover ben ik tot nu toe en zal nog wel ff zo blijven.
Het zijn de kleine aanpassingen nog en dat kost nu net de meeste tijd.

Foto=ZYZ3SOMC


Foto=P43T76Q8


Als je meer wilt zien, het is allemaal te volgen op m'n site: http://home.hetnet.nl/~geronimo72/index.html
 
ja goed werk hoor daar valt een mooie bike van te maken,zowiezo zijn de 450 modellen mooier gelijnt als de 440's
verder nog plannen met dat apparaat.
(hoe quote ik iemand trouwens??? |( )

ik wil er net als bij jou een hardtail van maken is hij nog lager, schilt nog ongeveer 4 / 5 cm, sidemount kentekenplaat, hier en daar nog wat schilderen en een laag zadeltje maken.........maar dat is lastig, om het netjes te doen.
verder wil ik er eens een seizoen op rijden want ik vind hem wel geinig zo
8-)
 
daar valt zeker nog heel wat moois van te maken,laag stuurtje zit erop zeg. :} :}
 
nou heb ik het weer niet kunnen laten,ik heb nog zo'n brik gekocht alleen dan een chain-drive,ik wil nu dus van deze 2,2 verschillende choppers maken namelijk 1 low budget en 1 echt mooie.
ik heb een complete set (dikke tank met 2 doppen en de spatborden, mooi in de lak)van een hd kunnen kopen.
alleen nu wil ik graag het mooiste/beste blok (chain-drive)ombouwen tot belt-drive en vice versa alleen de koppelings handel zit aan de tegen overgestelde kant van het blok???
wie o wie heeft dit al eens gedaan en wat zijn de knelpunten.
(fotos volgen)
 
niemand ooit iets met chain/belt gedaan dus??
nou ja bij deze een update van kawa2,kawa1 ligt even stil.
ik heb de hele motor gedemonteerd en de wielen,het frame,balhoofdplaten gespoten met hamerite,wat een mooi effect geeft,voordien wel alle roest verwijderd,en roest was er genoeg,zie kawa1.
ik heb laatst een harleysetje gekocht voor niet teveel(tank spatborden achterlicht en nog wat spul)en een stuurtje(wat helaas (nog)niet past.
tank iets aangepast om aanstoten met de voorvork te voorkomen.
zoals ie op de foto staat is ff een voorlopige montage want ik wacht op onderdelen nl. balhoofdlagers voorvorkkeerringen en een kettingkit.
ik wil proberen hem achter nog wat lager te krijgen en ik moet nog even kijken wat ik met het achterspatbord ga doen.
ik ben ondertussen bezig het blok te polijsten,wat ook nog een hele klus is gezien de oxidatie.

























full
 
ik moet ff kijken het is of een ander stuur of alle bedieningshendels van een harley.
 
Gaaf projectje, wil zelf ook iets leuks gaan maken van een ltd440. Ik zou het achterspatbord o/d achterbrug bevestigen, krijg je een beetje dat hardtail effect. Succes verder! Weet iemand trouwens of de spaakwielen van een ltd 305 csr in een ltd passen of vergt dat veel aanpassingen?

Bas
 
bedankt voor je reactie,maar wat betekend dat" o/d" :? :? :? :? (onder de/op de/over de??)
ik weet niet zeker maar ik denk dat die velgjes wel passen :]
 
spatbord achter is te koop trouwens incl.lamp kentplaathouder etc. :]
 
idd check het maar ff op marktplaats onder harley onderdelen trefwoord achterspatbord.
stuurtje(inch)is ook te koop :Y :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan