project verchoppen yamaha xz 550 jan 2005-2006

nu met gespoten tank, komt nog een verfraaiing op.
full
 
Ik zou dat apenhangertje er lekker op laten zitten !,jammer dat hij niet helemaal zwart word ....maarja smaken verschillen gelukkig nu 1maal !
 
Ik zou die voorste lip van de tank ook zwart maken, komt de lijn er wat mooier uit. Als het mogelijk is, zou'k die tank zowiezo wat laten zakken..

ps
die optie met die afgekeurde aanvalsslangen vonnik ook wel heeeeel apart!
:W
 
forwardcontrols zijn ook zelf gemaakt van rvs uitlaatsysteem word ook van rvs.
Heeeft iemand nog suggesties voor het afstellen er zitten nu open luchtfilters op en straks open pijpen.
moet ik dan grotere sproeers plaatsen.
alvast bedankt. :}
 
Of misschien je vork iets onderuit zetten? Hij staat wel erg rechtop.
Het is niet helemaal mijn smaak, maar hulde voor zoveel eigen werk!!
 
Andere tank. Zeker weten. Er zijn toch wel tanks die over jouw frame zakken. Tank van een Honda VT1100 heeft een brede tunnel. Heb ook nog een paar tanks liggen van een virago. Meet je breedte van het frame eens op. Zijn vast wel tanks die passen te krijgen. Fietsje ziet er verder goed uit. Vork staat wat mij bereft niet verkeerd. Stuur inderdaad verticaal plaatsen. Kan echt een leuke fiets worden.
 
voorfork onderuit zetten was wel de bedoeling,maar kijk maar eens naar het balhoofd, zitten aan de zijkant grote platen,was bang dat met lossnijden en dan weer vastzetten het niet meer in een lijn zou krijgen.
en moet je eens kijken naar het originele plaatje blz 1 ,die jappen hebben een voorfork ontwikkeld daar is er maar een van ,alleen de xz heb dat ,onderste poten staan anderssom ,wilde ze draaien maar dan komen de remklauwen aan de voorkant ,gaat niet goed dan denk ik.maar iemand sugesties ik hoor het gr :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan