monoschokbreker virago

martijnxvtje

MF'er
15 feb 2006
70
0
Tiel
Heey,

Ik heb een yamaha virago uit 1986, nou wil ik graag weten of jezelf de schorbreker kan vullen.
Ik heb wel een ventiel zien zitten onder het zadel dat naar de schokbreker loopt weet iemand hoe dat werkt en wat er in moet??

Thanx alvast
 
hey hey,

Thanx maar ik heb gister een nederlands handboek gekregen daar ga ik ff in neuzen, als ik het gevonden heb maar mn demping blijft verrot dan mail ik ff henkie...
 
thnx JFK,

Maar is daar nog een bepaalde druk aan verbonden..??

:] :] :]
Dat staat in je manual, als het goed is. Je zou ook eens de ringen onder aan je schokbrekers eens kunnen verstellen: ik denk dat dat heel wat meer verschil maakt met je demping. Let wel op dat beide ringen op hetzelfde getal komen te staan.
 
even een piccie
full
 
Martijnxvtje, Gewoon de monoshoke ertussen uit halen en inplaats daar van een stuk stevig stalen buis. Die kun je ook nog korter maken, dan komt de motor ook lager te liggen. Hier even een foto van een XV die ook verlaagd is door een stalen buis.Gr Martin
006.JPG
 
Laatst bewerkt:
heey,

Das wel supervet zonder schokbreker maaruh rijd dat wel een beetje??
En is er nog een minimale maat aan verbonden of is dat gewoon natte vinger werk *D
 
Super mannen,

Ik zal is ff kijken hoe ik dat het best voor elkaar kan krijgen.
Kan ik daar gewoon een goeie stevige buis voor gebruiken??
En hoe kan ik die het beste bevestigen??
Of zal ik dat zelf maar even uitzoeken.
 
Super mannen,

Ik zal is ff kijken hoe ik dat het best voor elkaar kan krijgen.
Kan ik daar gewoon een goeie stevige buis voor gebruiken??
En hoe kan ik die het beste bevestigen??
Of zal ik dat zelf maar even uitzoeken.

Ik heb mijn achterveer er uitgehaald en meegenomen naar het lasbedrijf en gezegd maak maar na maar dan korter. ik weet dat ze dikwandige buis gepakt hebben. mij schilt het ong. 8,5 cm. kosten 35 euro en goed gelast.
 
Super mannen,

Ik zal is ff kijken hoe ik dat het best voor elkaar kan krijgen.
Kan ik daar gewoon een goeie stevige buis voor gebruiken??
En hoe kan ik die het beste bevestigen??
Of zal ik dat zelf maar even uitzoeken.

Gewoon dikke vierkantebuis gebruiken met de zelfde dikte als de aansluiting van de monoveer.
Gaatjes boren kun je zelf wel denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan