ervaring xv 535

martijnxvtje

MF'er
15 feb 2006
70
0
Tiel
Hoi hoi,

Ik heb een ouwe yamaha virago xv750.
nou wil ik denk ik overstappen naar een xv 535 is dat verstandig??
Ik kies voor een 535 omdat die betaalbaar is voor mij en ik vind het een mooie brommer, euhm.. motor
Maar denken jullie dat ik spijt krijg??

Groetjes Martijn,

:]
 
inderdaad, en waarom overstappen als je al een xv750 hebt, om ermee te rijden zal wel ongeveer even duur zijn als met een xv535
 
oh Euhm... dan is het duidelijk..
Het ging er mij om mijn viragotje komt uit 83' ik dacht wil iets jongers maar wel betaalbaar dus zodoende...

maar thanx voor jullie reply's :] :]
 
Ik heb jaren op een 535 gereden totdat hij gejat werd......(ja dat worden ze).
Rij nu al geruime tijd op een 1100 en een 700, dus ik spreek uit ervaring dat overstappen op een 535 een hele grote stap terug is, die je echt niet wil maken.
hou het lekker bij de 750, of zoek een 750 of 1100 die nieuwer is voor de zelfde prijs, of wat mij betreft heel iets anders.
 
en omdat je op je fl*kker hebt gekregen van een
aantal heren hier besluit je toch maar geen "wijvenbrommer"
te gaan rijden?

if so. waarom hecht je zoveel waarde aan hullie ze oordeel?
je eigen oordeel telt.
 
Haha :) Wees,

Het gaat mij er niet om wat iedereen er van vind of ik het moet doen of niet.
Ik wil gewoon weten wat de ervaringen zijn met die motor, en of iemand die stap ook al eens gedaan heeft, en ik hoor van wel en dat dat geen goeie is geweest.
Maar wie weet maak ik eens een ritje op zon ding en dan zie ik wel, maar ben blij dat iedereen eerlijk is... mmzzzllll thanx iedereen

:] :] :] :]
 
ik heb zelf ook een xv750 (project) en een verbouwde 450 en van zwaar naar licht en van licht naar zwaar het doet me geen ene moer. het gaat er mij om dat de motor er flitsend uitziet en dat hij lekker rijd. en niet of dat iedereen mij wel stoer genoeg vind. al dat macho gelul over wijven motoren of niet, laatst zag ik een wijf op een harley. ik dacht.... heb je weer zo'n wijven motor.( of heet dat dan een wijf met ballen??) blijft stom gelul. rijd wat je wil.
wel is het zo dat de 750 meer koppel heeft dan de 535, maar hoeveel waarde hecht je daaraan???
een kennis heeft op zo'n 535 gereden en die was hem op den duur beu en wilde zwaarder. maar het was een leuk en flitsend fietsje.
zelf zou ik het niet doen en sparen voor een nieuwere virago 750 of 1100 puur omdat ik die mooier vind qua lijn dan de 535.

by the way als die oude xv weg moet heb ik wel interesse :+ :Y ....... :9
 
je moet je nix van ons aantrekken anders kom je nooit ergens.

maar als je op een 535 gaat rijden kom je ook nergens.....
going nowhere fast zeg maar....

[edit]ik bedenk me net dat ik zelfs als meisje niet eens op een 535 ging rijden...[/edit]
 
Laatst bewerkt:
nou, mij is het wel duidelijk ik heb pas voor 450.00 dat ding laten maken carb laten schoonmaken leidingen doorgeblazen nieuw spruitstuk enz..
nou moet ik alleen mn achterem ff nakijken maar dat doe ik wel ff zelf denk..
Hij loopt aan in mn remhuis ofzo, als ik dat heb opgelost blijf ik hem nog lekker ff rijden..
Die 450.00 haal ik er niet meer uit als ik hem nu alsnog verpatst ;(
Ik rammel nog wel ff door dan, en toch blijf ik die 535 een supermooi ding vinden

:+
 
Jah ze zijn ook wel erg klein..
Als ik niks bij had hoeven betalen had ik hem wel geruild denk hahaha..
Maar jah je weet wat ze zeggen "van ruilen komt huilen"
Het blijft een mooie motor, smaken kunnen verschillen...

:+ :+ :+ :+ :+
 
Hahaha...

Nee zonder gein als ik een keer tegen zon ding aan loop wil ik er best een jaartje op rond knorren... :]

Dus iemand ruilen tegen mijn prachtige xv750 uit 83' op het kenteken staat 89' :+

_O- _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan