quote:Eldert schreef op 29 januari 2012 @ 23:02:
Hallo Rob
je hebt zeker nog niet de tarieven van de Steam Packet Company opgevraagd
om je naar het Isle of Man te vervoeren .
Nee, nog niet. Speelt allemaal sinds vandaag.
Eldert
nu ik er even over nadenk de Manx Grand Prix is eind Augustus / begin September valt
dus niet samen met Oss
Klopt, maar voorbereidingen en het budgettaire plaatje........
quote:Voxonda schreef op 29 januari 2012 @ 22:54:
Mijn deelname aan de demo in Oss staat ter discussie, daar ik gevraagd ben cq. de mogelijkheid geboden kreeg, om deel te nemen aan de "Parade lap of Honor" tijdens de Manx Grand Prix op het Isle of Man.
Keuze's, keuze's en keuze's maken........................
quote:Voxonda schreef op 30 januari 2012 @ 20:34:
Vandaag mijn Titanium boutjes binnengekomen, meteen ff gemonteerd.
Wat is dat toch een mooi materiaal.
quote:
quote:Voxonda schreef op 01 februari 2012 @ 11:13:
Is voor mij meer het 'idee' dan het gewichtsvoordeel.........kan ik beter mijn bourgondische levensstijl aanpassen.
Ben ik eigenlijk niet echt van plan.
quote:Voxonda schreef op 01 februari 2012 @ 11:13:
Is voor mij meer het 'idee' dan het gewichtsvoordeel.........kan ik beter mijn bourgondische levensstijl aanpassen.
Ben ik eigenlijk niet echt van plan.
quote:loeser schreef op 02 februari 2012 @ 23:53:
je zou us hout moeten gaan hakken voor je openhaard in de schuur krijg je het vanzelf warm en je verbrand wat calorien "met een dubbele punt er boven de E wat ik nog nooit heb uitgevogelt hoe je dat doet op de pc maar das een ander verhaal" en gewicht verlies bovendien wat overigens niet inhoud dat titanium boutjes niet mooi staan op je bike,...... snap je wat ik bedoel?
quote:Voxonda schreef op 29 januari 2012 @ 22:54:
Mijn deelname aan de demo in Oss staat ter discussie, daar ik gevraagd ben cq. de mogelijkheid geboden kreeg, om deel te nemen aan de "Parade lap of Honor" tijdens de Manx Grand Prix op het Isle of Man.
Keuze's, keuze's en keuze's maken........................
quote:Voxonda schreef op 24 maart 2012 @ 20:41:
Isle of Man.............of course.
Maar eerst morgen 'trainen' op Lelystad met de VOS-OSS replica. Volgende maand naar Croix, wellicht naar Oss. Druk programma....
quote:Voxonda schreef op 26 maart 2012 @ 12:04:
Hey Ed,
Jazeker, gezellig dagje geweest en ook leerzaam!
Replica hield zich voortreffelijk en lekker wat uit kunnen proberen.
Nog ff lekker zonder demping, heerlijk wat een sound!
Groet, Rob

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3