Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Honda CBR 600RR/1000RR HK Suspension uitje

Pagina's:
«
»

ZAC#83

Reg. datum:
05 sep. 2003
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:41 schreef Rausdouwer het volgende:
Over mijn veringen schaam ik me een beetje. :o Ze stonden helemaal ingedraaid (op z'n hardst ingesteld) en nu bijna helemaal uit! Ik bleek eigenlijk geen vering meer te hebben op die manier en nu wel. Op de rechte stukken is het mega wennen maar in de bochten is het fantastisch! :} I.p.v. het gevoel te hebben dat ik bij acceleren te veel ondersturing heb en de bocht uit vlieg, ga ik nu haarscherp de bocht door. :] Maar ook bij mij is het beter om een andere vering te nemen. We gaan dus binnenkort terug voor een achtervering (reparatiekitje eigenlijk) en nieuwe voorvering en olie voor mij. :)

Hihi, ik had ongeveer hetzelfde! Nou wist ik wel dat mijn vering niet goed stond, hij stond namelijk afgesteld op de vorige eigenaar, die zo'n 20 kilootjes meer weegt dan ik. En hij stond op racegebruik ingesteld (lees: als een plank). Nou heb ik hier vorige zomer mijn VRO3 en een paar circuitdagen mee gereden, maar op de weg is het toch heel anders. Een wereld van verschil tussen vóór en na het afstellen! :)

Had ook een half jaar geleden voor het laatst erop gereden, dus het was sowiezo even wennen, getuige mijn blokkerend voorwiel :X

Rob en Egbert, bedankt!! :}
Go Girls Racing

Reg. datum:
27 aug. 2004
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 21:51 schreef Basia het volgende:
[...]

Hihi, ik had ongeveer hetzelfde! Nou wist ik wel dat mijn vering niet goed stond, hij stond namelijk afgesteld op de vorige eigenaar, die zo'n 20 kilootjes meer weegt dan ik. En hij stond op racegebruik ingesteld (lees: als een plank). Nou heb ik hier vorige zomer mijn VRO3 en een paar circuitdagen mee gereden, maar op de weg is het toch heel anders. Een wereld van verschil tussen vóór en na het afstellen! :)

Had ook een half jaar geleden voor het laatst erop gereden, dus het was sowiezo even wennen, getuige mijn blokkerend voorwiel :X

Rob en Egbert, bedankt!! :}

Dat vertelde een van die medewerkers van HK Suspension inderdaad. En volgens mij kwam je met precies hetzelfde gevoel terug. :)

Pagina's:
«
»
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3

Hosting by True