MF - Flevoland - Deel XX

Waar wil je meer van?

  • Bochten?

    Stemmen: 8 33,3%
  • Wheely's?

    Stemmen: 3 12,5%
  • Anale-Sex?

    Stemmen: 6 25,0%
  • Burnouts?

    Stemmen: 0 0,0%
  • Rolling-Burnouts?

    Stemmen: 0 0,0%
  • Stoppies?

    Stemmen: 1 4,2%
  • Knee-Downs?

    Stemmen: 6 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    24
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tyl

Dutch ProClass 1000 #56
7 mrt 2004
26.442
46
Zeewolde
full


Welkom op het snelst-lopende topic van Motor Forum.

Blablablablabla.

Wat ging hier allemaal aan vooraf...
Dronten, Flevoland
Flevoland topic deel 2
Flevoland topic deel 3
Flevoland topic deel 4
Flevoland Topic Deel 5
Flevoland topic Deel 6!
Flevoland topic deel 7
Flevoland topic deel 8
Flevoland topic deel 9
Het MF Flevoland Topic...Deeltje 10
MF Flevoland...Deel 11
MF Flevoland...deel XII
MF Flevoland deel XIII
MF Flevoland Deel XIV
MF - Flevoland Deel - XV
MF - Flevoland Deel - XVI
MF - Flevoland - Deel XVII
MF - Flevoland - Deel XVIII
MF - Flevoland - Deel XIX

Wist je dat:
- MF Flevo heeft zijn eigen Raceteam TEAM-FR
- MF Flevo heeft leuke feestjes!!
- MF Flevo heeft maar liefst 23.5 spots!!
- MF Flevo krijgt zijn 3 baans circuit (lees A6)
- MF Flevo heeft MF's beste Total Loss rijder

En niet te vergeten
- MF Flevo heeft de lekkerste wijven
- MF Flevo heeft zijn eigen COD2-clan (nou ja... bijna dan)
- MF Flevo heeft een maandelijkse BBQ (Bij RM of Motorhank)

Agenda
- Zaterdag 18 maart (Weesp): rit voor blinde man
- 15 april feestje bij Prof. Dr. Wiegge
- Tukkertoer Voorjaar 2006
- Daarna een feestje bij V-Ray
- Paintballen (zou het er ooit van komen??)
- 7 mei Mega Meeting vanuit Flevoland
- Als het weer beter weer is de wekelijkse vrijdag avond meeting op Spot 1,2 en 3

EN NOU HUP, VOLPOSTEN DIT TOPIC.
 
Laatst bewerkt:
Kom ik vanavond van mijn werk en zie ik een brief op het bed van mijn dochter liggen.

Na enige aarzeling besluit ik de brief te lezen:



Liefste papa,



Ga even zitten als je dit leest.

Het is met pijn in mijn hart dat ik je vertel dat ik er zo plotseling op uit ben getrokken met mijn nieuwe toffe vriend.

Ik ben passioneel verliefd en het is best een vriendelijke jongen, ondanks zijn piercings, tatoeages en zijn grote motor.

Dat is nog niet alles; ik ben in verwachting en Ahmed zegt dat we heel gelukkig worden in de kamer van zijn tijdelijk onderhuuradres bij de broer van zijn vaders tante.

Hij wil veel kinderen en zoals je weet is dat ook mijn grootste droom.

En die sluier is echt handig tegen de zon en tegen de vliegjes .....

Ik leerde reeds dat marihuana niet verslavend is en we hebben besloten het zelf te gaan kweken, voor ons en onze vrienden. Ahmed is al actief als tussenhandelaar in cocaine en XTC en nu dus ook ons eigen productiebedrijfje .

we zijn echt goed bezig hoor!

Het geld hebben we hard nodig want we zijn nog jong en we gebruiken zelf ook een klein beetje Coke en XTC, en dat spul is hartstikke duur hoor, haast niet te betalen.

Je zegt altijd dat je van de liefde niet kunt leven, maar omdat Ahmed geregeld een paar van zijn hele goede vrienden uitnodigt kan ik toch ook wat mee betalen ...

Ik vraag je verder te bidden dat de wetenschap snel iets mag vinden tegen Aids, zodat mijn Ahmed toch nog kan genezen.

En papa, wees vooral niet ongerust, ik ben toch al 15 en kan al heel goed voor mezelf zorgen.

Over een paar jaar zal ik je komen opzoeken zodat je al je kleinkinderen kunt bewonderen.

Je liefhebbende dochter.



P.S. Papa, ben je er nog en ben je niet te erg geschrokken?











Gekke papa, dit briefje is natuurlijk een grapje!



Ik ben spelen bij Hannelore en wil alleen maar bewijzen dat er veel ergere dingen zijn dan een slecht rapport.

Het mijne kan je vinden op mijn nachtkastje.

Kusjes.
 
Tyl: Prutser ;)

@Solex: Ik heb daar ook AVB gehaald.

@ Rest: :W

@SeMt-X: 2200 pas?!? :?
 
Nou ik ga weer aan het werk.. -O- t weekend zit op dit moment teveel op mn hielen.






Nog maar 2 uurtjes.. heerlijk!! :+
 
Ik reed vanmorgen naar m'n werk, zie ik plots een geel mannetje langs de weg staan huilen. Ik stop, ga ernaartoe, en vraag wat eraan scheelt. "Ik ben geel, kom van Venus, ben homofiel en heb honger...". "Tja, " zeg ik, "ik kan je een boterham geven, maar verder kan ik je spijtig genoeg niet helpen". Ik gaf hem een boterham en reed verder.

Even later zie ik langs de weg een rood mannetje staan huilen. Weer stop ik en vraag wat eraan scheelt. "Ik ben rood, kom van Mars, ben homofiel en heb dorst..." Dus ik zeg tegen hem: "Ik kan je een blikje cola geven, maar verder kan ik je niet helpen". Dus ik geef het mannetje een blikje cola en rij verder...

Even verderop zie ik een blauw mannetje langs de weg staan. Enigszins
geïrriteerd stop ik weer, ga naar het mannetje toe, en roep: "ZO BLAUWE HOMO, VAN WAT VOOR KUTPLANEET KOM JIJ, EN WAT WIL JE VAN ME HEBBEN!!??".

Waarop het mannetje antwoordt: "Uw rij- en kentekenbewijs graag" .
 
Wat zegt een smurf als ie z'n hoofd stoot?

"Oh nee, weer een blauwe plek!"
 
Hank zit met een sexueel probleem: Z´n vrouw wil maar niet klaarkomen.
Gaat ie naar de dokter, zegt de dokter dat hij Tyl moet inhuren die tijdens de sex met een grote waaier staat te waaien en dan zou z´n vrouw dus wél klaar moeten komen.

Dus Hank huurt Tyl in. Als ze dezelfde avond weer lekker bezig zijn staat Tyl erbij te waaien met die grote waaier. Maar de vrouw komt nóg niet klaar, dus ze proberen het wederom. Maar de vrouw komt wéér niet klaar.

Begint Hank opeens op Tyl te schelden dat ie niet goed waait, waarop Tyl zegt dat hij zelf maar moet waaien als hij het zo goed kan.

Dus Hank gaat aan het waaien, terwijl Tyl over zijn vrouw heen kruipt. En opeens gebeurt het toch: de vrouw komt klaar en schreeuwt de hele buurt wakker. "Zo", zegt Hank tegen Tyl. "Zie je nou hoe je moet waaien?!"
 
>>>>Bij de dokter

Een vrouw zit met een baby bij de arts te wachten voor het
eerste onderzoek van de kleine. De dokter arriveert en controleert
baby's gewicht.

Hij lijkt een beetje ongerust en vraagt of de baby borstvoeding
krijgt, of de fles. "Borstvoeding" zegt de vrouw. Waarop de dokter haar
vraagt om haar bloes en beha even uit te trekken. Hij knijpt in haar
tepels, en duwt en kneed en wrijft haar beide borsten een hele poos
voor een grondig onderzoek. Dan zegt hij: "Geen wonder dat deze baby onder
zijn gewicht is. U hebt geen melk !"

"Ik weet het", zegt ze, "ik ben zijn oma,
maar ik ben toch blij dat ik gekomen ben..."
 
Hank zit met een sexueel probleem: Z´n vrouw wil maar niet klaarkomen.
Gaat ie naar de dokter, zegt de dokter dat hij Tyl moet inhuren die tijdens de sex met een grote waaier staat te waaien en dan zou z´n vrouw dus wél klaar moeten komen.

Dus Hank huurt Tyl in. Als ze dezelfde avond weer lekker bezig zijn staat Tyl erbij te waaien met die grote waaier. Maar de vrouw komt nóg niet klaar, dus ze proberen het wederom. Maar de vrouw komt wéér niet klaar.

Begint Hank opeens op Tyl te schelden dat ie niet goed waait, waarop Tyl zegt dat hij zelf maar moet waaien als hij het zo goed kan.



Dus Hank gaat aan het waaien, terwijl Tyl over zijn vrouw heen kruipt. En opeens gebeurt het toch: de vrouw komt klaar en schreeuwt de hele buurt wakker. "Zo", zegt Hank tegen Tyl. "Zie je nou hoe je moet waaien?!"
_O- _O-
 
Een Belg tankt in Amsterdam bij een selfservice station. Hij gaat naar binnen om te betalen, gaat naar buiten en komt direct daarna in paniek weer binnen. "Weet je", zegt hij," nu heb ik mijn wagen gesloten en de sleutels erin laten zitten". "Geen paniek", zegt de bediende, "dat gebeurt wel vaker" "U krijgt van mij een schroevendraaier, een doekje en een ijzerdraadje mee. Met de schroevendraaier duwt u het raamrubber opzij, u doet het doekje ertussen, om niets te beschadigen en met het ijzerdraadje hengelt u het pinnetje van de deur open". De Belg is helemaal opgelucht en loopt weer naar buiten. 5 Minuten later komt een Amsterdammer binnen. "Dit kan toch niet " zegt hij verbaasd tegen de bediende. "Ja, wat dan ?" vraagt deze. "Staat er buiten een Belg, met een ijzerdraadje z’n deur open te hengelen!" Nou en?" vraagt de bediende, "dat maken wij hier regelmatig mee!". "Ja", zegt de Amsterdammer, "maar toch niet dat de vrouw in de auto zit en steeds roept: Beeeetje naar linnnnks, beeeeetje naar rechts!!!"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan