Hondenzeik

Een schrikdraadje door je hoes heen vlechten en op je accu aansluiten. Hoor je vanzelf op een gegeven moment het hondje wel huilen! Doet ie nooit meer! }) })

I.d.d. dat werkt uitstekend. We hebben ooit meegemaakt, dat een vriend van m'n broer in een nogal dronken staat over schrikdraad heen pieste
:+ Dat doet ie dus echt nooit weer :P
 
met bb gun uit het raam hangen en de hond en de eigenaar op het achterhoofd schieten :9

of een hoopje peper neergooien bij je motorhoes, dan is de hond wel genezen als ie begint te ruiken :)
 
Ehm, ik kan niet staand plassen :+
Het kan wel.... wordt alleen zo'n zooitje ;) Of je plast de deurmat onder


Maarre... honden snuffelen altijd ff voor ze hun 'geurvlag' uitzetten... beetje peper doet wonderen :Y niet hele fijne maar beetje gemalen korrels ofzo. uiteindelijk ligt de fout bij de baas, maarja, dat is een mens dus gewoon een grote arrogantieplaat voor z'n kop.
 
met bb gun uit het raam hangen en de hond en de eigenaar op het achterhoofd schieten :9

of een hoopje peper neergooien bij je motorhoes, dan is de hond wel genezen als ie begint te ruiken :)

Je vergeet wel dat het schadelijk is voor zo'n dier, hun neus is nogal gevoelig, dus de kans is groot dat zijn reukorgaan zeer slecht zal zijn na zo'n actie. Die hond kan er niks aan doen.... net zoals een klein kindje in de luier zeikt...... maar die baas........daar moet eens mee gepraat worden en doe dieren geen leed aan is mijn advies. :(
 
Ik zal morgen een foto maken van het plaats delict, als de heren zien hoe ernstig mn hoes eraan toe is, ga ik er van uit dat ze zeer bereid zijn te helpen :+ :+

Pas maar op, als je je omgeving fotografeert, ben je zo gevonden door het MF stalkerteam :X
 
Je vergeet wel dat het schadelijk is voor zo'n dier, hun neus is nogal gevoelig, dus de kans is groot dat zijn reukorgaan zeer slecht zal zijn na zo'n actie. Die hond kan er niks aan doen.... net zoals een klein kindje in de luier zeikt...... maar die baas........daar moet eens mee gepraat worden en doe dieren geen leed aan is mijn advies. :(
Heb idd nog nooit een vader peper in de neus van zijn kind zien drukken omdat ie wéér in de luier gezeken heeft :+
 
Het kunnen natuurlijk ook k*tkatten gedaan hebben, zeker omdat je zegt dat het vreselijk stinkt. (kattenzeik stinkt een factor tig meer dan hondenzeik) :r
 
Het kunnen natuurlijk ook k*tkatten gedaan hebben, zeker omdat je zegt dat het vreselijk stinkt. (kattenzeik stinkt een factor tig meer dan hondenzeik) :r

Daar dacht ik dus ook meteen aan. Omdat het zo stinkt moet het wel kattenzeik zijn :r En dat krijg je dus ook erg slecht er vanaf.
 
Tegen kattenzeik is wel weer een goed middeltje.
Daar kun je weer leeuwenstront tegen gebruiken. Kunnen die katten niet tegen of ze ruiken de leeuw en worden bang ofzo.

Dus: smeer je hoes in met leeuwenstront en je problemen zijn voorbij O-) *O*
 
zal ik dan maar in een emmer zeiken en dat tegen de voordeur gooien :Y
Wel zien dat het niet terugkaatst dan ;)

Ik zie het al extremer:
- *** Dingdong ***
- Er wordt opengedaan
- Op de achtergrond geblaf
- SKWAATCH, daar gaat de emmer zeik over de kerel die zonet heeft opengedaan.
- "Denk hieraan als je je hond nog eens uitlaat en voorbij mijn motor komt..."
of zijn er nog heren in de buurt van a'dam zuid wonen die voor mij tegen een deur willen zeiken O-)
En zonder context klinkt dit ook raar.
 
Laatst bewerkt:
Ooit werd mijn firmawagen door een reu beplast, inderdaad teven hurken neer.Toen ik thuis kwam plasten mijn 4 (vier) reuen elk tegen de 4 wielen, elders geparkeerd een vreemde reu zet een geurspoor, thuis terug mijn 4 ... Het blijft zich herhalen.In de 60-er jaren zag ik op de stoep in steden een geel poeder tegen plassende honden, waarschijnlijk zwavel dat hevig reageerde met warme urine!De dader kan ook een kater zijn, die blijven ook terugkomen om geursporen te plaatsen.Oplossing; plaats een paaltje met katten- of honden"geur" op een meter van de hoes, dan krijgt het paaltje zijn dagelijkse doop en de hoes wordt niet meer gemarkeerd.Na intens onderzoek bleken deze 2 reuen niet schuldig.
full
 
Je rent naar de dierenspeciaalzaak en gaat een flesje puirein halen. Is een niet giftig middel en de hondjes lichten de pootjes niet meer op. Klaar is klara.
 
Klein beetje ammonia op / rond de plaats van de hoes spuiten,
gaat de hondje of poesje ook niet blij van plassen.
 
Kaartje hangen "Als ik je betrap met je hond, sla ik hem met mijn spade in tweeen" .... ???? [me]Wullebolle is nochtans lid van Gaia ... [/me] Maar ja, een mesjogge NLder gaat dan zelf tegen je zeil gaan z**ken ... ben je terug bij af ... AF??? AF hondje? AFhakken dat 'instrument' ????
 
Tegen je motor zeiken terwijl je er zelf niet bij bent!
Das een geniepige hond dan!, zal z'n baasje ook wel een achterbakse leperik zijn!

Kijk, deze hond doet het tenminste waar de eigenaar van de motor (nou ja, motor :? ) bij is! _O-

SBR48_Dog_pee_on_Hayabusa_jpg.jpg
 
peper doet ook wonderen...
honden lopen altijd eerst te ruiken waar ze willen pissen, en peper.....tja, daar zijn ze dan niet zo blij mee
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan