Hondenzeik

geweldig topic dit! lig echt dubbel van het lachen. Wel lullig voor daantje!

En idd de dieren zijn niet de boosdoener....
 
geweldig topic dit! lig echt dubbel van het lachen. Wel lullig voor daantje!

En idd de dieren zijn niet de boosdoener....


Vroeger zat mijn brievenbus altijd onder de zeik.

Bleek het een hond te zijn die uitgelaten werd door zijn baasje, mijn brievenbus was zijn favoriete zeikplekje.

Ben gewoon op de uitkijk gaan liggen.

Toen de hond kwam zeiken heb ik het baasje ff aangesproken maar dan wel op een manier dat de ganse straat buiten kwam kijken.

Nooit meer last gehad!
 
Gaat al de goede kant op met dit topic :)

Het duurt niet lang meer en straks gaat het over de motor omcircelen met landmijnen onder de stoeptegels en het gooien van handgranaten richting hondenbezitters :9
 
Er wordt sinds kort tegen mijn motorhoes aangezeken (ik neem aan door een hond :+ )

Ik maak het schoon met schoonmaakazijn, stinkt verschrikkelijk, dus dan blijft die k*thond een tijdje weg, maar na een tijdje is het weer raak.... ik heb geen idee wie het is, er zijn verschillende mensen die met hun hond door onze straat struinen...

Heeft iemand tips om dit tegen te gaan? :?
Gaan zitten posten tot de dader langskomt lijkt me niet zo'n plan... heb geen idee wat ik zou moeten doen als ik het zou zien ...geloof niet dat ik met mn 23 jaar en 1.68 een hoop indruk maak :X


Een bus van die antikatten korrels halen bij Intratuin. Dat spul ruikt zo sterk dat honden ook worden verjaagd
 
100_0765Small.jpg


"Keep dogs and cats away"
 
Hier een lijstje met mogelijke oplossingen: :+

landmijn.jpg


078-Schrikdraad%20Foto%201.jpg


4522944_1_detail.jpg


PICT0106%20Val%20with%20the%20Flying%20Faramir.jpg


phalanx.jpg


cool_dog.jpg


52860.jpg


DCOHL-onbuilding.gif


routine-crab-most-muscle.jpg




Mochten de bovenstaande manieren echt niet helpen dan raad ik je aan om deze aan te schaffen:

front_rifles.jpg


en daar moeten deze patronen in:

bmgtw.jpg



Succes! :+ :+ :+
 
blijf gewoon in de bosjes liggen en op et moment dat wie dan ook tegen je hoes aan pist ren je er heen en pis je over hem heen .. opgelost...
Of je volgt em tot huis en dan pis je over zijn spullen heen
 
Naast peper strooien helpt het ook om rond de plek waar je motor staat een cirkel bleekwater te gooien. Vinden ze niet lekker. Moet je natuurlijk wel je motor elke dag op dezelfde plaats neer zetten of elke dag een halve fles bleek bij je hebben :) maar het helpt echt. Ook tegen schijtende honden trouwens 8-)
 
toen mijn hond loops was kreeg ik altijd een hele horde fans van haar mee, ik nam op een gegeven moment een fles dubro mee citroen en spoot dat overal waar ze pieste en sindsdien geen problemen meer, is wat betere lucht dan azijn . succes
 
Het kunnen natuurlijk ook k*tkatten gedaan hebben, zeker omdat je zegt dat het vreselijk stinkt. (kattenzeik stinkt een factor tig meer dan hondenzeik) :r

daar zat ik ook al aan te denken...


Je rent naar de dierenspeciaalzaak en gaat een flesje puirein halen. Is een niet giftig middel en de hondjes lichten de pootjes niet meer op. Klaar is klara.

da's in ieder geval een diervriendelijke oplossing :Y
[me]nou is Cathje ook niet echt dol (meer) op hondjes... maar toch... [/me]
 
te koop bij de drogist:Lysol,moet je eigenlijk verdunnen maar dat deden wij niet,nooit geen last meer gehad.
 
Heb hetzelfde probleem, maar heb al een paar goeie oplossingen voorbij zien komen.. _O-

Keek een keer toevallig naar buiten, man met hond bij m'n motor..hond pist tegen motor (voorwiel met sloten), ik naar buiten om man vermanend toe te spreken, maar man liep weg met hond..achteraan gelopen om te kijken waar 'ie woonde..had 't idee opgevat om z'n voordeur te bevuilen..met zeik of stront..stapte 'ie 2 straten verderop in z'n auto en reed weg.. :?
 
Het hoeft niet een hond te zijn, vergeet niet dat een kater er ook tegen aan kan sproeien, en dat stinkt echt als de neten :(
Oplossing neem een hond die de pest heeft aan katten :)
 
nou hij heeft vrolijk over de peper heen gepist hoor B|

dr zit nu mispoes op ofzo....weerhoudt katten en honden ervan te urineren blah blah.....we wachten af :Z
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan