Hondenzeik

D@@antje

MF'er
27 sep 2005
99
0
Amsterdam
Er wordt sinds kort tegen mijn motorhoes aangezeken (ik neem aan door een hond :+ )

Ik maak het schoon met schoonmaakazijn, stinkt verschrikkelijk, dus dan blijft die k*thond een tijdje weg, maar na een tijdje is het weer raak.... ik heb geen idee wie het is, er zijn verschillende mensen die met hun hond door onze straat struinen...

Heeft iemand tips om dit tegen te gaan? :?
Gaan zitten posten tot de dader langskomt lijkt me niet zo'n plan... heb geen idee wat ik zou moeten doen als ik het zou zien ...geloof niet dat ik met mn 23 jaar en 1.68 een hoop indruk maak :X
 
Een agressieve kat bij je motor aanlijnen

Of natuurlijk de beruchte Mf-knokploeg bellen...
 
een groot slagersmes maakt wel indruk :+

Of je kan een brief ophangen 'of ze dat willen laten'...

beetje triest overigens om jehond tegen zo'n zeil te laten zeiken |(
 
Er wordt sinds kort tegen mijn motorhoes aangezeken (ik neem aan door een hond :+ )

Ik maak het schoon met schoonmaakazijn, stinkt verschrikkelijk, dus dan blijft die k*thond een tijdje weg, maar na een tijdje is het weer raak.... ik heb geen idee wie het is, er zijn verschillende mensen die met hun hond door onze straat struinen...

Heeft iemand tips om dit tegen te gaan? :?
Gaan zitten posten tot de dader langskomt lijkt me niet zo'n plan... heb geen idee wat ik zou moeten doen als ik het zou zien ...geloof niet dat ik met mn 23 jaar en 1.68 een hoop indruk maak :X



Dus gewoon wel gaan staan kijken wie het is en als je vervolgens weet wie het is en je kent ze (of iig weet waar ze wonen)
Dan 's avonds ff langs zijn huis gaan en de hele voordeur onder zeiken en vooral op de deur klink :Y
Dan denk ik dat ze na een tijdje de boodschap wel begrijpen ;)
 
een groot slagersmes maakt wel indruk :+

Of je kan een brief ophangen 'of ze dat willen laten'...

beetje triest overigens om jehond tegen zo'n zeil te laten zeiken |(

Nou heb ik daar inderdaad aan gedacht, maar ik neem aan dat het iemand betreft met wat minder fatsoen dat de gemiddelde medemens, dus ik vraag me af of ze die hond niet gewoon over het briefje laten heenpissen B|
 
Dus gewoon wel gaan staan kijken wie het is en als je vervolgens weet wie het is en je kent ze (of iig weet waar ze wonen)
Dan 's avonds ff langs zijn huis gaan en de hele voordeur onder zeiken en vooral op de deur klink :Y
Dan denk ik dat ze na een tijdje de boodschap wel begrijpen ;)

Ehm, ik kan niet staand plassen :+
 
Er wordt sinds kort tegen mijn motorhoes aangezeken (ik neem aan door een hond :+ )

Ik maak het schoon met schoonmaakazijn, stinkt verschrikkelijk, dus dan blijft die k*thond een tijdje weg, maar na een tijdje is het weer raak.... ik heb geen idee wie het is, er zijn verschillende mensen die met hun hond door onze straat struinen...

Heeft iemand tips om dit tegen te gaan? :?
Gaan zitten posten tot de dader langskomt lijkt me niet zo'n plan... heb geen idee wat ik zou moeten doen als ik het zou zien ...geloof niet dat ik met mn 23 jaar en 1.68 een hoop indruk maak :X
Zo'n hoes is toch bedoeld ter bescherming tegen vuiligheid...nou, wat zeik je dan (ohnee, die hond zeikt_ O-) ...misschien is het wel je buurman...

Waarschijnlijkt stinkt die azijn meer dan die zeik...

P.S. Honden zijn niet k#t...het zijn de baasjes die dit toelaten/niet opletten!!!
 
Ehm, ik kan niet staand plassen :+

Dan laat je je vriend/vader/buurman (tenzij je buurman een hondeneigenaar is :+ ) er tegenaan zeiken :+
Als je genoeg beir geeft doen ze het, en het voordeel van bier is, dat je extra moet zeiken...Dus.. ;)

Of je zeikt in een emmer en gooit het tegen de voordeur, ken ook :+

Maaruh dat briefje zou ik gewoon proberen, niet greschoten is altijd mis
 
Dus gewoon wel gaan staan kijken wie het is en als je vervolgens weet wie het is en je kent ze (of iig weet waar ze wonen)
Dan 's avonds ff langs zijn huis gaan en de hele voordeur onder zeiken en vooral op de deur klink :Y
Dan denk ik dat ze na een tijdje de boodschap wel begrijpen ;)

Ik heb dat hier in Amsterdam dus ook al een paar keer mogen meemaken, als ik het toevallig een keer op heterdaad zie dan volg ik bovenstaande optie! Dat heb ik me al voorgenomen... Tot die tijd helaas af en toe spoelen met veel water en azijn.... B|
 
ja, daar sta je dan zonder plastuit ...... '( en zonder vriend ;( ....

zal ik dan maar in een emmer zeiken en dat tegen de voordeur gooien :Y
of zijn er nog heren in de buurt van a'dam zuid wonen die voor mij tegen een deur willen zeiken O-)
 
ken het probleem, als er 1x een hond begint gaan alle andere honden er ook overheen.. bij de dierenhandel kan je een spray kopen (wash and get off ofzo iets) eerst je hoes afsoppen en daarna deze spray er over.
 
ja, daar sta je dan zonder plastuit ...... '( en zonder vriend ;( ....

zal ik dan maar in een emmer zeiken en dat tegen de voordeur gooien :Y
of zijn er nog heren in de buurt van a'dam zuid wonen die voor mij tegen een deur willen zeiken O-)

Hmm, als je een foto plaatst, dan heb je gegarandeerd meer succes, en dast is wat je uiteindelijk wil: Dat die hond niet meer over je hoes heen pist. :+
 
Er wordt sinds kort tegen mijn motorhoes aangezeken (ik neem aan door een hond :+ )

Heeft iemand tips om dit tegen te gaan? :?

Een schrikdraadje door je hoes heen vlechten en op je accu aansluiten. Hoor je vanzelf op een gegeven moment het hondje wel huilen! Doet ie nooit meer! }) })
 
ja, daar sta je dan zonder plastuit ...... '( EN ZONDER VRIEND ;( ....


Kijk dat is tenminste informatie verschaffen ;)
Tis dat ik niet in de buurt woon andeers had ik het wel voor je gedaan :Y
Misschien dat er een ander is voor je die zich aanbied en na je zojuist verschafte info mag JIJ dan ook nog wel richten _O-
 
Hmm, als je een foto plaatst, dan heb je gegarandeerd meer succes, en dast is wat je uiteindelijk wil: Dat die hond niet meer over je hoes heen pist. :+

Ik zal morgen een foto maken van het plaats delict, als de heren zien hoe ernstig mn hoes eraan toe is, ga ik er van uit dat ze zeer bereid zijn te helpen :+ :+
 
Ik zou wel gaan posten, of iig zorgen dat ik die mensen te spreken krijg. Gewoon aanspreken en vertellen dat je het niet prettig vind dat zn hond tegen jouw eigendommen aanzeikt. Het gaat niet om indruk maken en dus ook niet om hoe groot je bent lijkt me.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan