Yamaha FZ 1 ontmoetingsplaza

Status
Niet open voor verdere reacties.
deze hoort echt in deze rubriek.


full
 
In het XJR cafe is er iemand die hem dus na een maand alweer ingeruild heeft
Vond het niks en heeft nu weer een MT-01 :Y :Y

Tis maar wat je leuk vind
 
Ok, Ok, RONZ...............

Een fz1 in het oranje dan........



:P :P :P :P :P :P :P :P :P

full











































sorry Ronz, maar kon het echt niet laten :N :N :N :N


Nu snel weer ontopic :+ :+ :+ :+ :+ :+


mooi ding die jammerja.... })
 
Afgelopen dinsdag binnengekomen en gisteren op naam gezet... Mijn FZ1 .. Inmiddels voorzien van flyscreen. Afdekkap duozit, valblokken, Rizoma spiegels en een Osco zijn nog onderweg. Ben nu nog op zoek naar een kentekenplaathouder zoals die in het assortiment van Rizoma bijvoorbeeld. Maandag ga ik de Garmin 2720 aansluiten die ik vandaag heb aangeschaft...

full
 
Afgelopen dinsdag binnengekomen en gisteren op naam gezet... Mijn FZ1 .. Inmiddels voorzien van flyscreen. Afdekkap duozit, valblokken, Rizoma spiegels en een Osco zijn nog onderweg. Ben nu nog op zoek naar een kentekenplaathouder zoals die in het assortiment van Rizoma bijvoorbeeld. Maandag ga ik de Garmin 2720 aansluiten die ik vandaag heb aangeschaft...

(Afbeelding)
mooi ding hoor..... :} :} :} :} :} :} :} :}
 
He, die FZ1 van skip69, is dat niet bij Motoport Leeuwarden?
Ik zag daar 1 staan die verkocht was, en er was een BMW in de aanbieding. Wel heel toevallig
 
Nope ... de BMW heb ik zelf verkocht en de FZ1 heb ik gekocht bij de plaatselijke motorshop waar ik al jaren kom... in Oldenzaal
 
(Afbeelding)

Maandag komt ze thuis ... En dan tijd om te sturen... :]
van harte he .....nu nog wachten en wachten :( dat duurt lang he .... en dan kan je niet slapen ...
ik hoop voor je dat het morgen droog blijft. *D
gaaf hoor zat er ook nog ff aan te denken voordat ik mijn gsx 1400 kocht .
veel plezier ermee he en laat ff wat pic's zien dan he .
:} :} :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan