van de ratten besnuffeld

hacksaw-chopperhead

MF veteraan
27 jul 2004
1.377
0
groningen
er was eens
full
 
en ik ga geen domme vragen over kruizen beantwoorden.

mijn trouwe gs850 was ik zat wat burgelijkheid betreft,was in drie uurtjes bekeken;zadelmalletje is nu nog karton en ductape maar wordt straks polyester.
(iemand hier toevallig ervaring met het verwerken van die zooi?)
tassen lagen nog in het hok van mijn ouwe vorige rat
stuurtje zat er al op
bateslampje lag ook nog ergens te slingeren.

het enige wat ik nog zoek is/zijn een paar slipon turnouts of fishtails
een grafzerklampje en een paar ouwe floarboards,dit alles het liefst voor weinig
of beter nog voor noppes/krat bier.
staat van de zooi is onbelangrijk off course.

rffr

edit@bral motip mattzwart zuigt hittebestendig van de hoerbach rules en is echt matt
 
klopt
omstandigheden he:bij vriendin weg en dus geld nodig om huis in te richten e.d
chopperproject gaat dus even voor onbepaalde tijd de koelschrank in.

maar wat in het vat zit verzuurt niet,kan in ieder geval met een beetje fatsoenlijke fiets gaan rijden deze zomer
 
die tank is een beetje baron von munchhausen, de red baron...

waar is het dan, leeuwenborg ?

en sick, je moet maar zo denken, een GS850 is betrouwbaarder dan welk wief ook, dus je bent zo toch beter af....

en deze wordt niet gejat als jij ligt te recreeren op de nieuwstad of in de muurstraat ofzo ;)
 
The red Baron was Manfred von Richthofen. De baron von Munchausen was heel iemand anders..... (Was dat niet de baas van Saartje uit Swiebertje??)

The Red Baron

full
 
He he eindelijk iemand die het weet te waarderen wanneer je een brik zat bent om deze om te toveren tot een "blijf van mijn bike of....."
Ik ben geen fan van het type, maar vind het wel uber coole. :}

grtzz Cooperboy
 
The red Baron was Manfred von Richthofen. De baron von Munchausen was heel iemand anders.....

Ja; die ging er vandoor.....zittend op een kanonskogel :} En er is een dorpje in Germania naar hem vernoemd.

Zijn we 2 jaar gelden nog doorgereden, Bral!! Maar ja, zittend in een 4-wieler ontgaan je dat soort dingen natuurlijk.
 
ik heb nog een setje floordboard :P zijn wel nieuw dus kosten wat meer dan een kratje pils, nl. 65 euro, mail me als je interesse hebt. Zijn oorspronkelijk voor Suzuki Intruder, maar das zo aangepast
 
Terug
Bovenaan Onderaan