RMC Choppershow 1e paasdag in hoorn

Limp

Rookie
21 mrt 2006
8
0
Opmeer
show2006.jpg
 
..zoiets ja, ook al ben ik nu zeer zelden berserk... het verschil tussen de randstad en hier op het plate (heuvels en dalen) land is groot genoeg om van mij een redelijk gelukkig vreedzaam mens te maken... :)
 
Laatst bewerkt:
...nou blijkbaar wel... misschien functioneer ik gewoon niet als ik midden in het multi-kul project en de randstad woon... Ik zie hier een betere toekomst, in ieder geval een betere jeugd voor mijn kinderen... En ik zelf geniet ook veel meer. Ben minder aggressief, minder spanningen, minder depri, en gezonder! (minder ziek)

Alleen de financiele kant is minder ik had een goed salaris (ik was een grijze duif bij Justitie) en nu mag ik genieten van zon 18 euro (netto) per dag... :X

Maar ja fuck it, hier heb ik dingen die je met geld niet kan kopen in NL.
Maar had ik nog NL gewoond had ik nu wel op een andere motor rond gereden...
(in ieder geval gereden! _O- ) :X

zjesuus wat ben ik weer open, lijkt wel of ik weer correlatie zit te bellen!
 
...nou blijkbaar wel... misschien functioneer ik gewoon niet als ik midden in het multi-kul project en de randstad woon... Ik zie hier een betere toekomst, in ieder geval een betere jeugd voor mijn kinderen... En ik zelf geniet ook veel meer. Ben minder aggressief, minder spanningen, minder depri, en gezonder! (minder ziek)
als je het me nou gevraagd had dan had ik je kunnen vertellen dat je daarvoor niet naar Svenska had gehoeven..

het had in Drenthe ook al gekund, met motor en normaal salaris... ;)
 
Warken? Dat valt nog niet mee als schoolmeester...zo tussen alle vakanties door.. :+
 
als je het me nou gevraagd had dan had ik je kunnen vertellen dat je daarvoor niet naar Svenska had gehoeven..

het had in Drenthe ook al gekund, met motor en normaal salaris... ;)

Drenthe was een back-up-plan voor het geval het hier niet zou lukken, maar ik ben blij dat we met z'n alle bij jou te recht kunnen als we door ons geld heen zijn en er door de zweedse verdonk uit gehoerd worden! :)
 
*kick*

ben er wrschnlk ook bij :Y 8-)
Niet op de motor want das geen chopper oid -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan