Het grote VFR/RVF 400 Topic Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij gaf ie me ook steeds hoop met starten...maar eigenlijk deed ie niet meer dan ploffen en knallen.

Ik zou de CDI-unit eerst maar eens doormeten....of anders meteen popnagel eruit boren en het printplaatje er rustig uitschuiven om te kijken of die net als bij mij is afgebrand...


hij is vandaag opgehaald door mijn motordealer, service :} *O* en lag aan de bougies, nieuwe erin, lopen dat kreng, oude benzine, daar gaan die bougies kapot van, ze raadde mij aan om voor het rijden eerst de vlotterkamers te laten leeglopen, dan ff starten met benzine kraan dicht en choke dicht, daarna kraan open en choke op de helft, dan moet hij zo starten...

ligt dus niet aan de cdi..
 
hij is vandaag opgehaald door mijn motordealer, service :} *O* en lag aan de bougies, nieuwe erin, lopen dat kreng, oude benzine, daar gaan die bougies kapot van, ze raadde mij aan om voor het rijden eerst de vlotterkamers te laten leeglopen, dan ff starten met benzine kraan dicht en choke dicht, daarna kraan open en choke op de helft, dan moet hij zo starten...

ligt dus niet aan de cdi..

Wat dacht je van vlotterkamers aftappen voordat je'm voor langere tijd wegzet? Kan schelen.. ;)
 
En daarna zo gemotiveerd da'k nog een uur in m'n haynes heb zitten lezen voor't daadwerkelijke slapen.. Zeer amusante intro over het ontstaan van de 400cc'tjes! Over de obscure exameneisen in Japan waarbij men in staat moet zijn om een motorfiets weer overeind te tillen, hetgeen menig aziatisch ectomorphje niet zou lukken bij een 200kg wegend fietsje.
 
En daarna zo gemotiveerd da'k nog een uur in m'n haynes heb zitten lezen voor't daadwerkelijke slapen.. Zeer amusante intro over het ontstaan van de 400cc'tjes! Over de obscure exameneisen in Japan waarbij men in staat moet zijn om een motorfiets weer overeind te tillen, hetgeen menig aziatisch ectomorphje niet zou lukken bij een 200kg wegend fietsje.
_O-

mij zou het ook niet lukken hoor, met m'n 1.61 ....
 
Het weer was niet verkeerd ;) , maar ik had mn knipperlichten er al afgehaald in de veronderstelling dat ik mn nieuwe zaterdag binnen had en geen zin meer had om ze er vandaag op te zetten. Dus zal ze morgen wel krijgen en dan hoop ik deze week er nog ff op te springen om te kijken of alles het nog doet en ff poesten en foto's maken voor hier enzo....
 
Vraagje; is er toevallig iemand die zelf een paddockstand in elkaar gesoldeerd heeft? :P Ik heb bij louis wel al de adapter gevonden die in't achterwiel past, maar zoek nu nog een passend bokje om'm te combineren met m'n achterwiel. Mocht er iemand tips hebben met betrekking tot de ideale maten dan houd ik me ten zeerste aanbevolen! *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan