IK word morgen vader van een tweeling!!!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
zet je motor voorlopig maar in de schuur en zorg dat je vannacht goed slaapt.
Het kan wel eens een tijdje gaan duren voor je weer een goede nacht maakt.

Succes aan het vrouwtje!
 
IEMAND nod TIPS? *O*


zoiets ?

eartech_uniplug.gif




Effin alvast gefeliciteerd *O*
 
ik zal even moeten wachten om me bike klaar te krijgen maar mooier kado is er niet.morgen avond hoor jullie wel hoe het met me is afgelopen ,beetje zenuwachtig schijnt normaal te zijn maaaaaaar.ik zal me meissie van jullie de groeten doen hoor. :}
 
inderdaad suc6. het enige wat ik je echt als tip kan meegeven is zorgen dat je genoeg eten bij je hebt of ophebt... je kan niet meer weg, en je sterft op een gegeven ogenblik van de honger, en eigenlijk wil je ook nog wat beschuitjes overlaten voor de gasten die komen...

vergeet niet piccies te schieten, zorg dat je hem bij de hand hebt, anders vergeet je dat ook geheid...

Greetz, en suc6 ook het vrouwtje.

R6tim
 
fototoestellen heb ik al klaarliggen hoor maar bedankt,zal morgenavond wat piccies sturen. :z en nu slapen morgen een lange dag gr
 
Hoop dat het een vlotte bevalling voor jullie word,en idd geniet er van als alles goed gaat verlopen,waar we natuurlijk van uit gaan,veel suc6 ;) :W
 
Gefeliciteerd!

(I love twins :Y )

[edit Baksteen...Geen vakantiefoto's van de nudistencamping aub.. O-) :X ]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tips?

Voor een papa van een tweeling?

Probeer het de volgende keer bij een tegelijk te houden..... Dat is al moeilijk genoeg. O-)

Maar ik wil deze zeer moedige man feliciteren. Hij durft de mensheid met twee stuks tegelijk te verrijken. :}
 
En een extra hoera-tje voor spider die dot topic zo graciously open houdt.

Kost het moeite Spider?
 
sja, dat doen ze he, die snotneuzen

@TS, laat ik je dan nu ook maar feliciteren, ik neem aan dat het niet per ongeluk was...... ;)
 
Ook alvast gefeliciteerd *O*

En morgen wel piccies posten natuurlijk :Y
Succes met meepuffen :P

Toen onze dochter de eerste nacht thuis sliep, deed ik geen oog dicht :Z
Steeds maar luisteren of ze het nog deed :+

Dag erna geslapen als een roosje ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan