bier en rijden=fout,bier en sleutelen daarintegen

biertje ja,maar welke

  • grolsch

    Stemmen: 20 31,7%
  • heineken/amstel

    Stemmen: 8 12,7%
  • hertog jan

    Stemmen: 21 33,3%
  • gulpner

    Stemmen: 2 3,2%
  • guinness en aanverwanten

    Stemmen: 1 1,6%
  • nix bier ,buitenlands gedes

    Stemmen: 3 4,8%
  • nix bier ,binnenlands gedes

    Stemmen: 1 1,6%
  • nix bier ,water

    Stemmen: 7 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    63

hacksaw-chopperhead

MF veteraan
27 jul 2004
1.377
0
groningen
het is mischien een heel fout onderwerp maar toch.
het is algemeen bekend dat de meesten onder ons wel een biertje of iets dergelijks lusten,al danniet tijdens de lange winterse sleutelsessie's

polletje wel invullen he!(is eigenlijk verkapt onderzoek naar wat voor bier sla ik in voor een treffen deze zomer)
 
het is mischien een heel fout onderwerp maar toch.
het is algemeen bekend dat de meesten onder ons wel een biertje of iets dergelijks lusten,al danniet tijdens de lange winterse sleutelsessie's

polletje wel invullen he!(is eigenlijk verkapt onderzoek naar wat voor bier sla ik in voor een treffen deze zomer)
De poll is niet compleet, ik mis Jupiler.
 
Meestal wel ja. Alleen risco is wel dat de hoeveelheid ouwehoeren exponentieel toeneemt ten opzichte van de hoeveelheid opgenomen alcohol in de bloedbaan. :+
 
Och, als er maar bier inzit vinnik het al gauw goed (zolang er maar geen '-boom' in het merk voorkomt).

:r
 
Laatst bewerkt:
Bier? Ik drink vaker een wijntje.

Als ik bier drink, is dat meestal een Duveltje. Niet dat ik er goed tegen kan, na twee van die dingen begin ik erg creatief te worden. En natuurlijk zo af en toe de slijter inwandelen en een willekeurig biertje uit het rek trekken wat je nog nooit gedronken hebt. Proefdrinken, zeg maar.
(Dit proefdrinken is ontstaan uit de vraag wat de kinderen en kennissen dit jaar weer voor mijn verjaardag kunnen halen.)

Het risico is natuurlijk wel dat een extra flesje kriek framboise in het pannekoekenbeslag verdwijnt. En daar is het ook best lekker.....


Edit:
Van het werk "vergaderen" we wel eens in Murphey's. En dan is een Guinness, vers van de tap wel heel erg lekker.
Wel met de fiets naar het werk, natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Hertog Jan is OK. Maar tijdens het sleutelen drink ik liever Dommelsch. Sleutelen en bier drinken gaat goed samen. Spuiten (vande motor) en bier drinken niet.
 
sterke drank is wel erg lekker, maar als je niet uitkijkt ben je een halve liter whisky verder en lukt het sleutelen ook niet erg meer. beter na het sleutelen.
Kanonnetje is ook wel lekker.
 
liever een fles wisk of wodka.
maar als het bier moet zijn, dan liever een beugel van Grolsch.
Makkelijk dicht te doen zodat er geen stof in dwarreld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan